Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Настройка на изпарител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Настройка на изпарител

    здравейте,моля да ми кажете как да си настроя изпарителя мимгаз,пробвах каква ли не настройка и разхода винаги си е един и същ 20/100,на бензин разхода си е нормален,колата е брава 1.4,обикновена газова

    #2
    А сигурен ли си,че не са заминали мембраните на изпарителя.Аз съм също с 1.4 и със стария изпарител който беше "ловато" също имах голям разход, оказаха се мембрани, но аз смених целия изпарител.И ако решиш да ги сменяш погледни дали не е като при мен да пише ловато на капака, а изпарителя да е турски.Ако е турски на капака на водната мембрана е с два реда болтове.Един външен кръг и един вътрешен кръг с болчета.

    Коментар


      #3
      asak_koz написа:
      А сигурен ли си,че не са заминали мембраните на изпарителя.Аз съм също с 1.4 и със стария изпарител който беше "ловато" също имах голям разход, оказаха се мембрани, но аз смених целия изпарител.И ако решиш да ги сменяш погледни дали не е като при мен да пише ловато на капака, а изпарителя да е турски.Ако е турски на капака на водната мембрана е с два реда болтове.Един външен кръг и един вътрешен кръг с болчета.
      утре ако ми остане време ще погледна,но откакто съм го купил все ми е висок разхода

      Коментар


        #4
        Има една тема за подложка под плочката за 1,4 ,потърси я,там оплакванията бяха същите
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #5
          имам подложка

          Коментар


            #6
            Нстройка на Ловато

            Темата за настройка на "Ловато",от което е взаимстван и мимгаза.
            Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
            Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

            Коментар


              #7
              Развърташ регулиращия винт на маркуча, който отива от изпарителя към плочката. Почваш да завиваш винта за регулиране на празния ход, който се намира на изпарителя. Завиваш до тогава, докато започне да си губи празния ход. Връщаш леко докато си закрепи оборотите. След това започваш да завиваш винта на маркуча, като си подал леко обороти. Като започне да ги губи, връщаш малко докато ги закрепи. Пробваш с рязко подаване на газ. Ако реагира без да се замисли, ги оставяш така. Караш 100 км и проверяваш разхода. Трябва да е намалял.
              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

              Коментар


                #8
                Къв е тоя изпарител нов -стар ,км , със сменени мембрани , със сменени филтри ..... Провери ли за теч на газ от връзките ....как засичаш разхода ...къде зареждаш ?
                Bravo 1.9 Mjet/120

                Коментар


                  #9
                  ivchotr написа:
                  Развърташ регулиращия винт на маркуча, който отива от изпарителя към плочката. Почваш да завиваш винта за регулиране на празния ход, който се намира на изпарителя. Завиваш до тогава, докато започне да си губи празния ход. Връщаш леко докато си закрепи оборотите. След това започваш да завиваш винта на маркуча, като си подал леко обороти. Като започне да ги губи, връщаш малко докато ги закрепи. Пробваш с рязко подаване на газ. Ако реагира без да се замисли, ги оставяш така. Караш 100 км и проверяваш разхода. Трябва да е намалял.
                  имам два винта на маркуча който отива към плочката

                  Коментар


                    #10
                    bobi20 написа:
                    ivchotr написа:
                    Развърташ регулиращия винт на маркуча, който отива от изпарителя към плочката. Почваш да завиваш винта за регулиране на празния ход, който се намира на изпарителя. Завиваш до тогава, докато започне да си губи празния ход. Връщаш леко докато си закрепи оборотите. След това започваш да завиваш винта на маркуча, като си подал леко обороти. Като започне да ги губи, връщаш малко докато ги закрепи. Пробваш с рязко подаване на газ. Ако реагира без да се замисли, ги оставяш така. Караш 100 км и проверяваш разхода. Трябва да е намалял.
                    имам два винта на маркуча който отива към плочката
                    Колата нали беше моноинжекция? За какво са и слагали два винта?Както и да е. Правиш го по същия начин, само че първоначално развиваш и двата винта. После по същия начин завиваш и двата.П.П. Всъщност в плочката един или два маркуча влизат?
                    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                    Коментар


                      #11
                      два маркуча влизат,не знам защо така е направена,да не би плочката да не е същата и от там да е висок разхода

                      Коментар


                        #12
                        bobi20 написа:
                        два маркуча влизат,не знам защо така е направена,да не би плочката да не е същата и от там да е висок разхода
                        Правилната плочка е с два щуцера и подложка.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          bobi20 написа:
                          два маркуча влизат,не знам защо така е направена,да не би плочката да не е същата и от там да е висок разхода
                          Правилната плочка е с два щуцера и подложка.
                          Що така? Плочките с двата щуцера, респективно с два отвора, ги слагаха едно време на Москвичите и Жигулите, понеже бяха с двукамерни карбуратури. На това моно с едно гърло за какво са му два щуцера?
                          Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                          Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                          Коментар


                            #14
                            днес гледах плочката на един друг фиат пак 1.4,на него е с един щуцер

                            Коментар


                              #15
                              Ми няма причина да е с два. Нали отиват в една гърловина. Ако е с две, както писах по-горе, тогава има смисъл. При нашите моноинжекции няма смисъл.
                              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X