А ти какво очакваш? Заплатата ти да стане европейска, а цените да останат български ли?!?
Аз нали навсякъде това разправям - не гледайте само заплатите в Европа, гледайте за какво стигат тези заплати ТАМ.
Щото един грък в момента живее по-зле от един българин (за такива със средни заплати говоря), нищо че като цифри взима по-голяма заплата.
А за ГО-то - не те знам каква кола караш, но моята ГО си е 300 лв от доста отдавна. Сега по калкулатора гледам, че ако си под 30 години и караш кола като моята, някои компании искат над 600 лв...
Моята беше месец май май 190 лв.... И за догодина ще съм на 31 в вече.. Е какво карам тд100
Много ми е интересно какво и къде си гледа 600 лв
Последна редакция от fifo td 100; 08.11.2018, 17:40.
Като чета Рангел все дно чета Ключаря...да не е заразно това ??
Сега не знам как да постъпя...преди форума скочи като се карах на Ключаря как пише, нахокахте ме да го оставя на мира...Рангел какво да го правя ??
От моя телевизор аз не те виждам ясно пък...
Какво не му се разбира това е застраховка горе от сега за 30 и 31 г шофьор по 5 г стаж .. Видях и за 2.4 от 2006 и е 335 лв... Къде са тези 600 лв??? На v 16
Инак става нещо такова
Последна редакция от fifo td 100; 08.11.2018, 17:54.
Щото един грък в момента живее по-зле от един българин (за такива със средни заплати говоря), нищо че като цифри взима по-голяма заплата.
Статистиката в момента показва, че един средностатистически грък може да купи ~6% повече неща в сравнение с българина.
Или иначе казано има 6% по-голяма покупателна сила.
Не казвам, че картинката е грешна, но за 2015 и 2016 година регистрираните ПТП-тата с нанесени материални щети са над 50 000, а не 6888. Аз лично не разбирам какво точно е написано на третия ред и какво казват с числото 6888. Ако за 6888 ПТП са изплатени 68.8 млн, то дали за над 50 000 ПТП са изплатени над 500 млн лв? Което би направило сметката съвсем различна. Иначе за първия и втория ред - няма спор, копирали са почти точно статистиката на КАТ. Не знам дали се плаща толкова за убити и ранени, но попаднах на няколко решения на съда, в които се споменават подобни суми, затова може би по-скоро картинката показва реални неща на първите два реда. Пък откъде идва, кой я разпространява, кой е източникът на информация... Изглежда някак като нагласена за целта, защото ГО е горе-долу толкова от няколко години, пък сега заговориха за увеличение и изведнъж се показва информация колко големи са им печалбите. Като с цената на горивото - тя си е такава от 10 години, с колебания нагоре-надолу, но като цяло - около 2.30 - 2.40, пък изведнъж стана скъпо и непосилно.
---
Ровейки в статистиката, забелязах друго - радващо. В последните 30 години броят на загиналите е намалял почти двойно - от над 1200 до малко над 600 за година. Което на фона на огромното увеличение на броя автомобили, водачи с книжки и изобщо изминатите общи километри по пътищата на България, може да се приеме като огромен напредък. Вярно, че до голяма степен значение имат и много по-сигурните автомобили, както и напредналата медицина, но все пак - 1200 са си 1200, а 600 са си 600. Продължавам обаче да се чудя защо по телевизора постоянно ми промиват мозъка с "война по пътищата"?
Валидността в момента на ГО се проверява от КАТ ако те спрът и се гледа също при ПТП, не виждам какъв би бил проблема ако продължи да се регулира по този начин. Водач на МПС без валидна ГО на негово име плаща висока глоба.
Туристите могат да сключат ГО и за един месец, брокери безброй.
Лично аз направих застраховка ГО на автомобила ми като го купих с временни холандски номера преди да го регистрирам в БГ за да мога да го карам и да не ползвам репатрак. Щом това може, не виждам каква е идеята ГО да се плаща на автомобила, освен довода, че така се събират много повече пари... Пак казвам ако аз имам 3 автомобила мога да карам само един от тях в определен период от време, и това че съм платил 3 ГО не ме прави по отговорен водач, т.к. другите два седят в гаража и риск да направя ПТП с тях в този момент клони към 0. Нали целта на тия бонуси е да се спре войната по пътищата, само че освен да подтикне високоинтелигентната българска мисъл водеща до измислянето на всевъзможни "мушенгии" за да се мине метър едва ли ще се постигне друго.
1+++
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Абе сега се сетих, по немско цената на застраховката е вързана към километрите които минаваш на година, караш повече - плащаш повече. Има логика, ама реално трябва да се криминализира и манипулацията на километража и май стана много.
Това също е добра идея, ама според мен е за към данъчните ставки. Караш повече, замърсяваш повече, трошиш пътищата повече и съответно даваш повече на общината да оправя мазаляка
Нямат никакви разходи застрахователите, всичко е чиста печалба
За това са отворили офиси като палати по топ централните части на градовете. Горките те, едва свързват двата края и работят за Бог да прости. Ако е толкоз неизгодна застраховката "Гражданска отговорност", могат спокойно да не я предлагат. Фактът, че всиките целокупно се натискат да я предлагат, някак си хич не кореспондира с оплакванията им за загуби. Направо живи да ги оплачеш горките. като си помисля само на мен колко зле щеше да ми бъде, ако всички бяха законодателно принудени да си купуват дрехи и обувки от мен веднъж годишно. Направо щях да се скъсам от мъка ви разправям...
За 2017 г. приходите от застраховка ГО са в размер на 659 227 502 лева, а общо изплатените обезщетения са 406 924 553 лева. Административните разходи по закон могат да достигнат до 20%, или това са 131,8 милиона лева. Т.е остават над 120,5 милиона лева за 2017 година. Тези цифри привеждат от Института по пътна безопасност в открито писмо до медиите по повод предложението на Менда Стоянова за въвеждане на лимит за обезщетенията по задължителната застраховка.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Това че проишествията ще се водят на колата може да се нулира като се продава кола на друг ковек различен от семейството
това да е по закон
или ако си смениш номера пак не може да се проследи
Колата се води по регистрационен номер а не по номер на двигател
Обещетения при ПТП да го ограничат само от майка -баща братя- сестри .
Коментар