Лада форум:Заради тоя механичен карбуратор, който сложих съм си играл 2 дни да го оправям, и след това съм сънувал кошмари с карбуратори (това е наистина), но си заслужава всяка минута от тея 2 дни.
еми колега еся го пуснах да се зарежда акумулатора долях му стилизирана вода че от дупчиците поне 4 бяха почни на сухо и сега дано светни това око зелено ще го зареждам мин 12 часа да видим какво ще покажи после
Датчик хол или проблем със стартер?Едва върти като е топлаоблем като колата загрее неиска да пали докато не поистини тук много саформеници говорят за прословутият датчик на Хол така наречен датчик на колянов вал.Онзи ден свалих датчика наистина беше бая натрупан с мрасотия почистих го монтирах си го нямах проблеми до тази вечер колата пак започна да ми прави сащия номер като загрее не иска да пали. какво да правя вече незнам дайте ми някой савет. Според мен датчика си работи защото като го свалих изцяло се пробвах да запаля изобщо неискаше да пали колата. като си го монтирах и запали..
Вярно интересна тема
ogi28b написа:
mitko_stalev написа:
Значи колеги още 1пат обеснявам проблема ШИБАНАТА МИ ТАРАТАЙКА КАТО ЗАГРЕЕ НЕ ИСКА ДА ПАЛИ. Имам чуството че тока на акомолатора го няма като завартя шибания ключ лапите светват нормално все 1 си има ток на акомолатора като завартя още 1-пат фактически вече да паля лампите ми отслабват едвам едвам се виждат . като изтини колата си пали като КУРШУМ !!!!!!!!!!
Занеси ш**ания стартер на ремонт, а докато е свален - зареди ш**ания акомолатур, после като палиш - натискай спирачкити, че ако пали като коршум, не можиш да я стигниш.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
9-10/100 ръзход, като пак повтарям 70% се кара извънградско
kluchar написа:
За дълги разстояния трябва да е 7.5 това е ако е в градски условия е друго.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Чудесия направо.По обективен тест не съм чувал да се прави никъде по света.
Така е, щото не познаваш човека! Аз също не го познавам, но знам ЧЕ НЕ ЛЪЖЕ.
Доста "убедително" казано.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
.... Единствено разлика във вървежа съм забелязал, когато веднъж сипах 96 Extra Force на Петрол. Колата по-добре поемаше от ниски обороти, а всички с 1.6 много добре знаят, че като карат по-малко от 3000об/сек и натиснат педала на газта, колата се чуди да тръгва ли, да не тръгва ли, все едно има турбо-дупка :D
.... Единствено разлика във вървежа съм забелязал, когато веднъж сипах 96 Extra Force на Петрол. Колата по-добре поемаше от ниски обороти, а всички с 1.6 много добре знаят, че като карат по-малко от 3000об/сек и натиснат педала на газта, колата се чуди да тръгва ли, да не тръгва ли, все едно има турбо-дупка :D
Както се казва: Уау! Само ино и шес!
Това не е бисер, а си е самата истина
кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
А с това кандидатстваш за поредния бисер ли? :D (Жокер: 3000об/сек)
VALIO_RACING написа:
Pecho написа:
dikanio написа:
.... Единствено разлика във вървежа съм забелязал, когато веднъж сипах 96 Extra Force на Петрол. Колата по-добре поемаше от ниски обороти, а всички с 1.6 много добре знаят, че като карат по-малко от 3000об/сек и натиснат педала на газта, колата се чуди да тръгва ли, да не тръгва ли, все едно има турбо-дупка :D
Коментар