Току що от фейсбук разбирам,че японските коли били най-здрави,нямало какво да им се счупи и само за дрифт били направени.... Деева и италианските му мърши,за нищо не стават,само в бокса стоят и грам не се сучат Абе майтапа настрана,тая киша си евало работата Астричката служебната то де вътък няма ,а и кишалака не и дава да "диша" . Саше,как са савите,изкарвал ли си темпрата? Питам ,защото наистина от кола до кола,разлика бол...Моята мара в това време,с кирливите корморани си драпа,а служебната астма с чисто нови сави сложени миналата седмица,с дот 2010 и се пързаля все едно е на лед... То верно,че окачването и за нищо не става и двигателя хич вътък няма,ама и на мойта окачването е зле,пък не съм забелязвал така да се зори...Не че днес съм я изкарвал де,нали не е японка и не смея Но миналата зима не съм я спирал и не ме е подвеждала.
ми като се има напредвид, че не карам мазда и не знам как да карам не съм закъсвал миналата зима със Савата.сега тия дни не съм я пробвал , но съм сигурен че няма да имам проблеми (на сняг е добре.но на мокро такова,къде няма сняг не съм особено доволен.но за 80 лв толкова)Днес с пасатора служебния се разкарвахме из града по задачи . с дебица е той пак добре се държи.и наистина зависи от колата .... и от дрифтаджията.ако не е мазда не ми го хвали а пък за довечера къде да се чакаме и да идем до чолаковци... към 9 и нещо някъде ? кои са навити
Паралесов: брат с тая тежест на прдните гуми на Мареата си като трактор няма как да закъсаш! а тая пиклива астра е лека като перо какво очакваш...това в чолаковци се намира до ЗЗУ-то след моста до бензиностанцията на чолаковци завиваш на дясно след това има крастовище, завиваш наляво и караш 100-200метра и в ляво се вижда огромния плац...
Коментар