така, с червено съм отбелязал нещата които трябва да махнете, Дроселната клапа се държи на 4 болта, но съм отблеязал само 2 тъй като другите са от долната страна; махате пръчката на маслото тя се държи на болт 13 като погледнете отдолу под бронята и се вижда, махате всичко отбелязано с червено; пропуснал съм да отблежа въздуховода от дрослената клапа до кутията на филтъра; като развиете планката с капчката на маслото зад нея е 5тия болт на който се държи горния за долния колектор разкачате и маркучето което е от дроселната клапа до тръбата по която се сипва маслото в двигателя, както и другия маркуч който е по-дебел който води до въздуховода, сега ще кача друга снимка със всичко отбелязано
самата рейка с дюзите се държи на 2 болта, ще ги видите като поразколачите
)) долния колектор е напълно излишно да се сваля и си е чиста загуба на време и нерви



Коментар