me_to_u написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на поленовия филтър - за въздуха в купето
Collapse
X
-
Аз съм махал кората и имах една голяма дупка в ламарината, на мястото на филтъра и никаква рамка за филтър. На мен ми се стори подозрително за кво има такава дупка, която отива директно в/у вентилатора, но явно там е имало филтър!?!?!? То на този въпрос никой не отговори де, та пак да го повторяНа типото(без климатик) трябва ли да има филтър на посоченото място!?Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Nikcho написа:Аз съм махал кората и имах една голяма дупка в ламарината, на мястото на филтъра и никаква рамка за филтър. На мен ми се стори подозрително за кво има такава дупка, която отива директно в/у вентилатора, но явно там е имало филтър!?!?!? То на този въпрос никой не отговори де, та пак да го повторяНа типото(без климатик) трябва ли да има филтър на посоченото място!?1997 Brava 1.6, 16V
Коментар
-
Филтри за вентилация
Колеги,автомобилите без климатик нямят филтри,а тези с климатик имат.Филтрите биват два вида:обикновенни хартиени и поленови с графитна прослоика.Първите задаржат прахта,а вторите и миризмите.Които иска да си постави филтър ако няма такъв независимо дали е с клима или без може спокоино да използва филтър от домашен абсорбатор един или два слоя подходящо закрепени без да се притеснява,че ще се натовари вентилатора.За пояснение:колкото е по платен филтъра толкова е по разтоварен вентилатра.Ако е абсолютно плътен тогава вентилатора работи на празен ход без товар.Предполагам темата приключва.Поздрави от мен.
Коментар
-
Мдаа и аз махнах мойте кори и видях не 1 ами 3 малки дупки една до друга. Вероятно там е имало някога филтър защото имаше някакви щифт-чета които .. не служеха за нищо. (поне така като ги гледам).А под кората извадих един плик листа. Мисля да си пригодя някакъв филтър от дамски чорапогащи да речем.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар