ето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
осветление на номера отзад
Collapse
X
-
Взема се една ножовка и се реже нита между номера и държача,като се гледа да се реже по към държача,да остане малко от стъблото на нита.След това се сваля номера от винтовете и нита се занитва само за него.Оттук нататък си сваляй номер,държач,броня и каквото си поискаш колкото пъти си искашFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Чета и не вярвам на ушите си Аз тези крушки ги смених за 30 секунди, пред онзи в КАТ. Не искаше да ме пусне заради тях - и двете не работеха. Изтичах, купих си 2 бр крушки по левче и ги смених пред него. Колата е Браво. Номера ми е занитен, но не ми е пречил изобщо.Колега,ако ще се стига дотам по-добре ела в Младост в обедната ми почивка. Ще ти ги сменя и на по биричка ще обсъдим фиатчетата.П.С. Не съм гинеколог, че да са ми толкова сръчни пръститеlike a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
След прочитането на ТАЗИ и още няколко теми по въпроса реших при смяната на тези две лампички да направя и няколко снимки.На пръв поглед лесна работа,както е писал колегата за 30 сек.,ама.............има и късметлии на които номера запушва(пречи) на тази иначе лесна операция,та:-Необходимите ми инструменти бяха ,тънка малка отверка,кръстата отверка+две нови лампички по 0.50ст. бройката. С тънката отверка внимателно се изважда номера от фиксаторите на стойката му(много мека е пластмасата,така че с малко внимание става лесно) .Номера остава закрепен само на пломбата от КАТ,е ако е добре направена (на мен в последствие се откачи) . По желане или за удобство избирате накъде да завъртите номера за да развиете по-удобната видия(на мен ми беше отдясно) .След като завъртим стойката с номера вече има място да свалим осветителните тела от бронята(с малката отверка се натиска една пластинка и се вади много лесно.От другия край е фиксирана с нещо като зъби така че не напъвайте от там). . Сменяме крушките(просто се вадят с издърпване) и пробваме дали всичко е наред преди да сглобим- . След като се убедим ,че всичко е на шест сглобяваме внимателно по обратен ред . Както е казал един колега,става бързо стига да има място.На мен ми отне не повече от 25 мин. Успех на тези,които тепърва ще се сблъскат с проблема.Надявам се да не повтарям теми и мнения и най-вече да съм полезен на някого!!!madmax написа:Мноого лесно става и пломбата си стои на номера.Взех малка отверка и започнах да изкарвам номера от място му като не пипам пломбата номера излезна от всички зъбчета на пласмасата и номера остана в рацете ми и нита е непокътнат след това с крастата отверка развих болчетата и черната пласмаса пада и крушките са достъпни за работа.Накрая всичко по обратния ред!!! това е за повече инфо пишете ми Л.С. Успех!!!Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Мноого лесно става и пломбата си стои на номера.Взех малка отверка и започнах да изкарвам номера от място му като не пипам пломбата номера излезна от всички зъбчета на пласмасата и номера остана в рацете ми и нита е непокътнат след това с крастата отверка развих болчетата и черната пласмаса пада и крушките са достъпни за работа.Накрая всичко по обратния ред!!! това е за повече инфо пишете ми Л.С. Успех!!!България над всичко!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар