Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вярвате ли, че ще се въведе системата "бонус-малус"?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А какво правим с личната ГО като те снимат с превишена скорост?
    На снимката се вижда номера на колата, а не кой я управлява. Джигита веднага казва, че я управлява майка му, утре казва, че бил баща му и накрая си плаща 200 лв.
    Нещата са малко по-сложни от колкото изглеждат, казусите са много и за това няма как да е лесно.

    Трети път казвам - прочети доклада и заповедта, а не да си говорим празни приказки.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #17
      Проблемите са много с тези текстове, но най-сериозния контекст е този, че си виновен по презумпция. Аз тука виждам връзка с хвърленото в ефира за гражданска от 1000 лева. С други думи от 8 класа, първоначално те слагат в най-ниския клас, т.е. на ръба. Защо не започнат всички от по-ниските класове? Бонусната система предполага достигане на 25% отстъпка едва след 7 години!!! 25% от "Х", въпроса е колко ще е този "Х" - 280-300 лева или 1000. Другото нещо е за служебните автомобили - при тях системата ще е само за МПС-то. Аз и в момента си патя от това, че в КАТ фигурирам аз, и всички фишове, актове и пр. пристигат на мое име. Аз трябва да се превръщам в разследващ орган... така или иначе ги плащам, не се занимавам да установявам кой, кога и как е карал. Но по тази логика, аз нямам никакъв шанс за бонус. Още по-интересното е, че една глоба от 100 лева от фиш за нарушение с фирмена кола, автоматично се трансформира в задължение на мене и жена ми, т.е. вече става въпрос за 200 лева! Веднъж патих от това - установих го едва когато ми се наложи да вадя удостоверение за липса на задължение на физическо лице... при това акта беше платен, но понеже бил платен с платежно през фирмената сметка, на физическото лице си оставало да виси... същото виси и на жена ми. Ей такива едни тъпотии...
      Проблема не е дори само във въпросната наредба, а в целия дух на законодателството, който се състои в натиск, ограбване и принуда, съчетан с безхаберно и самодоволно управление. Така не се гради държава. Това е по-тежко бреме от бедността и недоимъка...
      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

      Коментар


        #18
        Е стига, това не е оправдание, да си оправят камерите и без това тиквуний се хвали как лично той е преизпълнил бюджета!
        Имам няколко снимки от Германия, да черно бели са, ама ми се виждат и пломбите. Така че, ако искат, има начин.

        Коментар


          #19
          Да бе, то Бг всичко е мноооого сложно и откриваме топлата вода. Не знам кой какво и как казва, ама това за снимките - лична информация - караш камион в Европата, /който не е на твое име/ снимка и глоба идва на твое име и дори писмо на домашния ти адрес. Ама това е щото при тях е просто, пък ние сме нооо умни и сложни.

          Коментар


            #20
            1. Ако всички започнат от ниските класове, ще се ощетят застрахователите.
            2. Х е текущата цена за ГО според година, кубатура и т.н. на автомобила. Тя разбира се може да варира. Колкото - толкова, пазарна икономика. Ако не ни кефи като цена=услуга - протест при застрахователите.
            3. Относно служебните автомобили, хем си написал, че се отнася само за МПС-то, хем се вайкаш, че няма как да имаш отстъпка? Не те разбирам. За актовете просто си направи си пътни книжки - дата - маршрут - тръгнал в-пристигнал в. Така няма да се налага да разпитваш всеки служител.
            4. Всеки данък или глоба си е чист държавен рекет, но той е необходимост. Няма държава без данъци и глоби. В нормалните държави те са в пъти по-големи и за повече неща.

            И на мен не ми е готино, че трябва да платя 200 лв., понеже не съм си регистрирал предишната кола в 30 дневен срок, обаче осъзнавам защо е така и че проблема е в мен и го плащам.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #21
              M5kov за нормалните държави си прав, но там нуждаещите /инвалиди, соц. слаби и др/ са подпомагани истински, грижат се да има средна класа и закона е равен за /почти/ всички.

              Коментар


                #22
                Е да де, проблема е в това, че се взема по-високия клас, т.е. каква файда, че аз може да съм безукорен водач, като МПС-то е регистрирано като такова с нарушение - пак плащаш повече. Въпроса е, че глабите ми увисват и в качество на физическо лице, при това на всички коли и за всички нарушения... през гишето гледах досието - дълго е 7-8 страници А4 на компютъра. Поисках да ми го принтнат, но ми отказаха... Добре, че колите са само 5. Какво ли се случва с управителите на големите фирми с по 50, 100 и повече коли?!!
                Днес прочетох, че 50% от глобите пак не са събрани, независимо от всички мерки, включително и с отнеманията на свидетелства... Значи има начин, като те спрат за проверка да мотивираш полицая, да не се задълбочава да рови из таблета за прегрешения и съответно да не ти вземе книжката. Също днес се разбра, че данъка се вдига, уж само на старите коли, но реално е на всички, ако се вгледаме по-детайлно в структурата на величините от които зависи данъка във формулата.
                Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                Коментар


                  #23
                  Прочетох трактати по тротоарна пямпалогия базирани на четири цифри и четири букви (1000лева), представляващи журналистически кьор фишек.

