Здравейте, колеги!
Продава се Фиат Браво 1997г. Двигателят е 1.6 16v 103 коня. Монтираната АГУ е обикновена газова, с плочка. Изпарителят е LOVATO, нивомерът е BRC.
Колата е доста карана, но и доста поддържана. Има още ресурс в нея. Реалните километри са 310 хил. Наложи се смяна на таблото поради грешни показания на скоростомера и сега пробегът е с 100 хил. назад.
За 150 000 км. каране от мен са сменени доста неща, някои по два пъти. За да добиете някаква представа за състоянието, ще напиша какво е сменено и какви са забележките на колата.
Амортисьори Kayaba преди 100 000 км
Хидравлична помпа BGA преди 60 000 км
Термостат BEHR и цялата генерация (трите гърнета) преди 30 000 км
Предни дискове TRW, накладки TRW, тампони на макферсон TRW, лагери на главините+главините отпред преди 20 000 км
Комплект съединител VALEO преди 17 000км
Ангренажен комплект INA и пистови ремъци CONTI преди 16 000 км
Свещи NGK и кабели TESLA преди 10 000 км
Главните забележки са
Тропане от стабилизиращата щанга заради тампоните й, чува се по паваж - ремонт, който според мен не си струва да се прави.
Тропане от заден ляв носач - също нерентабилен ремонт.
Досадно пукане от спукан изпускателен колектор - един път го смених, пак се спука.
Единствените наложащи ремонти са смяната на моторното масло, масления, въздушния и газовия филтър.
Колата има два комплекта железни джанти със зимни и летни гуми, които са на по два сезона. Газовата бутилка има още година и малко срок за ползване. Разход на масло има и е около 1 литър на 10 000 км. Все още я карам с 10W40.
Цената е 1200 лв.
Продава се Фиат Браво 1997г. Двигателят е 1.6 16v 103 коня. Монтираната АГУ е обикновена газова, с плочка. Изпарителят е LOVATO, нивомерът е BRC.
Колата е доста карана, но и доста поддържана. Има още ресурс в нея. Реалните километри са 310 хил. Наложи се смяна на таблото поради грешни показания на скоростомера и сега пробегът е с 100 хил. назад.
За 150 000 км. каране от мен са сменени доста неща, някои по два пъти. За да добиете някаква представа за състоянието, ще напиша какво е сменено и какви са забележките на колата.
Амортисьори Kayaba преди 100 000 км
Хидравлична помпа BGA преди 60 000 км
Термостат BEHR и цялата генерация (трите гърнета) преди 30 000 км
Предни дискове TRW, накладки TRW, тампони на макферсон TRW, лагери на главините+главините отпред преди 20 000 км
Комплект съединител VALEO преди 17 000км
Ангренажен комплект INA и пистови ремъци CONTI преди 16 000 км
Свещи NGK и кабели TESLA преди 10 000 км
Главните забележки са
Тропане от стабилизиращата щанга заради тампоните й, чува се по паваж - ремонт, който според мен не си струва да се прави.
Тропане от заден ляв носач - също нерентабилен ремонт.
Досадно пукане от спукан изпускателен колектор - един път го смених, пак се спука.
Единствените наложащи ремонти са смяната на моторното масло, масления, въздушния и газовия филтър.
Колата има два комплекта железни джанти със зимни и летни гуми, които са на по два сезона. Газовата бутилка има още година и малко срок за ползване. Разход на масло има и е около 1 литър на 10 000 км. Все още я карам с 10W40.
Цената е 1200 лв.
Коментар