Е аз нали ти го казах, ама изглежда величието (което ти му лепваш) на този двигател ти е изпило мозъчето. Само не разбрах, имаш такъв автомобил? Или мислиш да купуваш? Или си карал такъв? Обясни малко по-подробно... Аз карах такъв 2 години и проблема с разпределителния вал беше "пирона в ковчега" който ме отказа от тази кола. Потърси в търсачката "1.4 12V" във форума и само гледай за какво става дума.П.П. Пише се "VW" а не "WV"П.П.П. На колко си години?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.4 12v е прекрасен автомобил... / За и Против ??
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Uneek написа:Е аз нали ти го казах, ама изглежда величието (което ти му лепваш) на този двигател ти е изпило мозъчето. Само не разбрах, имаш такъв автомобил? Или мислиш да купуваш? Или си карал такъв? Обясни малко по-подробно... Аз карах такъв 2 години и проблема с разпределителния вал беше "пирона в ковчега" който ме отказа от тази кола. Потърси в търсачката "1.4 12V" във форума и само гледай за какво става дума.П.П. Пише се "VW" а не "WV"П.П.П. На колко си години?
Коментар
-
Ще се включа за пореден път. Причината за поставянето на медната вложка е да може да бъде изградена стената чрез наваряване. Поставих я там за да не се налага да обработвам допълнително отвора. Да, но не се получи както я мислех. Оставих много малка хлабина 0.03 Добавения материал стегна около вложката и се наложи да я махнахна чрез отрязване, разсъргване и изобщо ми създаде проблеми. Отчупването на стената е следствие блокирал повдигач и изпадането на кобилица. Както поясних и преди на мястото на медната вложка - гумичка, а т двете и страни се монтират повдигачите. Прилага още една снимка за да е по-ясно.П.П. Цената на вала - Mahle 239лв.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
...А добре сега. Това може ли да се избегне с редовната смяна на маслото?И дали наистина този дефект е премахнат при автомобилите след ’97.П.П.: (Който всъщност си е баш по темата )sstanchev: недей се впряга толкоз...Nino: за 80-те коня които има върви много добре В крайна сметка... КОЛА КАТО КОЛА И НИЩО ПОВЕЧЕ!FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
Mazgarev написа:...А добре сега. Това може ли да се избегне с редовната смяна на маслото?И дали наистина този дефект е премахнат при автомобилите след ’97.П.П.: (Който всъщност си е баш по темата )sstanchev: недей се впряга толкоз...Nino: за 80-те коня които има върви много добре В крайна сметка... КОЛА КАТО КОЛА И НИЩО ПОВЕЧЕ!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
mme написа:Сещаш се предполагам гуменото уплътнение на какви температурни разлики е подложено, в маслена среда и високо налягане (850RPM - 1bar 4000RPM - 4 bar). И когато уплътнението спре да си върши работата (следствие бързо стареене) Повдигача не се храни по предписание!? Е? Това което виждаш като липсващ материал на първата снимка е следствие от това, за което говоря. Ако обаче там имаше така наречената леща (сферичен край на отвода и гайка) - може би (а аз съм сигурен) това нямаше да се случи. Захранването на маслената магистрала става от едно място и то чрез уплътнение... Стареенето на това уплътнение пък може да предизвика недостатъчно налягане в магистралата, което да доведе до лошо мазане на гърбиците на Разпределителния вал, лошо хранене на повдигачите (споменах го при другите уплътнения) и т.н.Lancia Dedra 1,8ie / 836A5.000
Коментар
-
"Вързан поп, мирно село!" - Лампата за ниско налягане на маслото светва при 0.3-0.5бара (на датчика е записано). Препоръчителна смяна на гумички (лично мнение - не повече от 100 000км.) При покупка на кола - по-добре да бъдат сменени, така както ремък, ролка и т.н. Това може да е съпроводено с оглед на вала, повдигачите, кобилиците...Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар