@WhitePower нали се сещаш, че когато дюзата не работи през нея не минава бензин. Точно тогава се натрупва върху нея гняста която запушва отворите, след като веднъж са запушени няма как да мине бензин през тях и да се отпушат Аз също не съм сигурен, че ще може да се извади само рейката с дюзите без да се сваля колектора. Много ми е интересно как си развил двата болта които държат рейката към колектора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чистене на дюзи
Collapse
X
-
лесно , межу колекторите и се развиха , но тея на колектора превъртат в 30 % от случиитеиначе мога да ти покажа дюзи на кола която никога не е виждала гас и пак са запушени да не споменавам че на бравото на 10 % дюзите бяха пълни с ръжда и затапени , по незнайно каква причинаPower Under Pressure
Коментар
-
maskarata написа:Твоят вариант го мислех, но не ми идва на акъла как да развия маркучите от рейката, просто няма място да се бръкне с ключ. Или може би имаш предвид да се развият от горната част на колектора и заедно с рейката и те да се измушат.Power Under Pressure
Коментар
-
nedialk00
whitepower, moje li da mi dadesh skype ako ne e problem , az moite diuzi oshte ne sam gi pochval kato gi pochna shte napravq i snimkov material i obqsneniq koe kak se pravi
Коментар
-
Дюзите са вече чисти, разглобих и двете части на колектора. 3 от болтовете торкс ги носих ди ги наварят защото им премазах резбата. Имах голям мерак да направя снимков материал, ама още в началото си премазах пръста заради един болт, поради което цялата италианска нация беше напсувана няколко пъти и ми се секна мерака да снимам. Философия никва няма даже няма нужда да се откача долната част на колектора, само горната е достатъчна. Сваля се планката за бензиновите маркучи, изкарва се рейката с дюзите внимателно и се ходи на ултразвук. Благодаря на колегата gal76, който ми почити инжекторите.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
А какво направи по въпроса за генератора на честота. Гледам си писал 20-30Hz , което явно е правописна, грешка защото ултразвукът е над 20KHz, но би ли споделил какво възнамеряваше да използваш за възпроизвеждане на честотата в разтвора.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
2000_16V написа:А какво направи по въпроса за генератора на честота. Гледам си писал 20-30Hz , което явно е правописна, грешка защото ултразвукът е над 20KHz, но би ли споделил какво възнамеряваше да използваш за възпроизвеждане на честотата в разтвора.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
И по-добре си направил. По между другото някъде бях чел, че баш хубавите машини за промивка на дюзи освен, че имат ултразвукова ваничка симулират и нормална работа на дюзата и прекарват почистващата течност през тях.Е това за сега в Плевен е само мечта.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
2000_16V написа:И по-добре си направил. По между другото някъде бях чел, че баш хубавите машини за промивка на дюзи освен, че имат ултразвукова ваничка симулират и нормална работа на дюзата и прекарват почистващата течност през тях.Е това за сега в Плевен е само мечта.
Коментар
-
nedialk00
Колеги ПОМОЩ ! Как се маха втората част на колектора.... развих 4 болта с глави 13мм и още една гайка 10мм и не пада......
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар