Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило: Skywindow- проблеми и решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило: Skywindow- проблеми и решения

    Преди два дена спря да работи стъкленият ми покрив.Това естествено беше съпроводено с много псувни и проби, докато поне успях да го затворя.Искам да споделя опита си, дано да помогна на някой.1. Покривът е отворен, и спря да работи! Какво да направя?!Решение1:1. Запалете двигателят.2. Завъртете врътката в положение 0, тоест, максимално наляво.3. Задръжте я натисната навътре за 5 секунди. Покрива ще се затвори на порции. Завесата и покрива трябва да се затворят, и завесата да мръдне още веднъж.4. Покривът е рестартиран.Решение2:На снимка 1 ще видите плафона. Натиснете го от двете му страни и го дръпнете надолу.В него ще намерите врътка, във формата на манивела, показана на снимка 2. Моторчето има шестограмна дупка, в която да пъхнете манивелата и да затворите покрива ръчно. Показано е на снимка 3.2. Завесата не иска да се отвори докато покрива е отворен докрай?!Решение:Това е нормално. Завесата се отваря до края единствено ако покривът е затворен докрай.Възможно е също завесата да стига до последният ламел, и да се отваря до веднага след това до преди него.Това означава че нещо и пречи. При мен желязоато, което дърпа завесата беше изцяло обърнато наобратно, и завесата не можеше да се затвори докрай. Обръщането му реши проблема.3. Покривът въобще не се отваря и затваряРешение:Това е най-тежкия вариант.Проверете:1. При включен двигател, дали достига напрежение до моторчето. Трябва да има напрежение на конектора на моторчето, голямата червена жица.Всъщност, електрониката за управление на целия покрив е заедно с моторчето.Сваляне на моторчето и електрониката:1. Свалете плафона, както е показано на снимка 12. Моторчето се сваля с еврейска звезда ( отверка ) N6. Моторчето е Made in Germany, на конектора пише VW :D3. Проверете всички жици, които отиат към управлението и моторчето. Възможни са механични скъсвания, тъй като плафона е свалян.Провелете двете букси от снимка 2. Те вероятно са с изпокъсани кабели, заради висенето на плафона.4. Проверете бушоните.Бушоните се намират под малката жабка, отдясно на волана. На капака на жабката отзад има схема и са означени номерата им.Търсените от вас са:F45 - ЗавесаF46 - Покрив4. Покривът стига до едно положение и се връща.Проверете механичните части. Разгледайте добре дали нещо не липсва - ос, болт...Покривът се връща в предното положение, в което не е имало проблем. При срещане на препядствие за моторите, те обръщат посоката си.5. При движение се чува едно фучене от покрива!Решение1:Покривът е застанал в незатворено положение. Отворете го и го затворете отново.Решение2(като при мен):Има проблем с уплътненията. При мен не съм ги сменял още, но ще се опитам да ги поправя със силикон. Идеята е липсващото уплътнение да се направи от силикон, и да се "кофражира" с изолирбанд. Дано да стане.5. Как да отворя или затворя покива докрай?Завъртете врътка в крайно дясно положение за отваряне или в крайно ляво за отваряне. Положенията са 6, в зависимост колко искаме да се отваря.Можете да задържите копчето на дистанционното за отваряне или затваряне. Покривът се отваря или затваря заедно със стъклата.Аз много се радвам на покрива.Надявам се да съм ви бил полезен!
    Прикачени файлове
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Working...
X