Втори път реших да мина по него и няма да потретя докато не го обезопасят. Колкото и да ми е неудобно като жител на Габрово не пътувайте по него за сега. Първоначално гледах клип за новия път сниман от дрон /клипът е много готин/ и още там забелязах опасни участъци от възможни свлачища. Първия път като минах се оправдаха моите опасения, но още не беше валял дъжд. Преди дестина дена след като заваля доста силно и ето ти го свлачището, даваха го и по телевизията. В четвъртък минах пак от там и карах направо на тръни, канари по няколко тона си чакаха реда за паркиране на пътя. Имаше някакви хора, явно от пътното, които оглеждаха участъците, дано вземат мерки. Обратния път си карах по стария. Само на няколко места скатовете бяха укрепени. Така че, ЗА БОГА БРАТЯ НЕ МИНАВАЙТЕ ОТ ТАМ докато не ги обезопасят. На всичкото отгоре на разклона на стария и новия път има табела за Търново и Габрово, но по новия може да се отиде и към Севлиево, което не е обозначено. Когато идваш от Търново след Донино табелата за околовръстното водещо към новия път е поставена на ляв завой от вътрешната страна като там е и кръстовището в дясно за Казанлък и незнаещите могат да го видят в последния момент, когато вече са го изтървали.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За новия околовръстен път на Габрово
Collapse
X
-
Аз има чувството че тези където поставят заданието за вид път и инженерите барабар с проектанти са винаги двойкаджии- пътищата ги правят все по тесни а тези където поставят табели слагат каквито им паднат табели.Ако си някой от вън и трябва да минеш от Калотина до Капитан Андреево или Кулата може да се объркаш на входа на СОФИЯ поне 2 пъти .
Първия път
https://www.google.bg/maps/@42.73660...7i16384!8i8192Последна редакция от kluchar; 28.06.2020, 22:42.
-
kluchar написа: Преглед на мнениетоАз има чувството че тези където поставят заданието за вид път и инженерите барабар с проектанти са винаги двойкаджии- пътищата ги правят все по тесни а тези където поставят табели слагат каквито им паднат табели.Ако си някой от вън и трябва да минеш от Калотина до Капитан Андреево или Кулата може да се объркаш на входа на СОФИЯ поне 2 пъти .
Първия път
https://www.google.bg/maps/@42.73660...7i16384!8i8192FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Ми щото съм слещал поне 5 чужди коли по пътя за Перник а те трябва да пътуват за Турция
В Скопие на изхода където се разделя магистралата пише Белград RS Атина GR София BG
https://www.google.bg/maps/@41.99750...2!8i6656?hl=bg
https://www.google.bg/maps/@41.99623...2!8i6656?hl=bg
Коментар
-
kluchar написа: Преглед на мнениетоМи щото съм слещал поне 5 чужди коли по пътя за Перник а те трябва да пътуват за Турция
В Скопие на изхода където се разделя магистралата пише Белград RS Атина GR София BG
https://www.google.bg/maps/@41.99750...2!8i6656?hl=bg
https://www.google.bg/maps/@41.99623...2!8i6656?hl=bg
https://www.google.bg/maps/@42.73533...7i16384!8i8192
От тия двете горе по ясно няма на къде. Това, че турците са тъпи, не ме учудва...
Пак казвам, трябва да си полуидиот, за да не разбереш табелите, а и в днешно време почти всеки кара с GPS. Допълнително в кръговото пак има табели.... Аз не виждам как нормален човек може да се обърка...Последна редакция от tambuhtaneca; 28.06.2020, 23:15.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
kluchar написа: Преглед на мнениетоАз има чувството че тези където поставят заданието за вид път и инженерите барабар с проектанти са винаги двойкаджии- пътищата ги правят все по тесни а тези където поставят табели слагат каквито им паднат табели.Ако си някой от вън и трябва да минеш от Калотина до Капитан Андреево или Кулата може да се объркаш на входа на СОФИЯ поне 2 пъти .
Първия път
https://www.google.bg/maps/@42.73660...7i16384!8i8192
Въпросните табели, които показваш, се четат нормално.Последна редакция от Kay_; 29.06.2020, 11:47.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Когато си на чуждо място и минаваш за първи път - колкото повече табели и знаци има, толкова повече информация трябва да обработиш за кратко време, да я осъзнаеш и накрая - да я използваш. Това може да е объркващо. Когато минаваш всеки ден, ги знаеш наизуст и не е нужно дори да ги помниш. Ако сега питате половината шофьори, които минават от там ежедневно - със сигурност дори не знаят, че тези табели са там, камо ли да знаят какво пише на тях.
Иначе в горните примери не виждам нищо объркващо, особено когато табелите са над съответната лента за движение: лява лента за центъра, средна за Видин и Свиленград, дясна за Перник и Кулата. Може би тази стрелка, сочеща надясно, не е много на място, но има достатъчно табели, но ако аз мина от тук за 1-ви път и искам да отида "на Видин" или "на Свиленград" - ще си застана в средната лента и ще дебна следващата табела накъде и какво ще ми говори.
А и наистина - живеем в 21-ви век. Колкото и "олд-скул" да е човек и да не признава телефоните, GPS-те и другите електронни устройства, в крайна сметка те са актуалните помощници на пътя. Не знам дали има навигация, която да няма асистент за пътна лента.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар