И аз започнах тази операция по смяната на радиатора. Демонтирах таблото. Направих няколко снимки.... ГОТОВОО!!! УСПЯХ !!!!Последователност на работа:1. Демонтирате капаците на вентилацията с шестостенен ключ, включително радиото (снимка 1) и на волана долния капак 3 винта шестостен .2. Демонтирате волана (снимка 1) -еарбег-а с шестостенен ключ -отвивате гайката на волана с тръбен ключ 24 и го снемате -махате горния капак - 2 винта шестостен -с еврейска звезда отвивате 3 винта на плъзкача (за клаксона и еарбег-а) -демонтирате дръжките за светлините и чистачките с шестостенен ключ (1 винт от долната страна, само се разхлабва)3. Демонтирате таблото -отвивате с шестостенен ключ винтовете под стъклото, 2 под говорителите (предварително свалени) и 1 под капачка по средата на таблото (снимка 2 и 3) -отвивате с шестостенен ключ винтовете от долната страна на таблото. 2 в крайщата и 2 по средата (от двете страни на централната конзола) (снимка 4) - отваряте жабката. Отваряте и 2-та капака в нея. В десния има винт и го развивате с тръбен ключ 13 (снимка 6) - със същият ключ развивате 1 винт точно под волана и 1 от лявата страна (не съм сигурен за последният дали съществува) - освобождавате от таблото всички бушони. Централните 3 винта с тръбен ключ 10 и тези в жабката 2 винта със същият ключ. - постепенно изваждате таблото (може да е прилепнало , разклатете умерено), като същевременно го освобождавате от прикачените към него кабели -изнасяте таблото извън колата (снимка 7)4. Сваляне на топлинно-вентилационния модул. - демонтирате малкото табло за управление на клапите и вентилатора. Държи се на една пластина и е свързан с 2 кабела и 3 жила. -от страната на купето отвивате 2 гайки над отоплителния модул и 1 над вентилатора, с тръбен ключ 10 -от страната на двигателя отвивате 1 гайка зад отоплителния модул, скрита зад изолацията и 1 гайка зад вентилатора (внимавайте да не го сгрешите с други около тях както аз направих) с тръбен ключ 10 и демонтирате маркучите от стария радиатор -демонтирате модула, които вероятно е леко залепнал към излоацията -може да разделите отоплителния модул от ветилаторния, но не е задалжително, но пак е удобно. -Отоплителния модул сам по себе си НЯМА НУЖДА да се разглобява на 2 части !!!5. Така достигате до съкровището- заветният радиатор. Държи се на 2 винта за кръстата отверка. Сменяте го и процедурите по обратният път.Успех !Операцията е описана и в полски сайт, ето линк http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/...agrzewnica.htm
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна радиаторчето на парното-Пунто 1
Collapse
Реклама
Collapse