Каре или полуоска? - Тема на колегата Martin’s Както вече ви съобщих, с помощта на колегата phoenix вече имам ново предно окачване - носачи, биалети, кормилни накрайници, дясно външно каре. Чрез тази тема се надявам да стане максимално ясно кое къде кога се пипа, за да станат нещата най-бързо и лесно. Необходими инструменти: (може да пропусна някои, извинете за което!)- Комплект
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на носачи, накрайници, биалети, външно каре, Брава/о
Collapse
X
-
После накрайникът се хваща хубаво с нещо - може тръбен ключ или още един раздвижен ключ, а с раздвижения който имаме по план хващаме контра-гайката и се надяваме ВД-то вече да е разкиснало. Ако не се развие, пак пръскаме и изчакваме. След малко пак пробваме докато стане. ВАЖНО : Ако някога на колата е направен качествен реглаж, то при внимателна работа не се налага реглаж след манипулацията, освен ако не се размърда контра-гайката. Въпреки това препоръчвам да се отиде на реглаж.Ето и вече разхлабения накрайник.
Коментар
-
Сега се чудим дали е здрав? Ако няма луфт, маншонът е здрав, и накрайникът се движи стегнато и стабилно, значи е здрав. Моите бяха здрави и двата.Навиваме новия накрайник, стягаме здраво към контра-гайката, в общи линии работим в обратна последователност, и вече имаме нов накрайник. При монтажа новият се набива лекичко с чука, и се стяга с новата гайка, която пък си има силиконов пръстен против саморазвиване, а самата сглобка иначе е конусна, и нЕма ядове там вече.
Коментар
-
При махането на карето се отварят старите скоби, държащи маншона, самия той се избутва за да не пречи, към двигателя и пристъпваме към вадене на карето. За да се свали карето, е хубаво да се почисти от греста, за да се види къде е зегерката. След като я видите (ние първо видяхме на новото каре къде е), с права отвертка леко се отваря , и карето излиза само . Може лекичко да се чукне с чук, но ако зегерката е отворена хубаво, карето пада още с първия удар.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар