Всяка година поне по един път ходя с кола в Банкя и все не мога да запомня пътя. По-рано минавах по южната дъга на околовръстното, но от няколко години минавам по северната. И така: тръгвам по магистралата и малко преди да вляза в София хващам надясно по северната дъга на околовръстното след табелата Калотина. И след това все направо около 30-40 км., подминаваше се някаква караулка и след това се завиваше надясно и после веднага наляво. Дайте ми точен ориентир къде точно да се отклоня.Ако пък смятате, че по южната дъга е по-добре, дайте ми ориентири как да се включа в нея от магистралата и после какви табели да следвам, за да не се объркам.И моля, без карти! Не мога да се оправям с карти. Искам само ориентири-такива, по които човек, който не познава района, ще се справи без да се обърка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пазарджик-Банкя
Collapse
X
-
krasio_79bs написа:Нокия мапс не се ли оправя с пътя?kluchar написа:Южната не е ли по лесно и по бързо а като стигнеш разклона за Банкя -магистралата се обади ние сме там иначе и през северната става обикаляш цяла София на караулката за Слинвица завиваш на дясно и малко след това за Банкя в лявоTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Път
Ако е тъмно няма да го намериш ако не се взираш и трябва много бързо да реагираш щото в повечето случай е натоварено и трябва да направиш ляв завой Така че на Църна Маца след като минеш на надлеза на дясно по околовръстното-/Южната дъга / и Бояна ,Суходол и кръговото за Банкя -магистралата Да не тръгнеш за Перник.На картата го виж има и снимки .
Коментар
-
Венко, ще си позволя да ти дам един съвет, аз на твое място бих цепил през София, карайки по магистралата караш само на право ама само на право и ще стигнеш до люлин и от там си в банкя. Кажи кога ще идваш все ще се намери някой да те изпроводи, мога и аз да го направя просто трябва да се синхронизираме като програма Иначе по южната дъга караш само на право и след 20км. следиш за табела за Банкя има голяма детелинаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Мерси, Слави, но предполагам, че и сам ще се оправя. Все пак 5 г. съм живял в София и познавам част от нея, макар и като пешеходец. Не ми се иска да минавам баш през София, но ако все пак реша да го направя: карам само направо, ще стигна до СУ, ще мина покрай Народното събрание и после между ЦУМ и президентството. А после?И още един въпрос: последният път, когато минавах по северната дъга, имаше много, ама наистина много дупки. После от колеги чух, че ги били пооправили, но не знам колко е вярно. Някаква по-прясна информация?И последен въпрос: как се тръгва по южната дъга от магистралата? Табелата за Перник ли трябва да следвам?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Мерси, Слави, но предполагам, че и сам ще се оправя. Все пак 5 г. съм живял в София и познавам част от нея, макар и като пешеходец. Не ми се иска да минавам баш през София, но ако все пак реша да го направя: карам само направо, ще стигна до СУ, ще мина покрай Народното събрание и после между ЦУМ и президентството. А после?И още един въпрос: последният път, когато минавах по северната дъга, имаше много, ама наистина много дупки. После от колеги чух, че ги били пооправили, но не знам колко е вярно. Някаква по-прясна информация?И последен въпрос: как се тръгва по южната дъга от магистралата? Табелата за Перник ли трябва да следвам?LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Снейк, кажи ми, че се шегуваш?Ако все пак не се шегуваш - най-добре е да следваш табелите за Перник/Кюстендил от магистралата при Църна маца.После караш САМО НАПРАВО докато стигнеш едно огромно кръгово в началото на магистрала Люлин, на което има табела БАНКЯ.П.П. По северната дъга е с 15 км по-дълъг пътя. А по-голямата част от южната дъга е магистрала с 4-5 ленти в едната посока, чисто нова.
Коментар
-
Не се шегувам. По южната дъга не съм минавал поне от 10-ина години, а знам, че я ремонтираха и затова питам как става включването в нея и т.н. Но днес нашият шофьор ми каза, че и по южната дъга пътят вече не е добър, макар и толкова скоро след ремонта. А по южната е много по-натоварено и затова ми препоръча да избера северната. По северната дъга не знам дали си минавал, но там няма нито една табела Банкя и съм се обърквал. Ако имаше, нямаше да питам за ориентири. Не разбрах как е положението с дупките по северната дъга, но като мина оттам, ще знам.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:... Но днес нашият шофьор ми каза, че и по южната дъга пътят вече не е добър, макар и толкова скоро след ремонта. А по южната е много по-натоварено и затова ми препоръча да избера северната. ...
Коментар
-
На отиване минах по южната дъга. Ето как се влиза, пиша го, защото може да е полезно и на друг. Знам, че за софиянци е напълно ясно, както и за хората, които често пътуват до столицата. Но за повечето не е. На края на магистралата, точно след караулката преди София има 2 отбивки. На първата има табела Калотина и от нея се тръгва по северната дъга. На следващата отбивка, която е броени метри след първата, пише Перник, Кюстендил (ако не бъркам) и оттам се поема по южната дъга на околовръстното. В общи линии като се тръгне по южната дъга трудно може да се сбърка. Пътят е много натоварен, все едно караш през София. Има няколко километра нов 3-лентов път, вероятно това е резултатът от прословутия ремонт. Останалите 20-ина километра са си като от време оно. По този маршрут разстоянието Пазарджик-Банкя е 131 км.На връщане се обърках, въпреки че имах идеята пак да мина по южната дъга, а си бях пуснал и GPS-a. И не само аз се обърках. Тръгнахме 2 коли, но се разделихме, защото първата не спазваше ограниченията и ги оставих да ги снимат камерите, а аз си карах уставно . След известно време ми се обадиха, че са се объркали и са влезли в София. В крайна сметка същото се случи с мен. На кръговото с няколко посоки Перник, София, Владая... GPS-ът започна да ми говори глупости ("завийте наляво и завийте наляво") и разбрах, че се бърка. Направих един пълен кръг по колОлото и този път реших да се водя от табелите. Тръгнах по изхода, към който сочеше зелена табела с надпис Пловдив, демек магистралата. Добре, обаче след малко пътят се разделя на две, а няма табела. Е, аз тръгнах у лево и се озовах на бул.Сливница. После работата е ясна: Лъвов мост, Ц.хали, Народно събрание, СУ, Орлов мост и т.н., т.е. баш през джаза. Разстоянието излезе същото, дори с километър по-малко. А задръствания имаше само в участъка от Ц.хали до СУ. За сметка на това пък по дългия бул. Цариградско шосе се кара с 80, така че Слави Банков се оказа най-прав - през София е най-подходящият маршрут. Най-кратък, по най-хубав път и като цяло натоварен не повече от другите два маршрута. Е, сигурно има значение и по кое време на денонощието се минава, защото примерно от 17:30 до 19 ч. по Цариградско шосе е ад. Но аз като минах в 10 ч. беше съвсем спокойно.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар