Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Усилвател и Буфер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Определено ще бута акумулатора по този начин,но не мога да ти дам акъл как да го направиш,нека някой по-знаещ да каже.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #32
      Винаги ми е било интересно как като не разбирате се хващате сами да си правите тея работи.После имало запалени коли.Краче 5 и 6 са (remote control).Но ти тея пинове каза че ги нямаш на горната букса.По горе ти писах да отвориш касетофона и да видиш отзад на липсващите пинове дали изобщо отива сигнал(някои си имат пинове ,а други дори и да нямат ,то на платката си отива сигнал.3ти пък нямат нищо).На някои касетофони има (remote control) на 3ти пин.Пробвай на него.Ако и на него нямаш връзвай през контакт на 4то(KL15).Ще ти работи тубата само през ключа и готово.П.С...И един съвет..Провери по няколко пъти,изолирай хубаво и направи всичко както трябва,че ако ти кажа колко коли ми идват запалени от самоделки,ще се отчаяш...хах...Успех
      Прикачени файлове
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #33
        Колега, 3 -ти и 5 -ти пинове на 3-та секция (долната) са на късо и след електронното реле в касетофона, което пуска напрежение на тези пинове когато се включи от on/off бутона. 6-ти пин на 1-ва секция не включен - свободен е. 9 -ти пин на 1-ва секция, на който пише "remote" е за упреавление на аудиото от волана. Колегата правилно е включил управлението на усилватела на пин 5 секция 3 . Остават 2 варианта - или трябва да се пусне маса на входа "remote" на усилватела за да изключи, или не работи схемата в самия усилвател, а може и да е включен зеления светодиод на друго място, а не където си е по схема, след намесата на някой майстор.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          сега ако прекъсна ремута на усилвателя с ключе (онова тънко кабелче) няма ли да стане ?В смисъл искаш усилвател натискаш копчето като не искаш го изключваш

          Коментар


            #35
            benzol написа:
            сега ако прекъсна ремута на усилвателя с ключе (онова тънко кабелче) няма ли да стане ?В смисъл искаш усилвател натискаш копчето като не искаш го изключваш
            Трябва да стане, както и трябва да става по начина по който си го свързал . Робвай, при изключен кабел remote от клемата на усилватела, ще му свети ли зеления светодиод.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #36
              днеска го откачих кабела remote от усилвателя и лампичката угасна за сега ще го държа така

              Коментар


                #37
                benzol написа:
                днеска го откачих кабела remote от усилвателя и лампичката угасна за сега ще го държа така
                Слагай едно ключе и си го включвай ръчно, но вземи "+" след контактния ключ, че да не го забравиш включен. Пробвай на секция 1, пин 16 е за захранване на чейнджъра, трябва да има "+" само когато е включен радио-касетофона.
                Прикачени файлове
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #38
                  Dido_Lyubenov написа:
                  benzol написа:
                  днеска го откачих кабела remote от усилвателя и лампичката угасна за сега ще го държа така
                  Слагай едно ключе и си го включвай ръчно, но вземи "+" след контактния ключ, че да не го забравиш включен. Пробвай на секция 1, пин 16 е за захранване на чейнджъра, трябва да има "+" само когато е включен радио-касетофона.
                  искаш да кажеш че тънкото кабелче трябва да го вържа на пин 16

                  Коментар


                    #39
                    да и там става...на 16то..
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #40
                      Да, на 1-ва секция, 6-ти пин не е включен според схемата на този модел, за това може и 16-ти да се ползва, особено щом няма чейнджър става и лесно.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #41
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Да, на 1-ва секция, 6-ти пин не е включен според схемата на този модел, за това може и 16-ти да се ползва, особено щом няма чейнджър става и лесно.
                        ок днеска ще пробвам

                        Коментар


                          #42
                          сега както вече знаете имам Тъндър 2051(усилвател) и сега ми предлагат бас говорител http://www.thunder.bg/product_info.p...ts_id=67тоя усилвател дали ще го захранва?

                          Коментар


                            #43
                            така някой няма ли да каже нещо за този говорител каква кутия да му направя като литри?

                            Коментар


                              #44
                              Пробвай с тази прогрма http://zamunda.net/details.php?id=51748&hit=1
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #45
                                Dido_Lyubenov написа:
                                Пробвай с тази прогрма http://zamunda.net/details.php?id=51748&hit=1
                                пробвах колега ама лошото е че нямам параметрите на говорителя и в нета нищо не мога да намеря

                                Коментар

                                Working...
                                X