Не си мислете, че като минете през града за по направо ще е по добре отколкото през обходния път през Чолаковци.Задръстванията са големи, улиците много разбити и е ужасно.И въобще целия град е трагичен по отношение на пътната настилка... и не само де но това е друга тема :D Никой нито кърпи, нито прави двете прословути кръгови от които реално файда няма да има, но ще се похарчат 18 000 000 лева.Кмета Румен Рашев, как спи, не му ли е съвестно, не се ли дразни самия той като си разбива колата всеки ден... просто се чудя на дибилистичното му съзнание!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Велико Търново-града е много разбит, ужасно е, избягвайте го
Collapse
X
-
Коментирали сме града вече, определено има улици, които са зле, за мен класика е 36-та от кръговото до западния възел.Ако човек цели да не кара по лоши улици, се намира начин да избегне задръстването и да не се троши по дупките.Официалният обходен път и пътят, по който гостите си мислят, че заобикалят обходния път са зле, да.От София за Варна има още от къде да се мине, но наистина там, където е задръстването, явно са го отписали от общинската пътна мрежа Не може да се отрече, че южният пътен възел е в перфектно състояние. Толкова добре означен и сложно проектиран възел не съм виждал нито в София, нито във Варна, отделно че настилката не е мръднала колко години вече. За дъгите на западния, обаче, има какво да се каже.
-
аз минавам баш през центъра, ама пътувам по нощите- 3-4 часа съм там. последния път се опитах да се изхитря като видях, че май може д асе мине по пътя в ремонт, имаше разни коловози и простотии, ама накрая пак стигнах до задънено и се връщах... така че недейте. пътища има разбира се, важното е колко се обикаля и колко време се губи, тва Чолаковци пък колко е зле пътя......Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Пътя, който минава покрай Шел беше отворен за момент през лятото, но пак е прегаден със саксии. Пътищата в нашия град са адски, в по-малките градове сочени като по-бедни в областта имат къде по-собри пътища, не знам но кмета и всичката сган вътре в общината трябва на кладата да отидат, разсипаха града и откраднаха страшно много пари.Внимавайте по обходния маршрут преди кръговото пътя около 1 км. е ад, улегнал е асфалта на места има труднозабележими ями, кото може да костват някой носач или амортисьор!--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Има друг вариянт за избягване на задръстването и дупките което се получава на детската градина и общежитията - минава се по улицата на СОУ Емилиян Станев, но за тези които не са от града е трудно за обяснение.Относно пътния ни възел, така наречения източен наистина е отвратителен. В петък си карам от ОМВ посока Варна и се включвам на възела посока центъра, там един десен, ляв завой и права посока центъра. Точно там си карам със 100-120 прилична скорост, след права има голям ляв завой, както си го сека и срещу мен Лада. Цял късмет, че реагирах бързо и вкарах колата в пътя! Тоя ако го бях разпилял щях да се влача до тунелите за Русе!
Коментар
-
coolboby написа:Има друг вариянт за избягване на задръстването и дупките което се получава на детската градина и общежитията - минава се по улицата на СОУ Емилиян Станев, но за тези които не са от града е трудно за обяснение.Относно пътния ни възел, така наречения източен наистина е отвратителен. В петък си карам от ОМВ посока Варна и се включвам на възела посока центъра, там един десен, ляв завой и права посока центъра. Точно там си карам със 100-120 прилична скорост, след права има голям ляв завой, както си го сека и срещу мен Лада. Цял късмет, че реагирах бързо и вкарах колата в пътя! Тоя ако го бях разпилял щях да се влача до тунелите за Русе!
Коментар
-
Разбрахме се за кой възел става въпрос http://bgmaps.com/map.aspx?city=vtar...=1&lang=bgНе ти говоря за тая разбитата улица, говоря ти за горната улица над Ем.Станев. Улицата се казва Мария Габровска. Т.е. трябва да минеш през целия кв.Триъгълника за да се включиш посока София.
Коментар
-
chandler написа:още по-добре е ако се мине по пътя под военното, после по българия. поне пътят е ок.
Коментар
-
Трафикът сигурно е голям денем, аз май често нощем минавам през града, но по България е доста добро решение за транзит, да е жива и здрава табелата на входа от София, дето пренасочва транзита извън центъра Аз, дори и като съм транзит, си минавам оттам (все пак съм с ВТ номер и не съм чак толкова транзит) покрай общината надолу завивам за южния възел и се кара супер. Само които не знаят от къде да минат, се оплакват от улиците, че били разбити и не можели да пресекат града, без целя да ги обиждам Все някога кръговите ще ги пуснат и ще си дойдат на място нещата, Оборище или както се казваше точно улицата на мола, е в добро състояние, само по Магистрална от Практикер до Мармарлийска (или както се казваше улицата покрай парка Дружба, или както му е новото име..) и 36-та имат нужда от нова настилка с добра основа, в старата част и там може да се бутне главната, но с тази скорост, която се развива по нея, не е крещящо необходимо. Пътят от Беляковско шосе за Картала може да се бутне на места, в Пишмана съм останал с впечатление, че са доста добре основните улици, както и в зоната, до колкото съм стъпвал там. Все пак, навремето съм ходил и пеша из този град, и все още го правя с удоволствие, а за колите мисля, че важното е междуградските пътища да са добре, а около ВТ вече почти всички главни, а и не само, са, а където не са, има добри обходи. Примерно, доскоро се коментираше частта на І-4 между Шереметя и разклона за Лясковец / Елена. Този път може да се заобиколи през Арбанаси, телевизионните кули, Лясковец и от там по околовръстното се излиза пак на І-4 на вече по-добрата настилка. Друга е подробността, че този обиколен маршрут доскоро беше частично затворен заради ремонт, което може би значи по-добър път в скоро време...
Коментар
-
fuoco, няма смисъл да въртиш през центъра, ако не ти е цел това. По-добре влизаш в Търново, продължаваш надолу, ляв завой срещу Опел след това направо, минаваш кръстовището и пак направо и след това първата в дясно за Ем.Станев и от там се спускаш пак по Краков посока Практикер. Фактически минаваш по горната улица на оная разбита улица на общежитията. Т.е. за да не целиш дупките минаваш от горната страна на Ем.Станев, а не долната
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар