Поздравления на колегата за хубавата тема.Много добре описано и онагледено.Браво.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на носачи, накрайници, биалети, външно каре, Брава/о
Collapse
X
-
Аз имам един въпрос. При навиването на болтовете на носача към магарето, стягате ги до край когато колата е във въздуха или когата колата е пусната? Защото ако не се лъжа при вдигната във въздуха кола, при затягането на болтовете всъщност се стягат и тампоните. При последвалото спускане на земя, осите на носача в тампоните превъртат и е възможно микросопични накъсвания на самия тампон, а оттам и по-малък "пробег". Извинявам се ако съм объркал, но мисля така разбрах нещата.
Коментар
-
Лъжеш се. Тампонът е захванат за носача така, че е неподвижен. Имам снимка на стария носач с разбития тампон, който се въртеше свободно около носача.Ето виж как съм подпрял носача на задния тампон: (снимка) На новия носач изобщо беше немислимо дори и малко да помръдна тампона, без да се върне в начална позиция.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар