Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изведнъж акум. се скапна, след 10 сек се оправи сам?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мисля че не
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #17
      bmahob написа:
      Мисля че не
      Ем мислиш...и аз мислех че не съм минавал през дупки като ми изпаднаха подложките на пружините отзад ама....... Поогледай си кабеляците друго не мога да те посъветвам ! Успех

      Коментар


        #18
        ivan_cirkov90 написа:
        bmahob написа:
        Мисля че не
        Ем мислиш...и аз мислех че не съм минавал през дупки като ми изпаднаха подложките на пружините отзад ама....... Поогледай си кабеляците друго не мога да те посъветвам ! Успех
        Проблема не е в колата , или е в клемите или е в акомулатора както каза един колега в по горен пост може някоя клетка да се запътила да умира.Провери си нивото на киселината в акомулаотра може да иска доливане с вода някъде.
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #19
          НАскоро съм доливал, преди месец
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #20
            Ако клемите на акомулатора са от фабричните (оловните) при които клемата е като отлята върху кабела, то проблема е точно там където кабела влиза в клемата. Вътре в клемата кабела е окислен и не прави добър контакт с клемата, вече съм патил от такива клеми и след като съм ги сменял, няма никакви проблеми.
            FIAT PUNTO 1.7 TD
            CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

            Коментар


              #21
              БЕ не знам вече 3 ден няма проблем, дано е било езиничен случай. Иначе лани доливах дестилирана вода на акум преди зимата, и нямах проблем, таз година капнох по оше малко, но май съм прекалил, че наскоро като вдигах акум, видях отдолу окислена вода, май е поизвряла Иначе акум е чук 3 год от как има колата , никакъм проблем, а касетофона си оставям, и др такива-акум е Exide
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #22
                TOKATA написа:
                Ако клемите на акомулатора са от фабричните (оловните) при които клемата е като отлята върху кабела, то проблема е точно там където кабела влиза в клемата. Вътре в клемата кабела е окислен и не прави добър контакт с клемата, вече съм патил от такива клеми и след като съм ги сменял, няма никакви проблеми.
                Точно това се опитах да обясня по-горе, но колегата май не обърна внимание! :D
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #23
                  Напълно възможен проблем.А за клемореда и релетата какво може да се каже ?
                  Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                  Коментар


                    #24
                    тази сутрин пак проблем, въртя контакт светват лампите , завъртам да запаля и нъцки , тока изчезна, върнах ключа, завъртях отново на контакт постепенно тока додйде светнаха сигналните лампи и запали отраз
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #25
                      Провери ли връзката на масата(-) към купето и към двигатела? Развий, почисти, стегни здраво. И провери пак клемите Нещо пушек да има или миризма на изгоряла изолация.
                      Vladim написа:
                      Няма такъв филм! Просто при завъртане на стартера напрежението в акумулатора пада с няколко волта и затова повечето консуматори прекъсват! ...
                      Ако пада с НЯКОЛКО волта, то и стартера няма да се развърти

                      Коментар


                        #26
                        На стартера има една гайка 13, там е вързан един кабел и от вибрацийте се развива, затегни я, същия проблем го имах и аз и от там излезе. Дано е това

                        Коментар


                          #27
                          А може ли самият контактен ключ да има някакви ядове и да ти създава главоболия. Огледай буксите за проблеми.
                          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                          -------------------------------------------------------------

                          Коментар


                            #28
                            Мерси за съветите колеги. но в неделя съм свободен и ще я чепкотя :D
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #29
                              zaio написа:
                              Ако пада с НЯКОЛКО волта, то и стартера няма да се развърти
                              Я вземи един мултицет и замери с, колко пада напрежението при завъртане на стартера!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #30
                                Vladim написа:
                                zaio написа:
                                Ако пада с НЯКОЛКО волта, то и стартера няма да се развърти
                                Я вземи един мултицет и замери с, колко пада напрежението при завъртане на стартера!
                                Мерил съм го много пъти. При здрав акумулатор напрежението пада с около 1V (до 11 - 11.2V), което не може да се нарече "няколко". При по-калпав акумулатор при под 10.3 - 10.5V стартера не може да завърти ---> пад около 1.5V което също не е "няколоко" :D Проверих визуално дали ми гаснат фаровете на Мареата при стартиране. Късите гаснат напълно секунда преди стартиране, а габаритите остават да светят.

                                Коментар

                                Working...
                                X