А как ще се монтира изпускателен колектор от 105TC, като изпускателните и всмукателните клапани са наобратно? ( тук: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=102728#102728 )Пък и ако изпускателните тръби на Типото са по-тесни, може да е по-просто да се направи нов колектор - нищо сложно няма. А виж, ако се монтира карбуратор, всмукателния колектор ще трябва да се смени също - едва ли крепежа на моноинжекцията е същият като на карбуратора...
Добре,къде ги правят тези колектори(за изпускателния говоря),че мисля да сменя моя И горе долу кач пара ще струва
Да попитам само-Какво мога да направя, за да повиша мощността, без да си прецакам двг-то разбира се?Искам да кажа да не му съкратя живота с много...Ако някой може да ми помогне,ще съм му много благодарен!!! Става въпрос точно за двуваловия мотор...
Има много варианти,най-лесния е да се махне моноинжекцията и да се направи с карбуратор (примерно двоен Webber),както се слага изпускателен колектор от ритмо 105тц ако не се лъжа и двувалката се засилва много
А колко ще ми струва тази интервенция и горе долу с колко се повишава мощността(на мен ми казаха, че ще стане от 90 на 130к.с.)-аз мисля, че не е реално чак толкова да се повиши мощността?Вие как мислите?
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Да попитам само-Какво мога да направя, за да повиша мощността, без да си прецакам двг-то разбира се?Искам да кажа да не му съкратя живота с много...Ако някой може да ми помогне,ще съм му много благодарен!!! Става въпрос точно за двуваловия мотор...
Има много варианти,най-лесния е да се махне моноинжекцията и да се направи с карбуратор (примерно двоен Webber),както се слага изпускателен колектор от ритмо 105тц ако не се лъжа и двувалката се засилва много
А колко ще ми струва тази интервенция и горе долу с колко се повишава мощността(на мен ми казаха, че ще стане от 90 на 130к.с.)-аз мисля, че не е реално чак толкова да се повиши мощността?Вие как мислите?
Ми ако сложиш само един двукамерен карбуратор Webber (за предпочитане),без колектори и т.н. може да стигнеш 105к.с.,ще ти излезе около 100-120лв (сменя се делко,карб и още нещо имаше ).Според мен си заслужава,колата тръгва осезаемо и разхода не се вдига с много :D А като смениш и колекторите става супер :D
Колеги, и аз съм с двувалка и мисля, че ако ви се иска по-мощна кола - просто трябва да смените направо двигателя! :D Един познат прави нещо такова на неговото БМВ!Резултата беше плачевен - двигателя също беше 1.6.Слага му друг колектор, чип, карбуратор с две или повече клапи :D и тем подобни!Резултата беше: - разход от 12 - 30!!! - колата се давеше нещо при ниските обороти! - двигателя не работеше нормално на ниски обороти - прекъсва и т.н. - мощността се вдигна много малко - аз не усещах почти никаква разлика! - вече не се сещам какво друго, но имаше още доста.С една дума - хората които са измислили двигателя, ако беше по-добре щяха да го направят по този начин!А да сравняваме ритмото с Типо е смешно!Карал съм ритмо и честно казано няма място за сравнение!Ако искате по-мощна кола си вземете Типо 2.0 16V!Един приятел има такова!Върви много добре!На старт много коли нямат никакъв шанс!А хубавото Типо 1.6 DOHC си го оставете такова, каквото си е в момента!Хората са си го измислили както трябва!
колеги на ва6те типото хидравликата по тежка ли е от на другите модели
Ами честно казано спрямо Бравото е по-тежка!Поне така ми се струва.Но все пак е мнага по-добре отколкото кола без хидравлика - особено при паркиране!Макар, че имах Уно и воланът му се въртеше със същото усилие ,макар ,че нямаше хидравлика!Но колата е по-лека все пак!
Здравей народе,скоро разбрах за вашия форум и се заинтересувах поради простата причина че и аз имам такова Типо.Само че моето е малко проблематично.На десен завой ми изключват 2-ра и 3-та предавки,но не ми е останало време да отворя кутията.Но това не ми е най-големия проблем.До колкото разбрах тия коли наистина вървят-моята също,но все едно че е 50 коня.Ладичките ми се смеят от лявата лента.Преди няколко месеца си я разглобих и и смених всички механични части по двигателя-водачи сегменти лагери и т.н. с надеждата че ще тръгне,но явно не стана така.Само свалих разхода-от 20 падна на 13 градско.Молбата ми е следната-понеже нямам много време да се занимавам с моята кола искам някой да ми каже имат ли някакви слабости по електрониката или сам да си разнищвам проблема което ще е доооооста дълго.Благодаря предварително на всички!!!
Здравей народе,скоро разбрах за вашия форум и се заинтересувах поради простата причина че и аз имам такова Типо.Само че моето е малко проблематично.На десен завой ми изключват 2-ра и 3-та предавки,но не ми е останало време да отворя кутията.Но това не ми е най-големия проблем.До колкото разбрах тия коли наистина вървят-моята също,но все едно че е 50 коня.Ладичките ми се смеят от лявата лента.Преди няколко месеца си я разглобих и и смених всички механични части по двигателя-водачи сегменти лагери и т.н. с надеждата че ще тръгне,но явно не стана така.Само свалих разхода-от 20 падна на 13 градско.Молбата ми е следната-понеже нямам много време да се занимавам с моята кола искам някой да ми каже имат ли някакви слабости по електрониката или сам да си разнищвам проблема което ще е доооооста дълго.Благодаря предварително на всички!!!
Скоростите може да изклюват от неизправен тампон по двигатела или кутията или износени втулки по щангите на скоростния лост.Щом го прави само на десен завой само от тези посочените ще да е .
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Виж ангренажния ремък дали е правилно зацепен,смени филтрите,виж ламбда сондата,клапана за празен ход,кабели,дистрибуторна капачка,като прегледаш всичките неща и не се оправи вървенето я закачи на диагностика,замери компресия,може да има износване в разпределителните валове....или износване на целия мотор...провери тези неща и кажи дали се е оправила
Коментар