Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с оборотите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с оборотите

    Здравейте колеги, от близо месец имам проблем с оборотите на бензин. Когато съм между 0 и 2000 обората имам колебание на оборотите в порядака на 100 оборота, постоянно играят нагоре-надолу и също се получава едно силно лашкане, ще кажеш, че натискам и пускам газта рязко. Това е само на бензин, на газ нямам такъв проблем. Също са много ниски към 600 оборота държи дори и да е загряла. Смених филтри, свещи, кабели, почистиха ми карборатора (приятеля на майки ми го почисти), смених капачката дето излизат кабелите за свещите и чарковете в тази капачка и няма управия... Моля помогнете ако имате някакво решение.П.П. Колата е Фиат Типо 1.6, 1991 година, чист карборатор.П.П.2 Предполагам, че не е от помпата, защото и до 6500-7000 оборота колата си дърпа яко.

    #2
    Никой ли няма отговор на въпроса ми..

    Коментар


      #3
      На приятелката на голфа го правеше тоя проблем при загряла кола оставена на обороти - стрелката варира м/у 800-1100 все едно колата сама подава газ и го отпуска. Оказа се един маркуч на сервото, който е леко подваден и от изпуска вакуум, след слагане на скоба и затягане оборотите си дойдоха на място.При изгасяне на колата има ли един съскащ звук???
      punto HGT

      Коментар


        #4
        Не нямам, всичи маркучи са сменени...

        Коментар


          #5
          POMOGNETE

          Здравейте... Карам Типо 1.4 карб.. но спешно се нуждая от някой който наистина го бива в реглажа на карб-а,когато я форсирам от лостчето което отваря клапаните от външният край капе бензин на колекторните тръби и смърди в купето, пък мога да стана и на барбекю съмненята ми са че в карборатора влиза прекалено много бензин,едно че през ауспуха излиза черен пушек а и тоя бенц върху колекторите ....НЕЗНАМ..дайте некъъъф съвет,преди да съм се изпекъл... [/b]
          КУМИРЪТ НОЩ

          Коментар


            #6
            Re: POMOGNETE

            vehtiq написа:
            Здравейте... Карам Типо 1.4 карб.. но спешно се нуждая от някой който наистина го бива в реглажа на карб-а,когато я форсирам от лостчето което отваря клапаните от външният край капе бензин на колекторните тръби и смърди в купето, пък мога да стана и на барбекю съмненята ми са че в карборатора влиза прекалено много бензин,едно че през ауспуха излиза черен пушек а и тоя бенц върху колекторите ....НЕЗНАМ..дайте некъъъф съвет,преди да съм се изпекъл... [/b]
            Да... твоя пост има "доста" общо с темата...

            Коментар


              #7
              Според мен някой трябва да си поиграе с карбуратора - не само чистене ами и релаж. Щом проблема го няма на газ, най-вероятно се крие точно в него. Просто трябва да си намериш правилния човек за тая работа. Няма да е лесно, че в повечето серизи разбират само от инжекциони, но трябва да потърсиш.
              Fiat Marea 1.8 16V ELX

              Коментар


                #8
                tedynaidenov написа:
                Според мен някой трябва да си поиграе с карбуратора - не само чистене ами и релаж. Щом проблема го няма на газ, най-вероятно се крие точно в него. Просто трябва да си намериш правилния човек за тая работа. Няма да е лесно, че в повечето серизи разбират само от инжекциони, но трябва да потърсиш.
                Благодаря за съвета.. Ще потърся..

                Коментар


                  #9
                  Здравейте, вчера ми ограничиха проблемите до два:1. Плочката дето вкарва газта в карбуратора ограничава притока на въздух и бензина неможе да се обогати.2. Проблем в ниско-волтовите токове като ми казаха, че някакъв датчик можело да прави проблема. Това не го разбрах точно какво е :DП.П. Днес ще видя дали ще се оправи като откача маркуча за газ от изпарителя да смучи и от там въздух, ако ли не, ще варя при човека да види датчика и там ниско-волтовото напрежение.

                  Коментар


                    #10
                    Първо си настрой карбуратора да е добре на бензин и тогава се настройва газовата. Не знам какъв ти е карбуратора, но повечето имат два винта. Един на дросела и един за сместа. Сложи този за сместа на оборот и половина и запали двигателя. С този на дросела започваш да намаляваш оборотите на двигателя до най ниски и стабилни, след това с този за сместа ги увеличаваш до най високи и после отново ги намаляваш с този на дросела и така докато вече не може да се повдигат от винта за сместа. След това си настрой газовата да е добре и би трябвало да нямаш проблем.

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      Първо си настрой карбуратора да е добре на бензин и тогава се настройва газовата. Не знам какъв ти е карбуратора, но повечето имат два винта. Един на дросела и един за сместа. Сложи този за сместа на оборот и половина и запали двигателя. С този на дросела започваш да намаляваш оборотите на двигателя до най ниски и стабилни, след това с този за сместа ги увеличаваш до най високи и после отново ги намаляваш с този на дросела и така докато вече не може да се повдигат от винта за сместа. След това си настрой газовата да е добре и би трябвало да нямаш проблем.
                      Благодаря за обяснението, ще ми бъде полезно.

                      Коментар


                        #12
                        Ако на човека са му се бъгнали оборотите, без някой да е човъркал карба, според мен става въпрос за проблем, който е следствие на техническа неизправност. Да речем устройството за празен ход, поплавъковата камера или нещо друго. Което първо трябва да се открие, ремонтира и после да се правят необходимите настройки. Почистването понякога помага, но не винаги оправя проблема. Ако има някоя просмукала мембрана, проблемът ще си остане. Интересно разходът на бензин покачва ли се, откакто не ще да работи като хората?
                        Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                        Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                        Коментар


                          #13
                          ivchotr написа:
                          Ако на човека са му се бъгнали оборотите, без някой да е човъркал карба, според мен става въпрос за проблем, който е следствие на техническа неизправност. Да речем устройството за празен ход, поплавъковата камера или нещо друго. Което първо трябва да се открие, ремонтира и после да се правят необходимите настройки. Почистването понякога помага, но не винаги оправя проблема. Ако има някоя просмукала мембрана, проблемът ще си остане. Интересно разходът на бензин покачва ли се, откакто не ще да работи като хората?
                          Покачи се с около литър и половина, но е нормално според мен в зимни условия да има такова покачване... А и карбуратора е "човъркан", както писах по-горе е чистен от приятеля на майка ми.. (:

                          Коментар


                            #14
                            chaveto написа:
                            Първо си настрой карбуратора да е добре на бензин и тогава се настройва газовата. Не знам какъв ти е карбуратора, но повечето имат два винта. Един на дросела и един за сместа. Сложи този за сместа на оборот и половина и запали двигателя. С този на дросела започваш да намаляваш оборотите на двигателя до най ниски и стабилни, след това с този за сместа ги увеличаваш до най високи и после отново ги намаляваш с този на дросела и така докато вече не може да се повдигат от винта за сместа. След това си настрой газовата да е добре и би трябвало да нямаш проблем.
                            Може ли да ми пратиш снимка за да разбера къде е втория винт, защото видях само единя, който е за оборотите на празен ход.

                            Коментар


                              #15
                              1.5 литра повече само заради студа си е много нещо. Освен ако не караш на къси разстояния и колата няма време да загрее. Пробвай с настройките и след това засечи пак. Аз навремето с един Москвич бях стигнал до 20 на 100. Оказаха се тотално задръстени жигльори и блокирал поплавък на карба. Та като се изчистиха нещата, разходът отиде на 7/100.
                              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X