и моя е с няква вата, на темпрата ми казаха че да 93год е с вата а след това такъв хартиен
Не вярвам да е до годината, или поне не до 93. Колата ми е от 96, а на филтъра имаше дата - не помня 2000 или 2002. А аз обръщам внимание на датите по частите, защото се опитвам да изградя "психологически" профил на бившия италиански собственик с цел да разбера дали се е грижил за колата и дали е сменял частите когато трябва, а не да ги чака да се скапят глобално от само себе си
Явно си е модификация на филтъра. При мен и на двете коли беше от някаква гофрирана хартия, а на едната си беше оригиналния - 03/98 пишеше на него. Взех ги от Стамболийски - по 10 (или 12) лв/парчето.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце) http://forum.fiat-bg.org
И аз не разбрах - кола без климатик, като моето Браво има ли такъв филтър? Защото прозорците ми се потят, особено страничните и задните, а парното ми е силно и въздуха е много горещ.Моля ви помогнете!
И аз не разбрах - кола без климатик, като моето Браво има ли такъв филтър? Защото прозорците ми се потят, особено страничните и задните, а парното ми е силно и въздуха е много горещ.Моля ви помогнете!
лесно се проверяваотвори и ще видиши виж дали клапата е отворена, защото ако върти само вътрешния въздух няма как да не се потят
маха се капака на кората на чистачките (нали има снимка...)филтъра е правоъгълен - по спомен около 30cm на 20cm (може и по-голям да е), има и две щипки... - по това ще разбереш дали е от филтър дупката...
Има и една друга причина - поне при мен беше така. Когато купих колата Bravo 1.4 Мястото на филтъра беше празно. При започване на студовете предното и страничните стукла се потяха и се образуваха от доста дебела кора лед онези ледени картинки, които така много обичахме като деца по прозорците в къщи. Отидох на майстор да подмени задължителните части след покупка на кола втора ръка и когато той отворикапака ми направи впечатление, че съвсем бавно капка по капка се стича вода от неизвестно за мен място в ляво от сервото на спирачките. Попитах от къде е водата и майстора заби пръст в една плоска черна тръба на същото това място. Изтече около половин литър дори и повече. Каза че това е улей, който се пълни с боклуци (листя, прах и др.) и служи за отводняване при дъжд... Та от тогава все още не съм сложил въпросният филтър, просто защото нямам пластмасовата рамка която го държи но и стъклата спряха да се изпотяват. Предполагам, че водата изпарявайки се е влизала директно в купето чрез вентилатора и е овлажнявала въздуха. Да не забравя: Клапата за външен и вътрешен въздух и при мен се вее и е непрекъснато отворена.
Колеги кажете сега пунто с модел 75 без клима има ли такъв филтър ако има къде е защото махах чистачки и пластмасата под нея но не видях нищо друго освен ламарини никъде не виждам дупка за такъв филтър .Възможно ли е на пунтото да е вътре зад жабката (зад бушоните)има нещо подобно при мен което обаче ми изглежда доста изстрадало при мен и при двете положения на клапата(отвън или отвътре да взима въздух)ако пръсна със чистачките директно от парното ми замирисва на течност за чистачки а да не говорим колко листа има по въздухопроводите
И аз не разбрах - кола без климатик, като моето Браво има ли такъв филтър? Защото прозорците ми се потят, особено страничните и задните, а парното ми е силно и въздуха е много горещ.Моля ви помогнете!
лесно се проверяваотвори и ще видиши виж дали клапата е отворена, защото ако върти само вътрешния въздух няма как да не се потят
Колега, сигурен ли си за това? Щото гледам темата зарад Типото, мисля че като е с клима ще да има някъде филтър. Обаче си дадох току що сметка че ми върти винаги само вътре въздуха щот стопля по-бързо сега през зимата.Някой да знае нещо за типо с клима и филтър?
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
И аз не разбрах - кола без климатик, като моето Браво има ли такъв филтър? Защото прозорците ми се потят, особено страничните и задните, а парното ми е силно и въздуха е много горещ.Моля ви помогнете!
лесно се проверяваотвори и ще видиши виж дали клапата е отворена, защото ако върти само вътрешния въздух няма как да не се потят
Колега, сигурен ли си за това? Щото гледам темата зарад Типото, мисля че като е с клима ще да има някъде филтър. Обаче си дадох току що сметка че ми върти винаги само вътре въздуха щот стопля по-бързо сега през зимата.Някой да знае нещо за типо с клима и филтър?
то ако ти върти въздуха отвътре, значи трябва да се запотяват бая стъклата...това че затопля по-бързо не е фактор...
Ако филтъра с два цвята , то това е Бош с активен въглен против миризми. Ако е бял гофриран - така изглежда оригиналния от FIIAM и е без активен въглен (освен това е по скъп с няколко лева). Ако намерите Бош вземайте с въглен (така като седиш на кръстовище след някой няма да се налага да спираш вентилатора или климатика). Този филтър се сменя когато вземе да се усеща мириса на въздуха извън купето.
...съвсем бавно капка по капка се стича вода от неизвестно за мен място в ляво от сервото на спирачките. Попитах от къде е водата и майстора заби пръст в една плоска черна тръба на същото това място. Изтече около половин литър дори и повече. Каза че това е улей, който се пълни с боклуци (листя, прах и др.) и служи за отводняване при дъжд... Предполагам, че водата изпарявайки се е влизала директно в купето чрез вентилатора и е овлажнявала въздуха. Да не забравя: Клапата за външен и вътрешен въздух и при мен се вее и е непрекъснато отворена.
Аналагочна ситуация и при мен. Вчера използвах хубавото време да видя състоянието на поленовия филтър (сменен преди година). Когато махнах капака и погледнах вътре... море ви казвам! Цялото пространство под чистачките беше пълно почти до ръба с вода! Самият филтър не беше мокър, но нищо чудно при силен дъжд нивото да е стигало до него и вода да е преливала и към вентилатора на парното и съответно в купето.Направо невероятно как може да се запуши отводнителният отвор (сигурно е поне 3-4 см в диаметър - не видях добре, защото ме домързя да махам чистачките, а само повдигнах пластмасата), но е факт. След като и аз забих пръст, последва такова шурване на вода...направо водопад!Та, ако ви се запотяват стъклата, проверете първо това. Капачето за поленовия филтър е на две рапидки - сваля се за секунди и можете да видите дали се е събрала вода в пространството под чистачките.Въпросният отводнителен отвор се намира точно зад резервоарчето за спирачна течност (е, за да стигнете до него ще трябва да развиете още някоя и друга рапидка).
Коментар