И аз както повечето непросветени мислех че е нормално да ми запотяват станичните стъкла, а на сутринта и предното. За задните на обсъждам, защото те са си постоянно запотени, пък и не ми пречи. Скоро разбрах, че не инжинерите на фиат са виновни, а някакъв поленов филтър. Тоя филтър за въздуха, който влиза в купето, прецаква цялата работа. Нов такъв струва 20лв. в Александър Ауто, а аз го взех за 12лв от магазина на Стамболийски и канала. Реших да пусна тая тема защото доста се чудих къде под чистачките се слага това чудо.А то изобщо не било трудно. Трябва само една кръстата отверка, за да се отвият две винтчета. Освен смяната, реших да напръскам стъклата отвътре със срей против запотяване. Сега се чуствам като човек ПоздравиКолега, малко преправям картинките и използвам случая, за да ти благодаря за усилието - спестяваш доста въпроси с еднотипни отговори.Zaphod
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на поленовия филтър - за въздуха в купето
Collapse
X
-
viperecords
.
Е сигурно тоя филтър се ползва само за модели с климатик щото на моето Браво изобщо няма но има място на което мога да си го сложа и какво искаш да кажеш че като имам филтър няма да ми се потят джамовете така ли
-
моите прозорци се потят, когато има четири души в колатаако сме двама е едва забележимоднес отворих да видя филтърабеше доста по-чист от този на снимкатаи беше сухчудя се дали ако го сменя изпотяването ще изчезне напълно?май по препоръка на производителя трябва да се сменя всяка година, или на определен брой километри
Коментар
-
Стъклата се потят от мокър (мно’о ясно) или замърсен филтър. Като е много мръсен не може да влиза въздух отвън в купето, същия ефект е ако от клапата оставите да се върти въздуха от купето, а не да го вкарва отвън. Sev, с повече хора в колата е нормално да се потят прозорците, е поне ако всички дишатАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Абе аз, като напълня багажника с недишащи трупове мятам и няколко на задната седалка, няма изпотяване А сега сериозно - наистина е добре, че си направил поне две снимки на фолтъра, така помагаш за избягването на излишно зададени питанки! Призовавам всички колеги, които имат възможност да снимат, когато правят нещо по фиатките си, така ще сте в помощ на останалите, както и те на вас!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Добре сега аз пак не разбрах :P Аз сам си и от непросветените де. И аз имах същия проблем. Потенето на стъклата. Наскоро смених радиатор и продължават да се потят. Четем тука из форума че причина за потенето може да е т.нар. "Поленов Филтър". До колкото разбрах тоя филтър го имат само колите с климатик. А аз нямам климатик. Имам ли такъв филтър или не ? Ако имам значи е за смяна защото съм почти сигурен че не е сменян никога. Освен това има ли някакъв чалъм при свалянето на пластмасите под чистачките или ?Колата е ПУНТО 94 г.
Коментар
-
Здравейте,Преди около половин година свалих поленовия филтър на моята кола, за да го изпера - бях чел някъде по форумите, че ставал като нов. Сега като гледам този филтър на снимките, се зачудих - моя ли е "менте" или този, и изобщо какъв трябва да е поленовия филтър? Доколкото виждам на снимките - този е от гофриран картон, като въздушните филтри. Моя беше от 2 слоя от коренно различна материя от картон - прилича на филтъра, който слагат като "бонус" като си купувате торбички за прахосмукачки, тъмно сив, чак черен на цвят. Това е единия слой, а другия слой е от бяла вата. По краищата на филтъра има пластмасова синя рамка, на която пишеше Italy, ала-бала и изглеждаше истински.А иначе моята Lancia е абсолютно същата като двигател (182А2.000) с Brava-та от снимката и при мен всичко е разположено по идентичен начин като това, което виждам на снимката, предполагам дори че и компресора на климатика и още мнооого други неща са еднакви при двете коли... То е ясно де, Lancia-та си е чист Фиат Някой може ли да обясни тези разлики на поленовите филтри?Lancia Dedra '96 / 1.8 LS (16V 113 hp 182А2000)
Коментар
-
abyser написа:Здравейте,Преди около половин година свалих поленовия филтър на моята кола, за да го изпера - бях чел някъде по форумите, че ставал като нов. Сега като гледам този филтър на снимките, се зачудих - моя ли е "менте" или този, и изобщо какъв трябва да е поленовия филтър? Доколкото виждам на снимките - този е от гофриран картон, като въздушните филтри. Моя беше от 2 слоя от коренно различна материя от картон - прилича на филтъра, който слагат като "бонус" като си купувате торбички за прахосмукачки, тъмно сив, чак черен на цвят. Това е единия слой, а другия слой е от бяла вата. По краищата на филтъра има пластмасова синя рамка, на която пишеше Italy, ала-бала и изглеждаше истински.А иначе моята Lancia е абсолютно същата като двигател (182А2.000) с Brava-та от снимката и при мен всичко е разположено по идентичен начин като това, което виждам на снимката, предполагам дори че и компресора на климатика и още мнооого други неща са еднакви при двете коли... То е ясно де, Lancia-та си е чист Фиат Някой може ли да обясни тези разлики на поленовите филтри?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар