Здравейте, покрай схемите на новия възел в Търново попаднах на схеми на един по-удобен на пръв поглед вид кръгови кръстовища, наричат ги турбо.Ето няколко схеми/снимкиЩе ми се да направим дискусия относно тях, кои са удобствата и кои не, в сравнение с нормалните кръгове.Аз за сега виждам само предимства, съдейки от схемата: още при влизане си избираш дали ще излизаш от 1/2 или от 3/4 изход, стимулира се човек отрано да си заеме лентата и да не стават български истории с престроявания.Една простотия, която някой може да поиска да направи, е да пресече двойната прекъсната линия в случай извън този при влизане в кръговото.По конкретно мотив може да има, ако иска да мине от външна във вътрешна лента, обратното е безсмислено. Освен това, изглежда няма много възможности за подобни глупости, кажете как мислите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Turbo roundabout
Collapse
X
-
изглежда интересно и добре обмислено, но въпроса е до колко ще е приложимо в България имайки се впредвид какво е движението и това че всеки си кара както искаFiat Bravo SX 1.4 12V
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
-
Точно за българия изглежда приложимо, защото ограничава безцелното шарене из лентите в кръга.Нормалните кръгови са по-опасни, защото ги няма разделителите между лентите. Все пак скоростта на такова нещо предполагам би била до 30 километра в час.Отделно разделителите между лентите трябва да са достатъчно високи.
Коментар
-
Като гледам на снимки от Европа, не са много високи стените, но за България би било доста полезно..Тук са показани други разновидности на тези кръстовища (за британски тип движение), особено ми хареса идеята на Rotor Roundabout, където една лента да се разширява до три, колкото съответно водят до трите изхода.Разликата при тези кръгове, в сравнение с нашите, е, че при влизане всички ленти, били две или три, трябва да са свободни.Аз принципно това и чакам всеки път при нормалните кръгове, но някои хора може би са свикнали да влязат в първата свободна и да търсят нужната лента вътре в кръга.А трите ленти при rotor roundabout-a ще са по-рядко свободни за пресичане, отколкото ако бяха само 2, както е на снимката горе.
Коментар
-
нямаме такъв трафик,за да искаме подобни изгъзици си мисля аз. Конкретно качица ще е пълна идиотия в тоя и вид,в който я правят сега. Но инъче идиотски кръгови има и далеч по-зле...някой от вас имал ли е ходене до Ивайловград,там засега е най-безмисленото(трафик няма) и най-идиотското като изпълнение кръгово. 4 минавам досега от там и 4-те пъти го бъркам!!! Мислех си аз ли съм идиот,но после поговорих с местните и едно 70 процента от хората там го секат без да искат....пълна тъпня,трябва да направиш почти обратен,за да продължиш направо.Качица да правят квото искат,ама да е по-скоро,че не се търпи вече.ex.Мареа ТД100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар