Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За първи път ми се случва-не иска да запали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За първи път ми се случва-не иска да запали

    Малко предистория. От известно време явно имах малък проблем с клемореда на контактния ключ, защото понякога като запаля, губеше ток тотал. Но на следващо въртене си палеше и няма проблем. Така до онзи ден. Събота ходих до Варна и обратно. Никакъв проблем. Неделя сутрин паля, отивам да прибера малката от баба и. До там също без проблем. Гася. Взех я, сядаме за да се прибираме и хоп изненада. Въртя, пали, и докато пусна кключа губи тоци и гасне. Така около 15-20 пъти. Забелязах, че като натискам ключа към патрона задържа от време на време. Та така един път успях да запаля и тръгнахме да се прибираме. На моменти, когато разменям ръцете, за да сменя предавка отново губи контакт и гасне. Но ми направи впечетления, че започна да пали все по трудно и с повече въртене. Та както и да е прибрахме се по живо, по здраво, паркирах и угасих съвсем нормално. Сигурен съм къде ми е проблема и съм спокоен. Но понеделник сутрин реших да я пробвам. Сядам въртя и няма никой. Върти та се къса и не иска да запали. Вчера купих нов клеморед, смених го и вече си държи контакт и всичко е ОК. Опитвам да запаля и вече познатата ситуация. Върти и неще да запали. Да уточня лампа КОДЕ никога не ми е светвала (или е изгоряла лампичката или нещо друго).
    Струва ми се че въобще бе стига гориво до ДВГ-то. Всякъкви съвети и идеи ще са ми полезни. Благодаря предварително ако някой се отзове.
    Колата е от подписа Мареа ЖТД 105.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    Като не е светел кода да не е махнато иммото.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      kluchar написа: Преглед на мнението
      Като не е светел кода да не е махнато иммото.
      Не знам. Никога не съм имал допир до тази система. Как да разбера? Имам единствено един син ключ.
      Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
      Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

      Коментар


        #4
        Малко допълнение. Сега се загледах в снимка на колега от обявите. Дано да няма нищо против, че ще я ползвам да онагледя.

        1. Тази кутийка ли е имобилайзера?
        2. Този черния пластмасов пръснен, който е върху клемореда, като го махнах, към него няма свързан кабел.
        3. Покрай кормилния прът ми се струва, че имаше такава бяла букса свободно оставена (не е включена никъде).
        Прикачени файлове
        Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
        Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

        Коментар


          #5
          Ако пали и сама си гасне не е от имобилайзера.
          това което го описваш губи контакт и гасне в какъв смисъл е че не свети нищо по таблото все едно е върнат ключа и изваден или гасне но таблото свети.
          Аз имах такъв проблем и аз мислех че е имобилайзера ,но се оказа че компа които при мен е в краката на пасажера не прави хубав контакт свалих го малко контактен спрей изчистих хубаво и там където се закрепва за купето и се оправиха нещата.
          При мен по-време на движение гаснеше понякога за секунда понякога за час но таблото си светеше даже и жълтият ключ светваше като угасне и опитам да запаля

          Коментар


            #6
            Нямаш ли обигновен ключ без чип
            Ако е махнат трябва да пали без чип.
            Около помпата нещо да си забелязал да е преправяно.
            Тази кутия е зад бушоните и завършва с пръстена около ключалката.
            Ако не са свързани значи някой ги е махнал като е имал проблем с кода.
            НЕ ги свързвай докато не разбереш какъв е проблема.
            Да неси палил много да е паднал акумулатора за малко.


            Сега сигурно проблема е друг.
            Бутона под седалката натисни.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              panasonic1 написа: Преглед на мнението
              Ако пали и сама си гасне не е от имобилайзера.
              това което го описваш губи контакт и гасне в какъв смисъл е че не свети нищо по таблото все едно е върнат ключа и изваден или гасне но таблото свети.
              Аз имах такъв проблем и аз мислех че е имобилайзера ,но се оказа че компа които при мен е в краката на пасажера не прави хубав контакт свалих го малко контактен спрей изчистих хубаво и там където се закрепва за купето и се оправиха нещата.
              При мен по-време на движение гаснеше понякога за секунда понякога за час но таблото си светеше даже и жълтият ключ светваше като угасне и опитам да запаля
              Първоначалния проблем със сигурност беше от таралежката(клемореда на конт. ключ), а това с непаленето се появи в следствие. Като казвам, че гасне, имам впредвид, че тотално губи ток. Все едно си угасил и извадил ключа.
              Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
              Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

              Коментар


                #8
                kluchar написа: Преглед на мнението
                Нямаш ли обигновен ключ без чип
                Ако е махнат трябва да пали без чип.
                Около помпата нещо да си забелязал да е преправяно.
                Тази кутия е зад бушоните и завършва с пръстена около ключалката.
                Ако не са свързани значи някой ги е махнал като е имал проблем с кода.
                НЕ ги свързвай докато не разбереш какъв е проблема.
                Да неси палил много да е паднал акумулатора за малко.


                Сега сигурно проблема е друг.
                Бутона под седалката натисни.
                Да палих доста докато се прибера. Последните пъти започна да пали много трудно.
                Нямам друг ключ. Така я взех с един син.
                Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                Коментар


                  #9
                  Значи проблема трябва да ти е там някъде според мен пак ще се повторя заради имобилайзера не може да ти изгасне колата.
                  Търси проблема в окабеляването на контактният ключ.

                  Коментар


                    #10
                    Трябваше да пробваш като сменяше клемореда да пробваш да сложиш буксата и да лалиш с права отвертка преди да зглобиш.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      така надали някой ще ти помогне.все пак провери си кабелите,които са захванати на плюсовата клема.

                      Коментар


                        #12
                        Така, вчера един колега ми подаде ток от неговия акумулатор. Върти та се къса. Но от ауспуха НЕ излиза нищо. И другото, което видях, че стрелката на оборотомера също не мърда.
                        Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                        Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                        Коментар


                          #13
                          Това са симптоми на Датчик колянов вал.
                          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                          Коментар


                            #14
                            dobrujanetza написа: Преглед на мнението
                            Това са симптоми на Датчик колянов вал.
                            Може ли да умре от раз? Веднъж вече съм сменял такъв. И предишния преди да го сменя умираше постепено.
                            Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                            Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                            Коментар


                              #15
                              Закачай на диагностика и следи обороти докато въртиш.
                              Би трябвало да си с кръглият обортомер, на него се вижда идеално как се мърда стрелката с около 200 об докато запаля.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                              Коментар

                              Working...
                              X