Пиша темата специално за колегата FGRC, че явно нещо не е разбрал, както трябва и прави генерални изводи.
--------------
Тестовият автомобил е VAG, но принципът е същият.
Започваме първо с лог на дебитомера, 3-та предавка от 1500рпм до 4500рпм с пълна газ!
Проблемът е очеизваден.
Насочваме се към демонтаж на самия дебитомер, който явно не е чистен от много време, поне собственика на возилото каза, че не е пипан откакто кара колата.
Снимки преди:
По принцип ползвам само и единствено "Motip Contact Cleaner" (Благодарности на @iakvvu, който ме "открехна" за този продукт):
Но в случая ползвах:
Само се пръска, без никакъв натиск и допир.
--------------
Тестовият автомобил е VAG, но принципът е същият.
Започваме първо с лог на дебитомера, 3-та предавка от 1500рпм до 4500рпм с пълна газ!
Проблемът е очеизваден.
Насочваме се към демонтаж на самия дебитомер, който явно не е чистен от много време, поне собственика на возилото каза, че не е пипан откакто кара колата.
Снимки преди:
По принцип ползвам само и единствено "Motip Contact Cleaner" (Благодарности на @iakvvu, който ме "открехна" за този продукт):
Но в случая ползвах:
Само се пръска, без никакъв натиск и допир.
Коментар