k76 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как е правилно да се напусне кръгово движение?
Collapse
X
-
lubo_Y10 написа: Преглед на мнениетоНомер едно простотия е влизането с ляв мигач...
https://www.youtube.com/watch?v=8wIoR7fpPJM
Коментар
-
Колежке, добре го възприемаш ''пускането на ляв...'', и мисля че на никой не пречи а тва че мен ме било развеселявало -много важно! Мен също ме кефи как баш майстори и първи братчеди на Шумахер спират с ''аварийки'' вместо с десен мигач а навличането на светлоотразителния потник ми е голямо чудене. Проблема за кръговите е излизането от вътрешна лента ако ги има нарисувани а ако е широко и няма нищо нарисувано-къде да се движим и как да излизаме. За десния мигач няма спор. Клипа ти едвам го изгледах до средата тъй като почти нищо не разбрах. А ти имаш ли си представа за този който го е качил- къв е ,има ли си хабер от ЗДвП демек требва ли да верваме на филмчето?LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
blue_coconut написа: Преглед на мнениетоЗначи хората, направили този клип, хич не са в час.
https://www.youtube.com/watch?v=8wIoR7fpPJMAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа: Преглед на мнениетоИ кое по-точно би ме задължило?
Коментар
-
В Бургас, преди кръговите има табели за предварително престояване, както и маркировка преди и в самото кръгово. И ако се спазва точно, се преминава безконфликтно. Друг е въпросът, че много хора шофирането не им се отдава и правят глупости.
А това на клипчето изобщо не важи само за Северна Америка. Защото и тук все повече кръгови ги правят по този начин със съответната маркировка.
Коментар
-
stilo_new написа: Преглед на мнениетоАми закона и маркировката.stilo_new написа: Преглед на мнениетоДясна - за първи и втори изход, средна - за втори и трети, и лява, за трети и обратен.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Знам, че е с четири. Просто дадох за пример - такова с три. А иначе ЗДвП чл.6, т.1, където пише, че трябва да се съобразяваме с пътните знаци и маркировката. Това, че вие в София имате многолентови кръгови, без знаци и маркировка си е проблем на общината. Както писах, всяко кръгово е различно. При някои имаш право да го напускаш от най-вътрешната лента, но при някои, нямаш това право и трябва да престроиш в съседната преди да го напуснеш.
Ето едно клипче за пример на кръгово от което нямаш право да го напускаш от най-вътрешната лента.https://www.shofior.com/wordpress/%D...8%D1%89%D0%B5/
Коментар
-
Значи твоето твърдение
От лента 1 е задължително към лента 5.
Там няма табели и маркировка, която да ме задължава.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа: Преглед на мнениетоЗначи твоето твърдение
не е вярно.
Там няма табели и маркировка, която да ме задължава.
Ако няма да завиваш надясно, какво правиш в тази лента?? Аз не мога да разбера, как такова голямо кръгово, няма пътни знаци и маркировка, които са задължителни.
Коментар
-
Ето едно кръгово в Бургас, където важат правилата от клипчето , което уж било само за Сащ и Канада..
Има си отделни ленти за завиване надясно. От средна лента можеш да продължиш само направо. От лява лента имаш право: Направо, наляво и обратен. Има си ясна пътн маркировка и стрелки, както и знаци за предварително престрояване. На такова кръгово имаш право от най-вътрешната лента да излезеш от кръговото..
Коментар
-
stilo_new написа: Преглед на мнениетоАма колега, ти сериозно ли смяташ за правилно от най-външна лента да обикаляш цялото кръгово?!?
stilo_new написа: Преглед на мнениетоАко няма да завиваш надясно, какво правиш в тази лента??
stilo_new написа: Преглед на мнениетоАз не мога да разбера, как такова голямо кръгово, няма пътни знаци и маркировка, които са задължителни.
1. "клипчета"
2. упътвания от някакви сайтове
3. както е кръговото в Бургас
и т.н., стават конфликтни ситуации.
И пак да кажа - след като няма знак и маркировка, които да ми забраняват, то мога да си въртя колкото и в която си искам.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа: Преглед на мнениетоТам няма табели и маркировка, която да ме задължава.
Да си представим следната ситуация - ти си в лента 1 и продължаваш да се въртиш, например без подадена индикация, ако колата от лента 2 иска да излезе по лента 6, и се ударите, кой ще е виновен? Може би водачът, карал в лента 2, ако следваме правилото на дясностоящия? А ако се вгледаме в маркировката?
И имам друг въпрос - какво, като "клипчето" е правено от канадци и/или американци? Не видях някъде да пише, че е валидно за конкретна страна, или дори континент.
Последна редакция от blue_coconut; 25.02.2019, 14:29.
Коментар
-
Ами да. Ето, че има маркировка . И точно тази маркировка ти забранява да въртиш по кръговото от най-външна лента. Ако е изтрита маркировката имаш глава на раменете и мислиш. Има логически неща. Конфликтните ситуации стават заради такива като Стефан, които смятат, че е правилно да обикалят кръговото от най външна лента и да засичат всички останали учасници, които се движат по правилата.
Те тези клипчета не са направени случайно, а да ви отворят очите на такива дето сте взели книжката с едно теле. Но уви, пак не схващате.
Ето колегата по-горе много добре ти го е описал и схематично. Зелена, синя, червена линии. Всичко е ясно. Само ти не разбра.
Ако говориш за някакво ПТП, където лентите са заети, това е друго. Тук се коментира нормална обстановка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар