Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на ГНП Bosch-JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на ГНП Bosch-JTD

    Ще започна от начало със симптомите.Колата гаснеше по време на движение в момента в който и се подаде пълна газ.Като грешка изписваше нещо от рода на "високо налягане в рейла" (беше преди година и не си спомням точно каква е грешката).С колегата kombito-tdi започнахме от ремонт на дюзите,сменихме и регулатора на налягане който се намира на помпата с такъв от работеща кола но проблема си остана.Оставаше ни само едно,да отворим и да сменим трите помпени елемента на помпата за високо налягане.Оказа се че там е бил проблема,имаше износване на буталцата(беше се образувал ръб в долната част)и по този начин са подавали неравномерно и различно налягане което е лъжело регулатора и затова ECU-то гаси двигателя.Пиша тази тема защото вече има доста колеги с този проблем и ще се радвам да съм им бил полезен като минат по краткия и по евтин път като си оправят помпите и не се занимават с дюзи и регулатори и датчици на налягане.Това е помпата и помпените елементи които са 3 на брой.
    Прикачени файлове
    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
    E46 320D

    #2
    Колега всичко в тази тема е хубаво но ще бъде по хубаво ако кажеш и цена на всичките неща както и от къде си ги купил. Ако нещата не са скъпи нали се сещаш, че сега всички където имат някакъв проблем ще тръгнат да сменят :D

    Коментар


      #3
      chaveto написа:
      Колега всичко в тази тема е хубаво но ще бъде по хубаво ако кажеш и цена на всичките неща както и от къде си ги купил. Ако нещата не са скъпи нали се сещаш, че сега всички където имат някакъв проблем ще тръгнат да сменят :D
      Точно така ,не се срамувай а казвай... :D колковреме отнема ремонта и тн...мерси

      Коментар


        #4
        Аз лично благодаря много на колегата "2she", и смятам,че който има същия проблем трябва много да му благодари за изечрпателния отговор.Ходих при доста т.нар.майстори включително БОШ и Динекспрес никои не можа да ми каже какъв точно ми е проблема.Сега попаднах на майстор който тества колата с техника в движение и изглежда е много в час със проблема.Той ми каза да сменим буталата на помпата и всичко ще е добре и аз му вярвам но проблема е,че не мога да намеря никъде тези бутала.Ако някой може да ми ги намери ще ги взема веднага.Номера на тези бутала е същия който е написал колегата "2she".Цената им е от 60 до 70 лева на бройка(някой беше питал във форума).

        Коментар


          #5
          Колеги има ли разлика в помпите на ЖТД105 и ЖТД110?
          FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.

          Коментар


            #6
            ilia.parvanov написа:
            Колеги има ли разлика в помпите на ЖТД105 и ЖТД110?
            Помпите нямат разлика,много производителе ползват същите.Аз взех регулатор на налягане за проба от рено.
            BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
            E46 320D

            Коментар


              #7
              inflammable77 написа:
              Аз лично благодаря много на колегата "2she", и смятам,че който има същия проблем трябва много да му благодари за изечрпателния отговор.Ходих при доста т.нар.майстори включително БОШ и Динекспрес никои не можа да ми каже какъв точно ми е проблема.Сега попаднах на майстор който тества колата с техника в движение и изглежда е много в час със проблема.Той ми каза да сменим буталата на помпата и всичко ще е добре и аз му вярвам но проблема е,че не мога да намеря никъде тези бутала.Ако някой може да ми ги намери ще ги взема веднага.Номера на тези бутала е същия който е написал колегата "2she".Цената им е от 60 до 70 лева на бройка(някой беше питал във форума).
              Тази тема я пуснах не толкова да покажа устройството на помпата и ремонта,а да опиша проблема и решението му защото е труден за откриване и в повичето случаи се започва със смяна на регулатора на налягане който струва повиче от ремонта на помпата (ако нямаш жокер "ползвай от приятел") и става кофти като разбереш че не е от него.Затова няма да е лошо темата да се закачи като важна.
              BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
              E46 320D

              Коментар


                #8
                Ремонт на ГНП BOSCH при JTD-част 2

                Падна поредната помпа преди няколко дни с описаните в тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558 симптоми,като колата гасне когато реши независимо от режима на работа на мотора и оборотите му.Двигателя е JTD 110.След диагностика и елиминиране,като причина за проблема на регулатора и датчика за налягането,решението е подмяна на помпените елементи. Оказва се,че в търговската мрежа вече няма елементи с артикулен номер описан от колегата 2she ,тъй като са спрени от производсво под този номер.Старата им цена е била 69 лв.(информация от КИРОВ).Помпеният елемент се предлага вече с друг артикулен номер,както се вижда на снимката долу и цената му е 34,84 лв. за брой.По спецификация го дават аналог на описаният от колегата елемент,а на външен вид и функционално е абсолютно същият като този който извадихме от помпата.Колеги смело ремонтирайте помпите.Трите елемента струват близо 105 лв.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар

                Working...
                X