Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоби, зони и всякакви простотии

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Но и по умни предложение за дигане цената на синя зона
    на зената на 3 билета
    https://www.24chasa.bg/novini/article/7501978

    Усещам как хората няма да стъпя в центъра
    и ще мислят доста ако трябва да взимат имот.
    От намират акъл тези хора да мислят начини да скубят народа
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      Подкрепям! Даже не на цената на 3, а на цената на 5.

      Ама освен това, искам да има и 100 паяка, които да обикалят непрекъснато, 25 часа на ден, 8 дни в седмицата и да вдигат всеки, който си позволи да паркира на инвалидно, на 2 места едновременно, на по-малко от 5 метра от кръстовище и т. н.

      Наказателният паркинг да в Бухово и да няма градски транспорт до там, както и да работи само от 9 до 5. Бариерата за излизане да работи само с новите 100-левки.

      И тогава - мощно ел-скутери в цяла София, 7-ми блок в Козлодуй и омбудсМая - кмет на София.

      Коментар


        Подкрепям! Даже не на цената на 3, а на цената на 5.

        Ама освен това, искам да има и 100 паяка, които да обикалят непрекъснато, 25 часа на ден, 8 дни в седмицата и да вдигат всеки, който си позволи да паркира на инвалидно, на 2 места едновременно, на по-малко от 5 метра от кръстовище и т. н.

        Наказателният паркинг да в Бухово и да няма градски транспорт до там, както и да работи само от 9 до 5. Бариерата за излизане да работи само с новите 100-левки.

        И тогава - мощно ел-скутери в цяла София, 7-ми блок в Козлодуй и омбудсМая - кмет на София.
        +1
        Само ще добавя, че бих искала да видя къде и за какво отиват всички средства, които Столична община прибира от винетните такси и почасовото паркиране както от синя, така и от зелена зона.

        Коментар


          Оправданието е че са за транспорта.
          Няма билета да е 1.6 а 2лв.Винаги тук
          транспорта ще е на загуба
          като се знае какви ремонти правят и на какви високи цени. Ако построят едно училище и кажат ето там ги дадохме по може да се вярва.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            И тогава - мощно ел-скутери в цяла София, 7-ми блок в Козлодуй и омбудсМая - кмет на София.
            И тогава ГО за ел-скутерите ще е като за 3 коли, тока ще скочи с 8000% нищо, че само се топлиш с него, а нямаш дори скутер, цветовата зона за паркиране за ел. машини ще е забранена, 7-мия блок ще бъде ток само за износ и Мая Президент.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              Поредната простотия, която ме накара да поразсъждавам и на какви мисли ме наведе тя. Става въпрос за проектозакона забраняващ сам да си ремонтираш колата. Оставям настрани позитивите, които в сравнение с негативите са нищожни, поне според мен и вярвам и според много други.
              Изводи:
              1. Започваш ремонт, хващат те и гориш с 500 лв. Не те хващат, но комшията, с който "много се обичате", те топва и пак 500 лв. Това ми заприличва малко на ЩАЗИ.
              2. За да няма възможност от саморемонти предлагам следните мерки:
              а. да се изключи възможността за отваряне на двигателния отсек, като варианти:
              - капсуловане
              - залагане на бомбичка с боя като в банките
              - сигнал при опит за отваряне и директно SOS в КАТ, ДАИ или някое друго ведомство
              б. колите да се продават без крик и ключ за джанти или каквито и да било инструменти
              в. да се забранят автоморги и магазини за продажба на авточасти /защо ли само пък на авточасти, човек може и като сменя батерията на душа да се нарани/. Всички части да се продават само и единствено от едно място от рода на Мототехника, както и на лица оторизирани за покупката им.
              г. да се затворят всякакъв вид клюкарници за взаимна помощ при авторемонт /като тази тук, на какво прилича това, само ме нахъсвате да си човъркам в колата и да си мисля че мога даже и гумата си да сменя!/
              д. да се забранят всички книги с които се подпомага обучението за авторемонт /трябва Фюрера да се събуди/
              3. Сталин е казал "Есть человека, есть проблема". Защо пък в крайна сметка не забранят личните автомобили, така и вълкът сит и агнето цяло.
              4. Сетих се за идеалното място за тези които предлага закона-Северна Корея, там нямат такива проблеми, дали да не вземем пример от тях или законопишештите не отидат там или някъде другаде, например на майната си?
              Сетих и за още едно предложение, при закупуване на авточасти дори и от морга да ни искат лична карта. Те пробиха НАП и взеха данни на милиони, та какво остана за автоморгите и пунктовете за вторични суровини. Голямо опазване на лични данни ще падне.
              Последна редакция от NikMar; 06.08.2019, 11:10.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                Сигурно -а и е така тези където мислят тези щуротйййй не карат коли а ги возят
                имат си пари и колите им се правят във фирмените сервизи или на Убо.
                Това се прави за воносителите а не да кара народа изправни коли
                Дори и гума не може да смениш на улицата
                гориво не може да си налеш от туба и още ред простотйййй.
                Накой иска да ни направи по по от англичани и италянци не заничи че ще сме по Европейци
                щото просто нямаме пари .
                Последна редакция от kluchar; 06.08.2019, 19:21.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  Пак ми се завъртя гадна мисъл в главата. Че то ако някой се разрови във форума ще ни изкара банда престъпници, които сами си правим колите. Я гледай как ще нахраним бюджета.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    Чел съм в книшка на ново Q7 да пише че ако нещо стане да се обадиш на оторизиран сервиз
                    и няма кука за теглене и резервна гума
                    Ама мисля че несме достигнали до това положение .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      Аз пък се чудя като толкова големи разбирачи работят в сервизите защо миналата зима когато ми монтираха 4 чисто нови гуми на Форито в един сервиз в Дружба и след като тръгнах по Цариградско се опитаха да ми паднат и двете задни гуми - какво правим в такъв случай ???? Понеже се върнах в сервиза и ги направих диви и щастливи ми беше обяснено как сам съм си ги отвил гайките че отгоре на всичко и 50 лева за смяна на 4 15-ки им цаках . Познайте дали ще ми стъпи повече крака там
                      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                      Коментар


