Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.4 12v е прекрасен автомобил... / За и Против ??

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е аз нали ти го казах, ама изглежда величието (което ти му лепваш) на този двигател ти е изпило мозъчето. Само не разбрах, имаш такъв автомобил? Или мислиш да купуваш? Или си карал такъв? Обясни малко по-подробно... Аз карах такъв 2 години и проблема с разпределителния вал беше "пирона в ковчега" който ме отказа от тази кола. Потърси в търсачката "1.4 12V" във форума и само гледай за какво става дума.П.П. Пише се "VW" а не "WV"П.П.П. На колко си години?

    Коментар


      #17
      Uneek написа:
      Е аз нали ти го казах, ама изглежда величието (което ти му лепваш) на този двигател ти е изпило мозъчето. Само не разбрах, имаш такъв автомобил? Или мислиш да купуваш? Или си карал такъв? Обясни малко по-подробно... Аз карах такъв 2 години и проблема с разпределителния вал беше "пирона в ковчега" който ме отказа от тази кола. Потърси в търсачката "1.4 12V" във форума и само гледай за какво става дума.П.П. Пише се "VW" а не "WV"П.П.П. На колко си години?
      Карам такава всеки ден и врътвам по 50км градско ако не ме слуша просто ще я бутна в Дунава щото без кола съм като сакат. Ако ме познаваше щеше да си на ясно че изобщо не ми пука какво точно карам. А относно темата . За период от 2 дена няколко познати ми обясниха че ще ходят да си сменят валовете срещу 600лв. щото нещо не им харесвало как вървят а и май харчели повече пък били чели по форумите пък и в сервизите не им отказали така де 600лв. колкото и малко да са си 600лв. Та се получава така че вместо да си смени термостата " единия" той тръгнал с 600лв. на сватба за вал. Егати простотията. Аре чау

      Коментар


        #18
        Ще се включа за пореден път. Причината за поставянето на медната вложка е да може да бъде изградена стената чрез наваряване. Поставих я там за да не се налага да обработвам допълнително отвора. Да, но не се получи както я мислех. Оставих много малка хлабина 0.03 Добавения материал стегна около вложката и се наложи да я махнахна чрез отрязване, разсъргване и изобщо ми създаде проблеми. Отчупването на стената е следствие блокирал повдигач и изпадането на кобилица. Както поясних и преди на мястото на медната вложка - гумичка, а т двете и страни се монтират повдигачите. Прилага още една снимка за да е по-ясно.П.П. Цената на вала - Mahle 239лв.
        Прикачени файлове
        Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

        Коментар


          #19
          ...А добре сега. Това може ли да се избегне с редовната смяна на маслото?И дали наистина този дефект е премахнат при автомобилите след ’97.П.П.: (Който всъщност си е баш по темата )sstanchev: недей се впряга толкоз...Nino: за 80-те коня които има върви много добре В крайна сметка... КОЛА КАТО КОЛА И НИЩО ПОВЕЧЕ!
          FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

          Коментар


            #20
            Mazgarev написа:
            ...А добре сега. Това може ли да се избегне с редовната смяна на маслото?И дали наистина този дефект е премахнат при автомобилите след ’97.П.П.: (Който всъщност си е баш по темата )sstanchev: недей се впряга толкоз...Nino: за 80-те коня които има върви много добре В крайна сметка... КОЛА КАТО КОЛА И НИЩО ПОВЕЧЕ!
            не съм много навътре по въпроса, но от разяснението по горе си мисля че профилактична смяна на тези гумени уплътнения би решило проблема а не само навременна смяна на маслоПП относно дали дефекта е отстранен най лесно е - отваряш капака на клапаните и гледаш, ако е с гумички сменяш профилактично, ако не е значи проблема е отстранен
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #21
              mme написа:
              Сещаш се предполагам гуменото уплътнение на какви температурни разлики е подложено, в маслена среда и високо налягане (850RPM - 1bar 4000RPM - 4 bar). И когато уплътнението спре да си върши работата (следствие бързо стареене) Повдигача не се храни по предписание!? Е? Това което виждаш като липсващ материал на първата снимка е следствие от това, за което говоря. Ако обаче там имаше така наречената леща (сферичен край на отвода и гайка) - може би (а аз съм сигурен) това нямаше да се случи. Захранването на маслената магистрала става от едно място и то чрез уплътнение... Стареенето на това уплътнение пък може да предизвика недостатъчно налягане в магистралата, което да доведе до лошо мазане на гърбиците на Разпределителния вал, лошо хранене на повдигачите (споменах го при другите уплътнения) и т.н.
              Добре, ама ако стане така, няма ли да ви светне лампата за маслото? Все пак, явно повдигачите трябва да работят нормално и при 1бар.
              Lancia Dedra 1,8ie / 836A5.000

              Коментар


                #22
                "Вързан поп, мирно село!" - Лампата за ниско налягане на маслото светва при 0.3-0.5бара (на датчика е записано). Препоръчителна смяна на гумички (лично мнение - не повече от 100 000км.) При покупка на кола - по-добре да бъдат сменени, така както ремък, ролка и т.н. Това може да е съпроводено с оглед на вала, повдигачите, кобилиците...
                Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                Коментар

                Working...
                X