и аз да кажа нещо по въпроса за техническите прегледи при нас в сервиза има такива и ви обяснявам каква е ситуацията колите се проверяват само за светлини не и за спирачки защото половината коли не трябва да минат преглед а по нашите родни закони не мине ли преглед няма пари на пункта задължително има 4 човека комисия които вземат по 600лв заплата и се плаща и лиценз на 6 месеца и комисията ходи на проверка това всичко е разход така че ако колата е цяла няма празно прегледа е минат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредният автобусен ужас. 16 загинали :(
Collapse
X
-
jenshen73 написа:Днес един безсмъртен от Ямбол (или поне със Ямболска регистрация) първо искаше от лява лента да ми се качи отгоре без да се огледа (платното има 2 ленти за движение в 1 посока + автобусна), а в последствие същият безсмъртен с Ямболски номер направи ЛЯВ завой от крайна дясна лента на регулирано със светофар кръстовище. Ти си прави САМ изводите.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
style34 написа:jenshen73 написа:Днес един безсмъртен от Ямбол (или поне със Ямболска регистрация) първо искаше от лява лента да ми се качи отгоре без да се огледа (платното има 2 ленти за движение в 1 посока + автобусна), а в последствие същият безсмъртен с Ямболски номер направи ЛЯВ завой от крайна дясна лента на регулирано със светофар кръстовище. Ти си прави САМ изводите.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Разрешавам. Борислав се казвам. Ти така "подчерта" на няколко пъти и с голяма буква Ямболска регистрация, че едва ли не ние не можем да караме нещо. Да, има лайна с ямболска регистрация, но повече са тези със софийска, варненска, бургаска, просто защото са по-големи градовете. Правопропорционална е зависимостта. Жив и здрав да е синът ти и ти да го гледаш и да му се радваш, но обобщения от сорта "а, тоя кара така щото е от Ямбол...", не са редни.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
style34 написа:Разрешавам. Борислав се казвам. Ти така "подчерта" на няколко пъти и с голяма буква Ямболска регистрация, че едва ли не ние не можем да караме нещо. Да, има лайна с ямболска регистрация, но повече са тези със софийска, варненска, бургаска, просто защото са по-големи градовете. Правопропорционална е зависимостта. Жив и здрав да е синът ти и ти да го гледаш и да му се радваш, но обобщения от сорта "а, тоя кара така щото е от Ямбол...", не са редни.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Инженер: Работих по спирачката, не е натисната!31 май 2009 / News.dir.bgСпирачната система на автобуса "Чавдар" е невъзможно да не задейства, защото е двойно подсигурена, твърди инж. Васил Маринов, единият от конструкторитe на рейса, модел М4, произвеждан в края на миналия век у нас.Васил Маринов, който от 10 г. живее в САЩ, се обади в редакцията на "24 часа" вчера. Той е възмутен от твърденията, че техническа неизправност на спирачките на автобуса е предизвикала трагедията край Ямбол в четвъртък, когато 17 души намериха смъртта си, пише вестникът."Аз съм един от инженерите, които работеха по спирачната система и окачването на автобус "Чавдар М4", създаден по лиценз на "Сетра". Имам морално задължение да се установи истината за трагедията, казва живеещият в университетския град Уест Лафайет, щата Индиана, българин. "Като инженер съм водил силовото предаване на автобусите М4 в завода "Чавдар" в Ботевград и познавам достатъчно добре тази спирачна система. Провел съм и много тестове. След като автобусът се е движил и спирачната система е работила, каквито и да е инцидентни проблеми да са настъпили, спирачката може да действа в намален капацитет, но не и да откаже. Спирачната система в "Чавдар М4" е двукръгова и с нормално блокирани спирачки на задния мост. Ако възникне проблем в единия кръг, то ще задейства другият. Конструктивно няма шанс при натискане на педала на спирачката и двете системи едновременно да откажат", обясни инж. Маринов.Невъзможно е едновременно да дефектират и двата цилиндъра, при положение, че са работили до момента, твърди инженерът. "Смятам, че тази трагедия се е случила не заради отказ на спирачната система, а заради незадействането на управлението й. Никакви неизправности в електрическата система, съединителя или скоростната кутия, както и дали автобусът е минал редовно технически преглед и други административни пропуски, както и нередовно свидетелство на водача и т.н. не могат да влияят на спирачната система", казва Маринов. Твърденията, че ръчната спирачка не е работила, били глупост, тъй като този автобус няма класическа ръчна спирачка.Междувременно бе обявено, че петима души ще охраняват денонощно автобуса, докато не бъде извършена техническата експертиза на возилото. Тя ще изясни какви точно са неизправностите по автобуса. Експертизата ще бъде петорна и най-вероятно ще отнеме повече от седмица, съобщава вестник "Стандарт"."Автобусът ще бъде разглобен до последната гайка", заяви наблюдаващият прокурор Едмонд Гоцев. Предстои да бъдат изготвени и 17 съдебномедицински експертизи, колкото са и жертвите при катастрофата. По случая работят и криминалисти от София. В понеделник съдът ще реши дали да остави в ареста за постоянно шефа на фирма Ем Си Ай Слави Славев, който е собственик на автобуса.http://dnes.dir.bg/2009/05/31/news4534919.html
Коментар
-
Gosho_777 написа:Мир на праха им.....Моето мнение е че нетрябва веднага да обвиняваме шофьора, при такива случаи само казвате да беше направил това, онова и т.н. и който има ПТП в стажа си знае че тези работи стават страшно бързо и освен до опит опира и до късмет....Така е лесно- след станалото коментари и акъли, ама да сте били на негово място??? За автобуса- чудя се нашите "умници" отгоре как прреди време въведоха забрана за таксиметровите автомобили да не били по стари от 10год, понеже возели хора и след 10год били опасни вече, защо тогава пропуснаха тази забрана и за Автобусите???те не са ли опасни??возят 10пъти повече хора возят.....Само интереси в тази държава и еиго резултата- траур...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар