Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ в района на Студ. град -> Проблем с ECU

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ в района на Студ. град -> Проблем с ECU

    Някой може ли да ми помогне, трябва да се издърпа колата.Намира се в Студентски град. Изгоря ми бензиновата помпа и не мога да я запаля. Трябва да се сипе газ и ще запали, Телефон 0883 323 013 Тодор.Преместена, редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Все още търся помощ,дори взе да става спешно.Утре вечерта трябва да пътувам с тази кола.

    Коментар


      #3
      Колата е изместена поне за сега. Остава един проблем няма искра на свещите и затова не пали и разбира се въпрос: Къде се намира датчика на коляновия вал и като се замерва с мултицет между кой крачета трябва да се мери и колко ома трябва да е съпротивлението?Колата е браво 1996(7) година 1.4 12 клапана.

      Коментар


        #4
        asak_koz написа:
        Колата е изместена поне за сега. Остава един проблем няма искра на свещите и затова не пали и разбира се въпрос: Къде се намира датчика на коляновия вал и като се замерва с мултицет между кой крачета трябва да се мери и колко ома трябва да е съпротивлението?Колата е браво 1996(7) година 1.4 12 клапана.
        Надявам се да ти помогнат.Провери преди това:- имобилайзера- инерционния датчик (намира се малко над левия ти крак, в един джоб в пластмасите)- връзките към акумулатора- провери бубините. мисля, че са две.
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #5
          Датчика се намира до стартера.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Надявам се да ти помогнат.Провери преди това:- имобилайзера- инерционния датчик (намира се малко над левия ти крак, в един джоб в пластмасите)- връзките към акумулатора- провери бубините. мисля, че са две.
            Бубината е една, имобилайзер нямам(поне така си мисля), а връзките на акумулатора съм ги огледал на 100%, инерционен датчик ще търся, но незнам как изглежда.Мерси все пак. Това свързано ли е с бутона под седалката който е?

            Коментар


              #7
              asak_koz написа:
              Надявам се да ти помогнат.Провери преди това:- имобилайзера- инерционния датчик (намира се малко над левия ти крак, в един джоб в пластмасите)- връзките към акумулатора- провери бубините. мисля, че са две.
              Бубината е една, имобилайзер нямам(поне така си мисля), а връзките на акумулатора съм ги огледал на 100%, инерционен датчик ще търся, но незнам как изглежда.Мерси все пак. Това свързано ли е с бутона под седалката който е?
              Погледни пластмасата, която е върху прага. продължи напред и където свършва е датчика, зад нея.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #8
                asak_koz написа:
                Това свързано ли е с бутона под седалката който е?
                Да, това е инерционния датчик. Провери дали е натиснат.

                Коментар


                  #9
                  Инерционния датчик спира помпата. За него през реле съм си вързал моята бенз помпа, като съм на газ и да я спира. Т.е. карам с постоянно задействан инерсционен бутон, когато съм на газ. И имам искра. Търси причината в бубината или датчика на КВ
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Това е схема на датчика Виж и релето с бушони зад двигателя/ едно бало
                    Прикачени файлове
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Мерси на всички за отговорите,но днес вече намерих кой да ме дръпне и оставих колата в ЮВЕ Брадърс Бош Сервиз на Симеоновско шосе. Надявам се да успеят да я направят. После ще пиша какво и е било на колата.

                      Коментар


                        #12
                        Аз имам много добри впечатления от там, но от преди поне 5-6 години.
                        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                        Коментар


                          #13
                          Уф къв съм смотан, една бензинова помпа от 1.4 се таркаля на терасата, можех да мина да я сложим и да си запалиш. Ама чак сега виждам с кой мотор си. Ако още ти трябва помпа, казвай бих я бартеросал за нещо, примерно бира.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Уф къв съм смотан, една бензинова помпа от 1.4 се таркаля на терасата, можех да мина да я сложим и да си запалиш. Ама чак сега виждам с кой мотор си. Ако още ти трябва помпа, казвай бих я бартеросал за нещо, примерно бира.
                            Помпа не ми е нужна, цялата работа е от компютъра, сега търся друг.Днес намерих един,но се оказа че не е същия(явно е от Брава) и сега търсенето продължава.До понеделник се надявам да успея да намеря.

                            Коментар


                              #15
                              Аз съм на линия. Утре, неделя - почивам. Ако ти трябва кола за придвижване - точка А-Б, ще свърша работа. Пиши на "лични". Няма проблем. Е как съжалявам, че не си разменихме телефоните...
                              Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                              Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                              Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                              Коментар

                              Working...
                              X