ЕКУ № WF4S1.07/8SE_LA
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на климатик на темпра 2.0 и 1.8
Collapse
X
-
Да посъживим малко темата. И аз почвам монтажа на климатика. Събрах всичко, обаче помпата на хидравликата е взех от типо - колегата Ангел ми я изпрати от пловдив, обаче не пасва на конзолата където трябва да се монтира - конзолата на темпрата излезе по тясна . След това проверих в епера че конзолите са различни, така че ще ползвам моята си помпа със шаибата от типото Поне са еднакви фланците и дупките, ще и сложа само една дистанционна шашба, така че няма да има нужда да източвам хидравликата. Компресора е от купе - за r134, така че системата ще се зарежда с такъв фреон. Живот и здраве, ако не вали от петък излизам в отпуска и почвам монтажа. За сега съм само на етап мерене на разтояния и мислене.
Коментар
-
Монтирах днес компресора. Стана сравнително лесно. Колегата Васко демонтира полуоската за да го вкара на мястото му, а аз демонтирах малката щанга която е отгоре до капака на ангренажа към купето и влезе от там. По лесно е отколкото полуоската. 1.8 моторите я нямат тази щанга, така че при тях е още по лесно.Снимка:
Коментар
-
хаха Защо да е бабичка ? Аз бих я опеределил като 18 годишна девойка гледай колко по-добре звучи by the way мойта темпра е уж 17 ка Така сега сериозно знаеш ли каде се намира филтара на климатика защото не е сменян последните 4-5 години и имаш ли представа защо като го вклиуча (тъй кат последните 2-3 дена си беше бая топло кам обяд) все едно карам с дръпната ръчна спирачка (((( а и последно продаваш ли праговетекара Fiat Tipo 1.6 ,Fiat Tempra 1.8 16V
Коментар
-
Сагата продължава. Монтитано е вътрешното тяло. Имаше доста раазглобяване. За планката с дупките стана доста лесно, като се откачи всичко закачено от горната страна на двигателния отсек, без да се разкачат маркучи и кабели - казанчето за хидравликата, кутията с релетата и датчика за икономайзера. Сваля се уплътнителя на капака дето е отгоре и се бърка м/у кечето и ламарината. Пипа се на сляпо но за 15 мин планката беше сменена. Като цяло времетраенето на операцията - от 8 сутринта до 3 часа. В 3.10 колата беше със налят антифриз и запалена. Изрязах дунапрен за да може да се уплътни добре кутията на парното, за да не духа в краката.
Коментар
-
Нещо което съм пропуснал да споделя, незнам доколко е вярно но все пак - след като монтирах моя климатик и отидох да го пълня момчетата ме питаха какви опръстени съм слагал защото тези за климатиците биле по специални ... бла бла. Не ми се разглабяше цялата система и си останах с тези които си бях купил, последно си пусках климатика преди няколко дни и си работеше перфекно!Peugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
-
Аз ходих при двама-трима майстори за консултации преди да почна монтажа и попаднах на един който беше доста отзивчив (познат на един колега) и ме насочи от къде да си купя пръстени - прати ме в един магазин за части за хидравлики - каза че работел със тях и нямал проблеми, та си взех от там. Сега ще ходя при него да го пълни.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар