Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чистене на дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    @WhitePower нали се сещаш, че когато дюзата не работи през нея не минава бензин. Точно тогава се натрупва върху нея гняста която запушва отворите, след като веднъж са запушени няма как да мине бензин през тях и да се отпушат Аз също не съм сигурен, че ще може да се извади само рейката с дюзите без да се сваля колектора. Много ми е интересно как си развил двата болта които държат рейката към колектора.

    Коментар


      #17
      лесно , межу колекторите и се развиха , но тея на колектора превъртат в 30 % от случиитеиначе мога да ти покажа дюзи на кола която никога не е виждала гас и пак са запушени да не споменавам че на бравото на 10 % дюзите бяха пълни с ръжда и затапени , по незнайно каква причина
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        maskarata написа:
        Твоят вариант го мислех, но не ми идва на акъла как да развия маркучите от рейката, просто няма място да се бръкне с ключ. Или може би имаш предвид да се развият от горната част на колектора и заедно с рейката и те да се измушат.
        Именно , развиваш и от отгоре и ги измушваш с рейката
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          stanleyhacker написа:
          WhitePower, сигурен ли си че говориш за Браво?
          ми деда знам , мога и да бъркам с мерцедес , аз много колите не ги познавам ;
          Power Under Pressure

          Коментар


            #20
            колега какво стана с тия дюзи бе ??( много мразим дето некой пита как си да си реши даден проблем и после зачезне и никав го няма като си е решил проблема без да сподели с останалите какво се е случило)
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              whitepower, moje li da mi dadesh skype ako ne e problem , az moite diuzi oshte ne sam gi pochval kato gi pochna shte napravq i snimkov material i obqsneniq koe kak se pravi

              Коментар


                #22
                Дюзите са вече чисти, разглобих и двете части на колектора. 3 от болтовете торкс ги носих ди ги наварят защото им премазах резбата. Имах голям мерак да направя снимков материал, ама още в началото си премазах пръста заради един болт, поради което цялата италианска нация беше напсувана няколко пъти и ми се секна мерака да снимам. Философия никва няма даже няма нужда да се откача долната част на колектора, само горната е достатъчна. Сваля се планката за бензиновите маркучи, изкарва се рейката с дюзите внимателно и се ходи на ултразвук. Благодаря на колегата gal76, който ми почити инжекторите.
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #23
                  демек не си се занимавал да извадиш рейката без да махаш колектора а си ходил да парнат по една гайкаwhitepower - skype genchev ама не си седя на скайпа по добре или ЛС или на ГСМа че все съм в движение
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #24
                    WhitePower написа:
                    демек не си се занимавал да извадиш рейката без да махаш колектора а си ходил да парнат по една гайка
                    Страх ме беше да не счупя някой инжектор и затова, пък ми беше за пръв път.
                    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                    Коментар


                      #25
                      А какво направи по въпроса за генератора на честота. Гледам си писал 20-30Hz , което явно е правописна, грешка защото ултразвукът е над 20KHz, но би ли споделил какво възнамеряваше да използваш за възпроизвеждане на честотата в разтвора.
                      Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                      Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                      -------------------------------------------------------------

                      Коментар


                        #26
                        2000_16V написа:
                        А какво направи по въпроса за генератора на честота. Гледам си писал 20-30Hz , което явно е правописна, грешка защото ултразвукът е над 20KHz, но би ли споделил какво възнамеряваше да използваш за възпроизвеждане на честотата в разтвора.
                        Вярно си прочел, идеята беше да закача генератора директно към дюзите и да ги отварям и затварям с въпросната честота докато се киснат , а не да правя ултразвукова ваничка. Както и да е отказах се от тази идея и ги закарах на професионално почистване.
                        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                        Коментар


                          #27
                          И по-добре си направил. По между другото някъде бях чел, че баш хубавите машини за промивка на дюзи освен, че имат ултразвукова ваничка симулират и нормална работа на дюзата и прекарват почистващата течност през тях.Е това за сега в Плевен е само мечта.
                          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                          -------------------------------------------------------------

                          Коментар


                            #28
                            аз мога да кажа че е абсолютно достатъчно дюзите да се комутират докато са в ваната и след това да се тесват как е мъглътъ и по възможност дебита да им е еднакъв иначе има и машини за хиляди левове но не караме коли за хиляди левове за да си позволим лукса
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #29
                              2000_16V написа:
                              И по-добре си направил. По между другото някъде бях чел, че баш хубавите машини за промивка на дюзи освен, че имат ултразвукова ваничка симулират и нормална работа на дюзата и прекарват почистващата течност през тях.Е това за сега в Плевен е само мечта.
                              А къде в Плевен чистят дюзи?Маи и моите са за чистене,а и колко струва удоволствието?

                              Коментар


                                #30
                                Колеги ПОМОЩ ! Как се маха втората част на колектора.... развих 4 болта с глави 13мм и още една гайка 10мм и не пада......

                                Коментар

                                Working...
                                X