Не знам дали е често срещан но иначе е много досаден и неприятен проблем. При теч от там се наблюдава мазно запотяване на стъклата и доста неприятна миризма на топъл антифриз в купето при пуснато парно.Ето и как протича смяната:0. Изчаква се хубаво да изстине колата1. Демонтира се жабката. За целта се развиват около 7-8 рапидни винта които я държат.2. Демонтират се пластмасовите кори долу в краката на водача и пътника, и по точно онези 2 пластмасови окончания, които са на по два щифта и рапидно винтче.3. Развива се пластмасовия капак, който е върху радиаторчето. Натиска се надолу и вече радиаторчето се вижда.4. Приготвя се легенче за антифриза. 5. Развиват се трите кото притискатс планка тръбите, които идват от двигателя. Развиват се малко шибано, с гедоре от зад. По време на развиването легенчето седи от долу за да събира капещия антифриз.6. Със силен натиск назад тръбите излизат от радиаторчето. Антифриза теква като река, легенчето е отдолу. Внимава се да не се загубят двата гумени О - пръстена от тръбите.7. Изважда се стария радиатор - с малко пиниз, защото му пречи вентилатора.8. Изваждат се гайките от ушите на стария радиатор и се поставят в новия.9. Вкарва се новия радиатор - пак внимателно и с "пиниз".10. Наместват се тръбите от ДВГ. Внимавайте да не забравите О - пръстените - аз си направих тоя номер и после колко псувни бяха...11. Затяга се планката с трите болта - доста силно.12. Налива се антифриза в казанчето и се пали колата. Изчаква се хубаво да загрее и се гледа за течове.13. Ако няма - по обратен ред се завиват пластмасовия капак, корите долу в краката, жабката...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на отоплително радиаторче - Браво и Брава
Collapse
X
-
Смяна на отоплително радиаторче - Браво и Брава
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
Реклама
Collapse