MES=multiecuscanKaк се инсталира и настройва ККЛ адаптер за работа с MЕС:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072Как да направим ЛОГ на няколко основни параметра:1. Пускате ФЕС и избирате автомобила:2. След като се свържете с ЕКУ-то, избирате следните параметри:3. Отивате на графата GRAPH и натискате бутона START, покарайте автомобила на безопасно място, като изредите поне до 4та предавка.Принципно препоръчвам лог-а да се прави на 3та или 4та предавка, в диапазона от 1600рпм до 4000-4500рпм с пълна газ.След като сте покарали вече колата, натискате бутона STOP.4. Кликвате на падащото меню FILE и избирате последния файл5. Веднага на екрана се появяват данните на различните параметри.Натискате EXPORT6. Записвате файла:7. Крайния резултат:За да качите LOG-а във форума, трябва да го архивирате, понеже форума не приема CSV разширение за прикачване.---------Правете лог-а на безопасно място и не застрашавайте околните !-----Част 2 - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=110725
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ръководство - LOG с помощта на MES
Collapse
X
-
Още нещо се сетих да добавя.Колкото повече параметри има посочени, толкова по-бавно опреснява ФЕС.Т.е. ако Ви се занимава - няколко лог-а с възможно най-малко параметри.Примерно за дебитомер - избирате, rpm, desired Intake Air Quantity и Intake Air QuantityНа лог-а по-долу се вижда, че опресняването е грубо през 3сек. при 9 параметра.Прикачени файловеF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Емзо, Добро обяснение. Само да вметна нещо - с безплатната версия може да се гледат само 4 параметъра в реално време.А платената версия съвсем сама си генерира лог файловете, без изобщо да е нужно да експортираш и записваш файла.В директорията на програмата си ги пише, като ги кръщава с името на колата,модела дата и час в името на файла.Съвсем културна работа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар