Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo 1.6 двувалката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    johnfound написа:
    BlueStorm написа:
    Не. Мисля, че говорим за изпускателния...
    А как ще се монтира изпускателен колектор от 105TC, като изпускателните и всмукателните клапани са наобратно? ( тук: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=102728#102728 )Пък и ако изпускателните тръби на Типото са по-тесни, може да е по-просто да се направи нов колектор - нищо сложно няма. А виж, ако се монтира карбуратор, всмукателния колектор ще трябва да се смени също - едва ли крепежа на моноинжекцията е същият като на карбуратора...
    Добре,къде ги правят тези колектори(за изпускателния говоря),че мисля да сменя моя И горе долу кач пара ще струва
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #92
      Abarth. написа:
      Predatorsi написа:
      Да попитам само-Какво мога да направя, за да повиша мощността, без да си прецакам двг-то разбира се?Искам да кажа да не му съкратя живота с много...Ако някой може да ми помогне,ще съм му много благодарен!!! Става въпрос точно за двуваловия мотор...
      Има много варианти,най-лесния е да се махне моноинжекцията и да се направи с карбуратор (примерно двоен Webber),както се слага изпускателен колектор от ритмо 105тц ако не се лъжа и двувалката се засилва много
      А колко ще ми струва тази интервенция и горе долу с колко се повишава мощността(на мен ми казаха, че ще стане от 90 на 130к.с.)-аз мисля, че не е реално чак толкова да се повиши мощността?Вие как мислите?
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #93
        Predatorsi написа:
        Abarth. написа:
        Predatorsi написа:
        Да попитам само-Какво мога да направя, за да повиша мощността, без да си прецакам двг-то разбира се?Искам да кажа да не му съкратя живота с много...Ако някой може да ми помогне,ще съм му много благодарен!!! Става въпрос точно за двуваловия мотор...
        Има много варианти,най-лесния е да се махне моноинжекцията и да се направи с карбуратор (примерно двоен Webber),както се слага изпускателен колектор от ритмо 105тц ако не се лъжа и двувалката се засилва много
        А колко ще ми струва тази интервенция и горе долу с колко се повишава мощността(на мен ми казаха, че ще стане от 90 на 130к.с.)-аз мисля, че не е реално чак толкова да се повиши мощността?Вие как мислите?
        Ми ако сложиш само един двукамерен карбуратор Webber (за предпочитане),без колектори и т.н. може да стигнеш 105к.с.,ще ти излезе около 100-120лв (сменя се делко,карб и още нещо имаше ).Според мен си заслужава,колата тръгва осезаемо и разхода не се вдига с много :D А като смениш и колекторите става супер :D
        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

        Коментар


          #94
          Колеги, и аз съм с двувалка и мисля, че ако ви се иска по-мощна кола - просто трябва да смените направо двигателя! :D Един познат прави нещо такова на неговото БМВ!Резултата беше плачевен - двигателя също беше 1.6.Слага му друг колектор, чип, карбуратор с две или повече клапи :D и тем подобни!Резултата беше: - разход от 12 - 30!!! - колата се давеше нещо при ниските обороти! - двигателя не работеше нормално на ниски обороти - прекъсва и т.н. - мощността се вдигна много малко - аз не усещах почти никаква разлика! - вече не се сещам какво друго, но имаше още доста.С една дума - хората които са измислили двигателя, ако беше по-добре щяха да го направят по този начин!А да сравняваме ритмото с Типо е смешно!Карал съм ритмо и честно казано няма място за сравнение!Ако искате по-мощна кола си вземете Типо 2.0 16V!Един приятел има такова!Върви много добре!На старт много коли нямат никакъв шанс!А хубавото Типо 1.6 DOHC си го оставете такова, каквото си е в момента!Хората са си го измислили както трябва!
          Fiat Grande Punto

          Коментар


            #95
            колеги на вае типото хидравликата по-тежка ли е от на другите модели

            Коментар


              #96
              daniv написа:
              колеги на ва6те типото хидравликата по тежка ли е от на другите модели
              Ами честно казано спрямо Бравото е по-тежка!Поне така ми се струва.Но все пак е мнага по-добре отколкото кола без хидравлика - особено при паркиране!Макар, че имах Уно и воланът му се въртеше със същото усилие ,макар ,че нямаше хидравлика!Но колата е по-лека все пак!
              Fiat Grande Punto

              Коментар


                #97
                колеги да знаете колко струва един нов стартер за двувалката

                Коментар


                  #98
                  никой ли не знае колко струва едно стартер4е бре

                  Коментар


                    #99
                    daniv написа:
                    никой ли не знае колко струва едно стартер4е бре
                    Ами за тази цел "бре" колега :D има магазини за части :D Обади се ,те знаят :D
                    Fiat Grande Punto

                    Коментар


                      Здравей народе,скоро разбрах за вашия форум и се заинтересувах поради простата причина че и аз имам такова Типо.Само че моето е малко проблематично.На десен завой ми изключват 2-ра и 3-та предавки,но не ми е останало време да отворя кутията.Но това не ми е най-големия проблем.До колкото разбрах тия коли наистина вървят-моята също,но все едно че е 50 коня.Ладичките ми се смеят от лявата лента.Преди няколко месеца си я разглобих и и смених всички механични части по двигателя-водачи сегменти лагери и т.н. с надеждата че ще тръгне,но явно не стана така.Само свалих разхода-от 20 падна на 13 градско.Молбата ми е следната-понеже нямам много време да се занимавам с моята кола искам някой да ми каже имат ли някакви слабости по електрониката или сам да си разнищвам проблема което ще е доооооста дълго.Благодаря предварително на всички!!!

                      Коментар


                        Ganis написа:
                        Здравей народе,скоро разбрах за вашия форум и се заинтересувах поради простата причина че и аз имам такова Типо.Само че моето е малко проблематично.На десен завой ми изключват 2-ра и 3-та предавки,но не ми е останало време да отворя кутията.Но това не ми е най-големия проблем.До колкото разбрах тия коли наистина вървят-моята също,но все едно че е 50 коня.Ладичките ми се смеят от лявата лента.Преди няколко месеца си я разглобих и и смених всички механични части по двигателя-водачи сегменти лагери и т.н. с надеждата че ще тръгне,но явно не стана така.Само свалих разхода-от 20 падна на 13 градско.Молбата ми е следната-понеже нямам много време да се занимавам с моята кола искам някой да ми каже имат ли някакви слабости по електрониката или сам да си разнищвам проблема което ще е доооооста дълго.Благодаря предварително на всички!!!
                        Кажи с какъв мотор е колата
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар


                          1.6 двувалка ми е типото и преди вървеше

                          Коментар


                            Скоростите може да изклюват от неизправен тампон по двигатела или кутията или износени втулки по щангите на скоростния лост.Щом го прави само на десен завой само от тези посочените ще да е .
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              Тампоните ми са нови,но за щангите не се бях сетил.Мерси

                              Коментар


                                Ganis написа:
                                1.6 двувалка ми е типото и преди вървеше
                                Виж ангренажния ремък дали е правилно зацепен,смени филтрите,виж ламбда сондата,клапана за празен ход,кабели,дистрибуторна капачка,като прегледаш всичките неща и не се оправи вървенето я закачи на диагностика,замери компресия,може да има износване в разпределителните валове....или износване на целия мотор...провери тези неща и кажи дали се е оправила
                                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X