                        То хубаво да си караме колите в сервиз и то хубав ама кат няма много пари кво да правим
                        и в Англия има малки сервизчета където правят нови коли и то с крадени части
                        А тук били китайски и не били качествени ми да забранят да ги внасят .
                        Вчера говори една жена от някаква организация
                        за тези изменения в закона
                        били писани от хора където въобще не разбират от закони и коли.
                        Последна редакция от kluchar; 08.08.2019, 21:08.
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          Аз съм за, когато средната работна заплата за 3 часа стане съразмерна на цената за 1 час нормовреме в оторизиран сервиз - т.е. за 3 часа вземаш 60 лв, като съответно 60 лв. ти е 1 час нормовреме в оторизиран сервиз.
                          Ако ми се случи това с незавитите болтове на джантите, то най-малкото ще искам някакво обезщетение, както и работника да бъде веднага уволнен, тъй като това си е непредумишлено убийство, по същия начин може някой да не ви затегне и спирачните маркучи при смяна. Всички сервизи имат камери и съответно това може да се докаже, особено за затягането на болтовете.
                          FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                          Коментар


                            Как ще докажеш гледайки камерата, че болтовете на джантата не са ти затегнати както трябва, той може гайковърта да не го е сложил на необходимте нютони?
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              Точно с камерите се опитах да им докажа , но наистина няма как да се разбере аджеба на колко е поставен гайковерта . Попитах защо никой не проверява с нормален ключ на земята и ме убедиха че механично е много по-точно Нарочно не назовавам сервиза но ако някой иска да знае къде да не сменява гуми нека пише на лично .
                              koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                              Коментар


                                Само да кажа, че в нормалните сервизи, първо болта се прекарва на ръка с вложката (за да не се прецака резбата), след това с гайговерта се затяга на 1ва степен, според типа гайковерт това са 70 до макс 100 Nm. От там нататък се затяга с динамометричен ключ според предписанието на завода производител до момента на стягане. Много лесно може да се види на камерите дали някой си вади динамометричния ключ от количката, настройва го и обхожда болтовете. Ако това не се прави - то изобщо не ходи в такъв сервиз.
                                Масовката е с гайковерта на 200-350 Nm и ако случайно ти се наложи да смениш гума сам, ти трябва 1 метър лост. Аз в такива сервизи / гумаджнийници не ходя и съм ги заклеймил. Мнението ми е, че такива трябва да се затварят веднага поради нехайство, некомпетентност, мързел или липса на инструменти.
                                FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X