Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пътна ситуация - кой е с предимство? - 2
Collapse
X
-
chaveto написа: Преглед на мнениетоТочно заради това направиха и секция на светофара който е на изхода на Балкан Стар. Селските пръчки си мислеха, че като излизат с S-класи... и могат да отнемат предимството на останалите.
П.С. Банков нещо не можах много добре да разбера какво искаш да попиташ. Разбрах само, че автомобила ти вървиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Честно казано, не винаги тълкуването на полисмените е правилно, по една или друга причина. Преди две години бях свидетел на едно ПТП на паркинга на Ринг мол.
Малко разяснение по картинката. Автомобил №1, удари челно автомобил №2. С червено е показано посоката на движение по табелките на паркинга, а в зелено е показано посоката на движение на №1. Очевидно е, че е в нарушение. Като той даже изсече завоя и директно нацепи №2, още преди №2 да е стигнал кръстовището. Това го виждам на влизане и аз карах зад №2, хората са си винкали полиция и 3 часа по късно, когато си тръгвах още бяха там (колите не бяха премествани) и шофьора на №2 се възмущаваше как може д аму напишат акт, че отнема предимство, понеже №1 му е от дясната страна.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
В този случай, ако си начертал графиката коректно, №2 е напълно невинен.
Той дори не е навлязъл в кръстовището, а №1 е навлязъл в насрещното. 100% вина на №1.
Ако катастрофата е станала в самото кръстовище, вината е съответно и на двамата - отнемане на предимство от страна на №2, и забранен ляв завой на №1.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Точно така си стана. №1 изсече завоя и нацепи №2. Действията станаха преди №2 да е стигнал кръстовището. То беше голям цирк, понеже №2 беше едно младо момиче и вдигна шум до небесата защо и пишат на нея акта, а №1 беше една батка с джипара и стоеше отстрани и се подсмихваше само.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоТова как се връзва със следното:
В случая става дума за кръстовище, в което не е прав път, а има и други отклонения.
Щом има поставен знак (стоп или път без предимство), това вече не е двор, а улица, независимо, че излиза от паркинг.Последна редакция от Immortal; 16.08.2017, 16:46.
Коментар
-
Immortal написа: Преглед на мнениетоТова дето си го цитирал, важи, когато няма кръстовище. Права улица и изход от двор или паркинг.
В случая става дума за кръстовище, в което не е прав път, а има и други отклонения.
Щом има поставен знак (стоп или път без предимство), това вече не е двор, а улица, независимо, че излиза от паркинг.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не, няма да ги пусна, защото там е очевидно, че няма улица - има тротоар и бордюр.
Говоря за такъв паркинг:
https://www.google.bg/maps/@42.47807...2!8i6656?hl=bg
https://www.google.bg/maps/@42.48737...2!8i6656?hl=bg
Тук пресечките и в ляво, и в дясно са изходи на паркинги:
https://www.google.bg/maps/@43.77663...2!8i6656?hl=bg
Всички показани са регулирани със знаци, но ако не бяха - да, щях да пусна дясностоящия.
Коментар
-
За различно говорите, всеки е прав за това, което казва. Просто някой нагоре каза, че ситуацията дето единия има стоп е изход от паркинг. Не е така, това си е улица и мястото е кръстовище, отговарящо на всички определения и регулирано със знаци. А това на BO e двор/паркинг, излизащ точно в кръстовището между други улици. По план там няма улица. А в Ст. град - има, даже си има име. Така че прави сте и двамата.
Коментар
-
А бе говорим за едно и също, ама разбирам сега, че един тротоар наруши правилото.
Ето точно при неговата ситуация абсолютно същото, само където някой си е направил труда да изрине тротоара, за да може колите по-лесно да влизат и да разтоварват. И като излизат, то са с предимство, защото не излизат от паркинга на магазина, а понеже няма тротоар, вече е кръстовище и не се води изход от паркинг. Това разбирам аз като твърдение.Последна редакция от BO; 16.08.2017, 21:01.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетопонеже няма тротоар, вече е кръстовище и не се води изход от паркинг. Това разбирам аз като твърдение.
На такива "изходи от паркинги" почти винаги има най-малкото пътни знаци, а на единия изход от паркинга на Кауфланд в Ямбол даже има и светофари.
А законът има точно показаното от теб предвид, като казва, че излизащите от дворове, паркинги и други трябва да пропускат минаващите по пътя.
Коментар
-
Ай честито тук колко дясностоящи го 'апнаха... не е истина
https://www.google.bg/maps/@42.12757...7i13312!8i6656
Коментар
-
Airfan написа: Преглед на мнениетоАй честито тук колко дясностоящи го 'апнаха... не е истина
https://www.google.bg/maps/@42.12757...7i13312!8i6656
В смисъл?
Искам да видя кой е тоз полицай, дето ще напише акт на дясностоящ на нерегулирано кръстовище.
И в моето село "главният" път е широк 12 м, а страничните улички са по 6, ама няма знаци. И като стане катастрофа, винаги движещия се по "главния" път го отнася, защото е отнел предимството на дясностоящ.
Това, че някой път е по-широк от друг не го прави път с предимство.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар