Нищо сложно няма в цялата процедура.Симптоми:- ASR/EBD/ABS failure при всяко палене или от време на време- ЕBD/ESP Failure -> STOP ENGINE при паленеВъзможни причини:- слаб акумулатор- повредена стоп машинка- лош контакт в D4 конектора (конектор, по който минава CAN, подложен на кофти атмосферни условия)Решението :1. Проверка на акумулатор и алтернаторС товарна вилка Даде ми 10.2При палене с фарове, музика и климатик пада е 10.6в - извод - изряден АккУ, алтернатора дава при тези условия 13,78в. на празен ход.2. Почистване на D4 конектора - при мен това беше проблема !!!Ето го и него: с лилавата щипка.За целта - разкачате всички кабели:докато се получи следната гледка: използвате момента да проверите всички бушони и релетата (крачетата им за нагари)Взимате контактен спрей, аз ползвам такъв от години:клечки за уши, тънка отвертка и фина шкурка и започвате да чистите всеки един пин, докато светнат ! Моите всичките бяха черни, клеясали и пълни с мизерии.След като изветрее контактния спрей, сглобявате обратно.Ей така между другото рекох и на ЕCU-то да почистя конектора: 3. Последната възможна причина е СТОП машинката, която смених преди да почистя, както трябва (казвам както трябва, защото първия път само го пръснах със спрей) D4 конектора. EPS с код 1.810.161 - на цена от 23лв. от Евро07
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ASR/EBD/ABS failure - Stilo - решението
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар