Малко предистория. От известно време явно имах малък проблем с клемореда на контактния ключ, защото понякога като запаля, губеше ток тотал. Но на следващо въртене си палеше и няма проблем. Така до онзи ден. Събота ходих до Варна и обратно. Никакъв проблем. Неделя сутрин паля, отивам да прибера малката от баба и. До там също без проблем. Гася. Взех я, сядаме за да се прибираме и хоп изненада. Въртя, пали, и докато пусна кключа губи тоци и гасне. Така около 15-20 пъти. Забелязах, че като натискам ключа към патрона задържа от време на време. Та така един път успях да запаля и тръгнахме да се прибираме. На моменти, когато разменям ръцете, за да сменя предавка отново губи контакт и гасне. Но ми направи впечетления, че започна да пали все по трудно и с повече въртене. Та както и да е прибрахме се по живо, по здраво, паркирах и угасих съвсем нормално. Сигурен съм къде ми е проблема и съм спокоен. Но понеделник сутрин реших да я пробвам. Сядам въртя и няма никой. Върти та се къса и не иска да запали. Вчера купих нов клеморед, смених го и вече си държи контакт и всичко е ОК. Опитвам да запаля и вече познатата ситуация. Върти и неще да запали. Да уточня лампа КОДЕ никога не ми е светвала (или е изгоряла лампичката или нещо друго).
Струва ми се че въобще бе стига гориво до ДВГ-то. Всякъкви съвети и идеи ще са ми полезни. Благодаря предварително ако някой се отзове.
Колата е от подписа Мареа ЖТД 105.
Струва ми се че въобще бе стига гориво до ДВГ-то. Всякъкви съвети и идеи ще са ми полезни. Благодаря предварително ако някой се отзове.
Колата е от подписа Мареа ЖТД 105.
Коментар