                  1. Бонуса съществува от поне 10години. Базиран е на базата данни на ЗК. Не знаем за него защото отиваме при застрахователен агент и той проверява и казва еди къдеще ти е най евтино. Ние плащаме щото е задължително и караме натам. Що да четем клаузите в полицата.
                  2. В полицата се вписват лица управляващи автомобила, ако си дам колата на бай Пешо и той я облъска може и да откажат плащането на причинената щета.
                  3. За ГО и за Каско плащаме по 600-800лева ама за Злополука и застраховка на Дома ни свиди да дадем 100лв. ЗАЩО СЕ ЧУДИТЕ ЧЕ ВИ ПОМПЯТ В ТОЯ СЛУЧАЙ.
                  4. Знаете ли колко е една щета в ЕС обещетение за блъснат човек примерно - почват от 500хил. евро нагоре. АКО ВИЕ СТЕ ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ и ПРИМЕРНО 40% от клиентите ви са:
                  -топли закуски с мармалад
                  - Пиратски питиета
                  - Химични елементи от група 7на Ментелевата таблица
                  и знаете, че са документално изрядни водачи на МПС с нищо не ограничавани да газят хора из цяла Европа каква зена ще им дадете?
                  Ако сте застрахователна компания и от 300лв. ГО давате 20% комисионна на брокера,50% на НГФ и ви остава разликата, каква цена ще дадете?
                  ГО е като цигарите никой не му се занимава да ги продава щото няма сметка от това но те сами по себе си правят кръстосани продажби на ниско рискови продукти.

                  Всичко е основано на трите най велики магии в тоя свят -СТАТИСТИКА АНАЛИЗ И МАРКЕТИНГ
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Незнам защо в България се опитваме да открием топлата вода, все някъде в някоя бяла държава ще има система приложима и у нас, ама няма кой да се поразрови и да я приложи, както стана с валутния борд например.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      Копирам цяло мнение по същата тема от друг форум, защото съвпада с моето, но аз не мога да го напиша толкова добре, просто нямам такова дар-слово

                      "Мозъчният законодателен тръст на герп заседава.

                      Ден 1 - казусът Гражданска Отговорност:

                      Всички дремят върху доклад на някакъв консултант на който са подарени куп пари за да изкопира бонус-малус концепцията от произволна централноевропейска държава. Денят е на приключване, и усмихнатия идиот от репортажа на Нова пита:
                      - Добре де, така едно към едно ли да го буаме в проектонаредбата?
                      Минута-две мълчание, и най-разсънения правен капацитет, също пълен кретен, казва плахо:
                      - Началник, бе що не шибнем бонус-малус и на колите, ще е истински хит в правния свят?
                      - Супер идея, тва е, айде да си одим.

                      Ден 2 - Казусът КАТ:

                      - Всичко е шес, глобите са до небесата, за 10 километра превишение застраховката скача петорно и режем по едно ухо, само тъпото е че катаджиите не могат да намират хората по средата на работния ден у домовете им. Как аджеба да им връчим шибаните актове? Некой нещо?
                      Стажант на изпитателен срок, който даже през живота си не е писал рапорт на пишеща машина:
                      - Ми що не ги качим на страницата и ще проверяват всеки ден кой е бил късметлия през изминалата година?
                      - Е тва е, ще стане катаджия от тебе! Ай да си одим."
                      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                      Коментар


                        #26
                        За сведение на статистиците - аз карам Мултипла, шефа си кара Тесла - значи в частните фирми се карат хибриди.

                        Коментар


                          #27
                          krasimir77 написа: Преглед на мнението
                          За сведение на статистиците - аз карам Мултипла, шефа си кара Тесла - значи в частните фирми се карат хибриди.
                          Click image for larger version

Name:	tisla.jpg
Views:	1
Size:	126,8 KB
ID:	2098021

                          А това му е най евтината застраховката

                          Коментар


                            #28
                            Click image for larger version

Name:	45705410_2415393061821235_8418331115013537792_n.jpg
Views:	1
Size:	83,8 KB
ID:	2098022

                            Попаднах на тази картинка днес. Не мога да коментирам достоверността на данните, защото не съм запознат. Но ако всичко е вярно, то.....
                            Dacia Duster 1.6 4WD

                            Коментар


                              #29
                              В коя държава предпочитате да се изнесем ?
                              Дания не е лоша ...
                              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                              Коментар


                                #30
                                Вече дори и аз се замислям по този въпрос, а съвсем доскоро бях заклет противник на тази идея....как се променят нещата...
                                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                                Коментар

                                Working...
                                X