Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нова каручка, малеле.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Зависи какво означава често.Ако караш градско не се използва. Ако имаш някакво голямо спускане, то да, ползва се.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #77
      vital написа:
      Да ви се набутам в темата малко Карам Лексус Рх хибрид.Ползвате ли често B на скоростната кутия?
      Aз за сега само съм го тествал дали работи, но още не съм се спускал по по-продължителен наклон. В ръководството пише да не се кара прекалено дълго в този режим.За дискове и накладки и с купони за отстъпка от Тойота ми взеха общо $350. Иначе само за смяна на накладки е $99, като самите накладки са $89. Дисковете са по $74 за брой. Принципно може да се пазариш за цената, или да изискваш и да направят нещо като бонус Смяната на маслото е $22.95 и включва - до 5 литра масло 5w30 или 5w20 и оригинален филтър. Като комплимент се прави 27 точкова испекция на колата, за което ти издават протокол, както и безплатно външно измиване на колата....а докато чакаш, те черпят с кафе и донъти Накрая ми благодариха, че съм ги предпочел пред другите дилъри на Тойота в района!
      Прикачени файлове
      SKODA 105L '78
      PUNTO 1.2 MPI ELX '94
      FIAT 126p '89
      TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
      GRANDE PUNTO 1.2 '06

      Коментар


        #78
        Не може ли да се ползва в града това B за намаляване на скоростта? При мен има електронно симулирани 6 предавки(при ръчен режим), с които си спирам на светофар почти напълно. Буквално в последните 3-4метра натискам спирачка.На 160хил съм с оригиналните предни накладки.Питането ми е защото в бъдеще имам желание за по-малка кола от джипа - може би Ярис хибрид. А съм свикнал страшно много с това спиране със скоростите. Супер некомфортно ми е като карам някоя кола без свестна моторна спирачка.Карал съм тестово Lexus Ct 200, което реално си е луксозен Приус, но за малко и нямам впечатления от този режим B.

        Коментар


          #79
          Само РХ-а има такива симулирани скорости.ЦТ-то реално си е луксозен Аурис, а не Приус.И в града наистина няма смисъл да използваш Б-то, защото реално губиш от възможността при малко по-висока скорост да пълниш батерията по-бързо, защото вместо да използваш 100% регенерация и чак след това да започнат да задържат спирачките, то използваш първо 50% регенерация и 50% двигател образно казано. Ако не си забелязал когато ръгнеш Б и скоростта ти е да кажем над 40км/ч, то чуваш как започва да върти и двигателя. Дефакто за една и съща загуба на енергия имаш по-малко регенерация към батерията.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #80
            Съвсем малко съм карал Цт. Затова и питам така лаишки.Аурис/Приус/Цт/Ярис реално е едно и също в различна опаковка. В най-добрия смисъл. Голямо удоволствие е да се кара хибрид де. Но не всеки го разбира.

            Коментар


              #81
              Да се похваля.Взех от жената Приуса, за да го покарам градско до миналата седмица, за да видя какъв разход мога да му направя.Та с приблизително 40% от километрите бяха на климатик, в крайна сметка на колонка заковах разход от 4.39/100.А тя направи 9.9/100 на дизела ми. Доволно. :D
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #82
                Егаси странното.След почти година и половина от както купихме колата, днес се обадиха от автокъщата да попитат дали сме доволни от колата и да дадем някаква обратна връзка.Не ми се беше случвало такова нещо. :D
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #83
                  Някой си е направил шега
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #84
                    BO написа:
                    Похвал.След 3 часов тест:
                    И отново:Още една година спокойствие и след това каквото сабя покаже. Да не хване уроки, ама това ми е първия автомобил, който за 2 години не е трябвало нищо да му се прави. Единственото, което е изгоряло и е трябвала моята намеса са крушките на фаровете. Първо изгоря една дясна. Смених и двете, уж превантивно за здравата. След една година изгоря отново дясната, а след 3 дни и лявата (бяха Филипс, които сложих, добри сметки, евала). Сега от една година е с Хела и ще видим дали ще изкарат повече.За 8 годишен автомобил, когато го купих, нямаше абсолютно нищо за правене. До такава степен, че дори и фаровете бяха регулирани перфектно. 2 години по-късно само 3 крушки са направили проблем. Но мисля, че това е нормално предвид, че се кара на фарове. Ами това е.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #85
                      Браво. Много обнадеждаващо.Следващата ми кола вече ще е такава.Там е бъдещето.
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #86
                        Ако е възможно да попитам: какво става ако не се издържи теста? Само батерия ли се сменя? Какво е цифровото изражение на нещата?Както каза колегата по-горе там е бъдещето, ама за Ганьо според мен ще му е малко скъпичко. Хибридите стават на повечко годинки и няма да е далеч времето в което ще се налага да се сменят я батерии, я нещо друго по тея системи за регенерация
                        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                        Коментар


                          #87
                          Ами ако не издържи просто не ти издават сертификат, което от собствена страна не ти дава възможност да ти я сменят безплатно, ако ѝ се случи нещо през следващата година или 15к км. Цифровото изражение е няколко хиляди лева, ама колко точно не знам. Има слухове, ама тъй като са само слухове, то не бих дал информация относно цената за смяната ѝ.Иначе да, самата батерия се сменя. И то не цялата батерия, а само клетките, защото реално резервната част представляват пакета от клетки (акумулатори), а електрониката се премества от старата в новата батерия.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #88
                            Ако се стигне до смяна,има по моргите англичанки където батерията ще ти стъпи на 2бона че може и по малко.Иначе напълно подкрепям мнението ти за тойота изключително здрави автомобили.
                            Peugeot 307 2.0i ГИ
                            ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                            Коментар


                              #89
                              Искам да попитам с този тип батерии има ли го проблема с критично ниското ниво на зареждане.Тоест ако колата не се пали 6-7 месеца очаква ли се проблем с батерията ?
                              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                              Коментар


                                #90
                                Nikolow написа:
                                Искам да попитам с този тип батерии има ли го проблема с критично ниското ниво на зареждане.Тоест ако колата не се пали 6-7 месеца очаква ли се проблем с батерията ?
                                Съвсем на теория би могла да се саморазреди под определен оперативен капацитет. Но саморазряда е на база само вътрешно съпротивление на батерията. Реално като загасиш колата батерията не поддържа някакви системи, които да смучат ток.За 6 месеца не мисля, че има проблем. Според мен би могло да стане това, ако загасиш колата с минимум заряд и не я палиш година.За тази цел Тойота имат зарядна станция. Откача се батерията и се зарежда от външен източник.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X