Ето и малко снимки, които ги няма в линка, който съм дал.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пътуване до Солун
Collapse
X
-
И аз ходих до Солун, обаче останах с адски лоши впечатления от карането в града. До там си беше приказно, макар и ремонта по пътя да не беше приключил. Но в града беше ад. Това се случи на 6 септември - уцелихме някакви дни на Солун. Имах чувството, че цяла софийска област се беше изсипала там. Значи от влизането в града, до първия светофар - 1 час. И се мушнахме из страничните улици. Градът е нещо като Пловдив, но тогава беше с адски натоварено движение. Места за спиране няма. Навсякъде забрани за паркиране - и от двете страни на улиците. И някакви камикадзета с всякакъв вид моторетки - станах разноглед. Трябва да гледаш едновременно и в трите огледала, иначе някой грък ще даде фира. Тези са на почит там като свещените крави в Индия :D. Иначе забележителности много. Има какво да научим как се ухажват туристи, че да им се прибират паричките. В магазините и ресторантите, ако не получавате заплати съизмерими с техните, по-добре не влизайте. Цените са като при нас, за същите стоки, само че в евро. Пък пътните полицаи решават проблема с нарушителите, като им вземат регистрационните табели. После върви се оправяй. Глобите са яки. Един си беше сложил табелите зад стъклата, може и тъкмо да му ги бяха върнали, но е хитро решение на проблема с нарушенията . В крайна сметка си заслужава ходенето.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
А иначе гърците са наистина много набожни. Ми то май само на Господ се надяват да ги пази живи. Почти няма завой извън градовете, дето да не се е пребил някой. Познава се по някакви миниатюрни параклисчета. Вече споделих за мотореткаджиите из града, ама за тези извън него не съм. Та караме значи две коли, аз с фиатката и един приятел с голф пред мен да води. Спокойно, с около 100 км/ч. И покрай нас прелетяха някакви със спортни машини, сигурно с около 200. Такива луди и у нас не съм виждал. С мотори имам предвид. Щото малко преди Сандански някакъв простак с Пежо 405 такава катастрофа щеше да направи, като за първа страница на "Труд". Пред голфа имаше автобус, а отсреща се задава ТИР. И тоя пукъл почва да изпреварва две коли зад мен, с намерението да подмине и автобуса. Луд! Или сляп. Пък може и да се беше обожествил нещо. Не знам. Добре, че тираджията си беше професионалист. Иначе щеше да си има за предница Пежо Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 . Като наби едни спирачки и ремаркето, което беше някаква цистерна с гориво, взе да се суче насам натам по пътя. Е, онзи простак се измъкна цял, ама щеше да го отнесе автобуса. После 15 минути не мога да изгоня миризмата на изгоряла гума от купето на колата. Пък голфове няма сигурно защото полицаите почват превенцията първо с тях. Приятеля го спряха още на 1 км от границата, пък даже на е и с пернишка регистрация :D . А за целия престой видях само един пасат двойка срещу 10 типо. И за газ се оглеждах, ама не видях. Иначе като заредих в Сандански/бутилката ми е 30 л./, газта стигна до Солун и обратно до София. При това с около 2 часа пъплене из града.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Относно малките параклисчета - не се поставят на места с катастрофи, за разлика от паметниците у нас. Питах специално. Поставят ги по различни поводи на места където са им са се случили хубави неща - я е избегната катастрофа, я са изчукали някоя секретарка в колата на мястото . слагат ги в знак на благодарност на съответния светец или Богородица.Газ има, някъде в една друга тема бях писал къде са 2-те газстанции, които научих. До колкото знам в Солун са общо 4, но за другите 2 не ги знам къде са. Относно карането в града - не е страшно, но е супер трудно да се намери място за паркиране, особено в центъра. Има подземни паркинги, но там цените са от 4 евро на час нагоре.Най-удобното място за паркиране е паркингът на магазин ИКЕА. Хем е безплатен, хем точно до него е обръщалото на много автобуси - хващате номер 3 за центъра и после пак него за обратно. Билетчето е 50 цента.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар