Fiat bravo 1.8... Помпата работи. Подадох и напрежение и скимти, но не иска когато дам контакт. Бушоните и релетата са от дясно под жабката, нали? Бушоните са у ред, а релетата цъкат като давам контакт. Махам задните седалки, всичко е уред. Всичко започна след като един ме удари лекичко отпред. На 2-рото палене - дотам. Общо взето ми спука бронята само. Ама веднага след това запалих и тръгнах. Спрех за 3 минути и да запаля пак - на-най. Палеше на 2-3 завъртания и гаснеше. Мерих кабелите и маса идва, но не и напрежение.Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не идва ток към помпата?
Collapse
X
-
Пробвах бутона. Той като го натиснеш не потъва или нещо. Постоянно го натискам и то прицъква нещо в него, но не иска да се чуе помпата като давам контакт... Все едно бутона е преебан, не мога да го разбера. Трябва ли да се чуе хубаво щрак като го натиснеш или точно така едно никакво цъкане да прави като го натискаш. Да не тоя бутон да е изкочил нагоре и един вид да му шибна един удар отгоре и да потъне отново?Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Хора, qnkov в първия си пост е написал, че маса ИМА. Стига с този бутон. Явно се губи +. Тръгва се по веригата от релето към помпата и ще се разбере къде е проблема.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
qnkov написа:Оправих нещата. Бутона просто се беше попрецакал и го оправих...qnkov написа:... Мерих кабелите и маса идва, но не и напрежение.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Отново ми се случи този проблем, без да съм удрян или нещо. Спирам колата и след това като се опитам да я запаля - нанай. Давам контакт и не чувам помпата. Веднага отивам кум бутона под седалката и не беше излезнал навън... Дигам го и го вкарам пак надолу и пак не иска да се чуе помпата. Сигурно си играх 50 пъти да го вдигам и натискам тоя бутон, докато накрая колата запали. Когато тръгнах да я паля помпата пак не се чуваше при контакт, но колата успя да запали и след това при другите вкл. на контакт помпата си издаваше звук? Какъв е проблема сега? Преебан бутон?Само да кажа, че и при 2-та пъти това ми се случва докато карам на резерва? Може ли да има нещо общо с това или не.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Един вид направо 2-та кабела дето влизат в бутона да ги вържа и да ги оставя така? Такъв бутон от къде мога да го купя нов? Не знам как да го запиша в нета да го търся.Edit; Днес не иска да ми запали пак колата. Ръчках тоя бутон, и не, не иска, помпата не се чува. Накрая 2-та кабела дето влизат в бутона ги отрязах и вързах един за друг и пак не... Отидох и подадох от габарита напрежение на помпата и тя си шуми, та запалих и колата, но махна ли кабелите приключва. Почнах да намеря всички бушони на ново, всичко си е ОК, релетата към помпата, бушоните там, всичко свети и цъка. Мерим с 12 волт пробник на кабелите към помпата - не, няма напрежение. Накрая с напрежение от габарита (един кабел с който взимам ток от габарита и съм го вързал за фазовия на помпата) колата си върна тока към помпата, а липсваше?! Един вид когато тя реши дава ток към помпата... Добре де, от къде идва това смешно нещо? Възможно ли е от релетата? Те цъкат, дори ги отварях, да не са лепнали, но не са. Кое може да се ебава така?>Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар