Здравейте колеги. При всяко каране на колата запопна да светка датчика за проверка нивото на маслото. Смених маслото, но продължава да се вкл като започне колата да загрява. Нивото на маслото преди и след смяната е абсолютно точно на максимума и не мърда от там през целия период на каране в 10к км. Някакви идеи? Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Check engine oil level - Фиат Крома 2.4 2008
Collapse
X
-
Най-вероятно не ти е занулен сервизния интервал след смяна на маслото. И при мен миналата година беше така, малко след смяна на маслото почна да пищи, върнах се при майстора, занули го и се оправи. Отиди някъде да ти го направят това зануляване.
П.П.: Сега се сетих и намерих в една тема, че беше писано за така да се каже ръчно зануляване. Ето цитат на текста на колежката Megi53, изваден от тази тема:
"Да разкажа моята история, светва лампата за маслото че е за смяна, отивам в сервиза сменят маслото и филтъра но лампата продължава да свети, което ни подсеща че нещо трябва да се занули. След дълго лутане и ровене из форуми намерих какво да се направи за да изгасне лампата след смяна на маслото при Фиат Крома 1.9 JTD 150 кс, та правите следното загасяте автомобила и ключа на позиция оф, натискате до дъното педала за газта превключвате ключа в положение ON изчаквате 30 секунди предполагам това е докато мине зареждането на компютъра след това без да пускате педала на газта натискате 6 пъти педала на спирачката, завъртате ключа в положение OF и чак тогава пускате педала на газта. Това е ръчно зануляване когато няма наблизо сервиз където да ви бръкнат в компютъра или искате да спестите някой лев заради това заноляване. Дано бъда полезна с тази информация. Ето оригиналния текст от където разбрах как да се справя сама. После замены моторного масла:
1/ Процедура сброса на 0 на комбинации приборов:
Эта процедура осуществляется с помощью диагностического прибора (Combiné, Télécodage).
2/ Процедура сброса на 0 компьютера ДВС, вторая возможность:
Процедура сброса на 0 вручную :
ВАЖНО : Необходимо удерживать педаль акселератора выжатой в пол в течение всей процедуры.
-Включите +APC, подождите 30 секунд перед тем как нажать и отпустить 6 раз педаль тормоза.
-Выключите +APC
-Снимите ногу с педали газа перед тем как запустить автомобиль. Индикатор давления масла должен моргать, чтобы подтвердить что реинициализация была учтена."
Ако искаш пробвай по този начин и ако се получи може да споделиш, за да знаят и други
Последна редакция от valtera_; 20.10.2017, 10:59.Fiat Croma 1.9 16V MJet
-
Датчикът мисля, че е отдолу на картера. Взех контактен спрей, подобряващ контактните свойства на кабели и букси, напръсках, почистих, но отново светна "check engine oil level.
Вероятно датчика си е за подмяна. Кабела, който отива в буксата не ми изглежда добре изолиран, тъй като гофрираното или някакво друго покритие се е изпекло и вдървило бая (виждат се кабелите). Хубавото е, че изолацията на кабелите е все още жива, но както казах отново светна.
Ще сменя датчика и ще кажа резултата.
Коментар
-
dolarcho написа: Преглед на мнениетоПравилно ли съм разбрал - за да се смени датчика, трябва да се свали картера ?
п.п. Омръзна ми лимита да е минимум 6 символа за отговор. Искам да се премахне, или поне да се свали на 3.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Баси идиотщината.
На Алфа 159 със същия двигател датчика изглежда така:
http://www.alfaworkshop.co.uk/images...-851-1-800.jpg
И се сменя без да се сваля картер.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоПравилно си разбрал.
п.п. Омръзна ми лимита да е минимум 6 символа за отговор. Искам да се премахне, или поне да се свали на 3.
Подкрепям за минимума на символите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар