Здравейте колеги, знам че не е свързано със Фиатките въобще но се надявам тук да има хора които разбират от чалъми...Искам да си купя мотор Ямаха Аерокс на много добри пари, но няма документи, номера нищо ( дето се вика, гол е мотора )..Въпросът ми към вас е:- Има ли шанс това чудо да се регистрира и дали ТЕХНОТЕСТ ще ми помогне?Само да допълня че мотора няма документи, защото е внесен от Италия на части и е сгобяван, демек всичко по мотора е за аерокс, но не както е излязъл от завода, ами е одрал кожа от свой брат и се е сдобил с двигател от тунинг магазин за скутери...Ще съм ви много благодарен ако изкажете мнението си !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регистрация на МПС без документи ? Технотест ?!
Collapse
X
-
Не виждам проблем да кажеш, че си го сглобил от части втора ръка. Според мен е необходимо рамката (скелета на мотора) да ти я направят (или ако можеш ти да си я направиш) тук в България, за да не е оригиналната...иначе се пораждат много въпроси за рама, произход и др, може да искат да пускат запитване дали е краден и т.н., а това отнема месеци веме и нерви.След това Технотест и си готов== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
-
Слав написа:Не виждам проблем да кажеш, че си го сглобил от части втора ръка. Според мен е необходимо рамката (скелета на мотора) да ти я направят (или ако можеш ти да си я направиш) тук в България, за да не е оригиналната...иначе се пораждат много въпроси за рама, произход и др, може да искат да пускат запитване дали е краден и т.н., а това отнема месеци веме и нерви.След това Технотест и си готовA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Дори и така да е както казваш си има начин на закупуване. Щом нямаш документ за двигателя и рамката-значи е крадено. В Италия по документи двигателя не се води, но в БГ го записват и него в талона. Нямаш ли номера на двигателя и рамката нищо не правиш, дори и някой да ти е изработил рамката пак трябва да се докаже, че той я е направил а не е крадена със заличен номер. Та като цяло си купи документи от някой аерокс и си го регистрирай с тях. Като разровиш обявите и гаранция ще намериш.
Коментар
-
Ще го регистрираш мнооооооооооооого трудно с технотест, при положение, че имаш документи (фактури)за всички части, с които е сглобен мотора, за да докажеш, че е така както твърдиш, а именно сглобен гайка, по гайка ! УспехAlfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
BO написа:Слав написа:Не виждам проблем да кажеш, че си го сглобил от части втора ръка. Според мен е необходимо рамката (скелета на мотора) да ти я направят (или ако можеш ти да си я направиш) тук в България, за да не е оригиналната...иначе се пораждат много въпроси за рама, произход и др, може да искат да пускат запитване дали е краден и т.н., а това отнема месеци веме и нерви.След това Технотест и си готов== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
vaskoni_1980 написа:мисля,че нищо няма да излезе от твойта работа не искам да съм краен ама това ми е мнението все пак успехAlfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
Здравейте, колеги!
Имам питане към вас, подобно на колегата, затова ползвам неговата тема.
Ситуацията е следната:
Един приятел си купи джип Fiat Campagnola , регистрира го с оригиналния двигател 2.0 карбуратор 80 к.с., малко след това счупи повдигач в следствие на износен разпределителен вал.
Понеже няма никакви резервни части за тоя джип, едни майстори се навиха и успяха да сложат друг мотор от Opel Omega 2.0 16v 115 к.с.
Не успя да мине Технотест, защото трябваше да се чака доста време и през този период беше хванат да кара без книжка, последва сваляне на номерата и дерегистрация.
След като изтече наказателния период, взе транзитни номера и отиде да мине Технотест, който се извършва в КАТ /малък град е/.
От страна на хората от Технотеста не е имало проблеми, но от КАТ са отказали да издадат някакъв документ,
нужен за Технотест, защото автомобилът се води дерегистриран.
За да му подновят регистрацията, трябва да е във вида, в който е регистриран, т.е. с оригиналния двигател.
На практика това няма как да стане, защото едно, че той не е в работещо състояние, друго че е много работа и пари.
Ако някой знае, дали има начин да се регистрира без слагане на оригинален двигател, моля да сподели.
Благодаря предварително.
Темата е преместена в новия раздел за административни въпроси.
Модераторски екип на www.fiatforum.bgВойната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Ако има документ за двигателя не би трябвало да има проблем, този филм сме го играли, само дето не беше дерегистриран, целия въпррос е явно до човека от другата страна на гишето.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Какви са тия глупости "документ нужен за технотеста".
Човекът не може да няма голям талон за Фиата.
Газ с него и талонът на Опела, от който е мотора.
С двата талона минава Технотест и му издават документ за техническа годност.
От там ако е изтекъл срокът на ПАМ (6 месеца, примерно) газ към КАТ.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Колеги, да внеса яснота, че не ми е било обяснено както трябва.
Талоните ги има, голям за Фиата и голям и малък за Опела.
На Технотест са казали, не могат да удостоверят измененията на дерегистриран автомобил, първо трябва да се възстанови в движение, като за целта ще му издадат протокол за възстановяване на прекратена регистрация,
но са изразили опасения, че от КАТ ще откажат да го подпишат, защото автомобилът не е във вида, в който е бил дерегистриран. Така и станало, от КАТ са казали, че трябва да се върне предишният двигател.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
ТОгава трябва да отиде в КАТ и да му го регистрират, но "спрян от движение". Така можеш и кола без двигател да регистрираш. Независимо в какво състояние е, дали пали и тн.
Ще му дадат само голям талон. После отива на Технотест, издават му протокол, и тогава в кат, да си вземе малкия талон.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар