здравейте,моля да ми кажете как да си настроя изпарителя мимгаз,пробвах каква ли не настройка и разхода винаги си е един и същ 20/100,на бензин разхода си е нормален,колата е брава 1.4,обикновена газова
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Настройка на изпарител
Collapse
X
-
А сигурен ли си,че не са заминали мембраните на изпарителя.Аз съм също с 1.4 и със стария изпарител който беше "ловато" също имах голям разход, оказаха се мембрани, но аз смених целия изпарител.И ако решиш да ги сменяш погледни дали не е като при мен да пише ловато на капака, а изпарителя да е турски.Ако е турски на капака на водната мембрана е с два реда болтове.Един външен кръг и един вътрешен кръг с болчета.
-
asak_koz написа:А сигурен ли си,че не са заминали мембраните на изпарителя.Аз съм също с 1.4 и със стария изпарител който беше "ловато" също имах голям разход, оказаха се мембрани, но аз смених целия изпарител.И ако решиш да ги сменяш погледни дали не е като при мен да пише ловато на капака, а изпарителя да е турски.Ако е турски на капака на водната мембрана е с два реда болтове.Един външен кръг и един вътрешен кръг с болчета.
Коментар
-
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Развърташ регулиращия винт на маркуча, който отива от изпарителя към плочката. Почваш да завиваш винта за регулиране на празния ход, който се намира на изпарителя. Завиваш до тогава, докато започне да си губи празния ход. Връщаш леко докато си закрепи оборотите. След това започваш да завиваш винта на маркуча, като си подал леко обороти. Като започне да ги губи, връщаш малко докато ги закрепи. Пробваш с рязко подаване на газ. Ако реагира без да се замисли, ги оставяш така. Караш 100 км и проверяваш разхода. Трябва да е намалял.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
ivchotr написа:Развърташ регулиращия винт на маркуча, който отива от изпарителя към плочката. Почваш да завиваш винта за регулиране на празния ход, който се намира на изпарителя. Завиваш до тогава, докато започне да си губи празния ход. Връщаш леко докато си закрепи оборотите. След това започваш да завиваш винта на маркуча, като си подал леко обороти. Като започне да ги губи, връщаш малко докато ги закрепи. Пробваш с рязко подаване на газ. Ако реагира без да се замисли, ги оставяш така. Караш 100 км и проверяваш разхода. Трябва да е намалял.
Коментар
-
bobi20 написа:ivchotr написа:Развърташ регулиращия винт на маркуча, който отива от изпарителя към плочката. Почваш да завиваш винта за регулиране на празния ход, който се намира на изпарителя. Завиваш до тогава, докато започне да си губи празния ход. Връщаш леко докато си закрепи оборотите. След това започваш да завиваш винта на маркуча, като си подал леко обороти. Като започне да ги губи, връщаш малко докато ги закрепи. Пробваш с рязко подаване на газ. Ако реагира без да се замисли, ги оставяш така. Караш 100 км и проверяваш разхода. Трябва да е намалял.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
bobi20 написа:два маркуча влизат,не знам защо така е направена,да не би плочката да не е същата и от там да е висок разходаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:bobi20 написа:два маркуча влизат,не знам защо така е направена,да не би плочката да не е същата и от там да е висок разходаFiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар