Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava/o - Всичко за красивия италиански автомобил

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava/o - Всичко за красивия италиански автомобил

    Fiat Brava/o(Последна актуализация: 17.01.2007 г.)Информация за маркатаFIAT - Fabrica Italiana Automobili Torino, най-голямата италианска автомобилна корпорация. Произвежда леки и спортни автомобили, камиони, разнообразна техника за промишлеността и селското стопанство. Корпорацията притежава също и предприятия за производство на аерокосмическа продукция. Седалището й се намира в Торино, като днес под "покрива" на Фиат заемат място редица известни марки автомобили, сред които Ферари, Ланча и Алфа Ромео.Фиат предлага модерна и надеждна гама автомобили, разполагаща с едно истинско предимство - вместимостта. Благодарение на своето просторното вътрешно пространство и на изключително щедрите си размери, Фиат предлага една гама от приветливи, комфортни и практични модели.Създадена за международния пазар, гамата Брава и Браво се характеризира с високо ниво на надеждност и устойчивост, и се адаптира към всички климатични условия, както и към всякакъв тип пътища. Конкурентноспособните и изпитани двигатели, създадени по технологията на Фиат, гарантират истинско удоволствие от шофирането при всякакви условия.Фиат Брава и Фиат Брава са автомобили от клас С с напречно разположен двигател и предно предаване. Последното поколение хетчбеци от клас сегмент С по европейската класификация. И са твърде успешни - двойниците Брава и Браво завоюват почетната титла "Автомобил на 1996 година".За създателите на двата модела на Фиат - Брава и Браво, това признание не е изненада, по-скоро търсен и упорито преследван ефект. Защото Фиат Брава и Фиат Браво са резултат от супермодерен механичен дизайн и неподражаем стил, в които уникалната елегантност на италианския опит е комбиниран с изключителна функционалност и рационалност.История на моделаПрез 1995 г. Фиат представя моделите Фиат Брава и Фиат Браво, като заместител на остарелия по това време Фиат Типо. През 1996 г. Фиат Брава е избран за автомобил на годината в Европа. Брава и Браво са с еднаква механика, но с различни купета. Брава е семеен автомобил с пет врати, а Браво е с три врати и е ориентиран към по-младите и спортно настроени шофьори. В предната си част колите са почти идентични, а основните различия са в задната част на купето - форма на багажника, стопове, задно стъкло.Бензиновите двигатели са четирицилиндровите - 1370 см³ 80 к.с., 1581 см³ 103 к.с. и най-мощният петцилиндров 1998 см³ 147 к.с., който се монтира само при Браво. Предлагат се също и два четирицилиндрови дизелови двигателя - 1910 см³ Турбо, съответно с по 75 к.с. и 100 к.с. с непряко впръскване на горивото.Брава и Браво се отиличават с отличния си външен и вътрешен дизайн и многото екстри. Повечето модели са стандартно оборудвани с електрически стъкла и огледала, централно заключване, серво управление на волана и спирачките, въздушна възглавница за водача и пътника, ABS, стерео и др. Купето е просторно с добра видимост, седалките са комфортни и удобни, а шумоизолацията е на високо ниво. Багажникът е доста голям за автомобил от този клас - при свалени задни седалки обемът му е над 1000 литра. Впечатление прави и отличното качество на сглобките на купето, за разлика от някои по-стари модели Фиат. Автомобилът е с предно предаване, 5-степенна механична скоростна кутия или 4-степенна автоматична, а върховият модел HDS е оборудван с петцилиндров 2.0 двигател 147 к.с., вентилирани предни и дискови задни спирачки. Дизеловите двигатели на Брава и Браво са доста надеждни и икономични, както и едни от най-добрите в своя клас.През 1999 г. в модела са направени някои незначителни изменения във външния и вътрешния дизайн на купето. Направени са и промени при двигателите. Пуснат е новият дизелов "Common Rail" двигател 1.9 JTD 105 к.с., бензиновия 12V 1370 см³ 80 к.с. е заменен с 16V 1242 см³ 82 к.с., а мощността на 1998 см³ 20V е увеличена до 154 к.с. Брава и Браво се произвеждат до 2001 година, когато се заменят с модела Фиат Стило.Септември 1995 г. - FIAT представя хечбековете Bravo (3 врати) и Brava (5 врати), наследници на Tipo. Моторизацията включва бензинови двигатели с мощност 75, 90, 113 и 147 к.с. Стерео, еърбег за водача и имобилайзер стават серийно оборудване.Януари 1996 г. - Еърбег за пасажера до водача се монтира стандартно.Февруари 1996 г. - Започва оборудването с 1.6-литров 16-клапанов мотор с 103 к.с.Октомври 1996 г. - В моторната гама е включен нов 1.9-литров дизел с 75 и 100 к.с.Януари 1997 г. - Мощността на базовия 1.4-литров двигател нараства на 80 к.с.Октомври 1998 г. - Започва монтирането на нов турбодизел с директно впръскване JTD с мощност 105 к.с.Октомври 2001 г. - Stilo заменя Bravo/Brava на конвейеритеСтандартно оборудванеМодификация SX - Електроуправляеми предни стъкла, електроусилвател на волана, климатик с поленов филтър, инерционни предни предпазни колани регулируеми по височина, регулируема по височина предна седалка на водача, задна седалка с три подглавници, трета стоп светлина, предни фарове с електрическо регулиране по височина от мястото на водача, централна конзола, оборотомер, имобилайзер, отопляемо задно стъкло с чистачка и умивател, атермично тонирано задно стъкло, брони с цвета на купето, заден фар за мъгла, вътрешно осветление с регулатор на интензивността, автоматично прекъсване на горивото и отваряне на вратите при инцидент, централно заключване, радиокасетофон.Модификация ELX - Електроуправляеми предни стъкла, електроусилвател на волана, климатик с поленов филтър, инерционни предни предпазни колани регулируеми по височина, регулируема по височина предна седалка на водача, задна седалка с три подглавници, трета стоп светлина, предни фарове с електрическо регулиране по височина от мястото на водача, централна конзола, оборотомер, имобилайзер, отопляемо задно стъкло с чистачка и умивател, атермично тонирано задно стъкло, брони с цвета на купето, заден фар за мъгла, вътрешно осветление с регулатор на интензивността, автоматично прекъсване на горивото и отваряне на вратите при инцидент, електрически странични огледала, странични огледала с цвета на купето, осветление на задната седалка, сенник на пътника с огледало, лети джанти с гуми 185/60R14 82H, централно заключване, ABS, радио CD.Модификация HGT - Електроуправляеми предни стъкла, електроусилвател на волана, климатик с поленов филтър, инерционни предни предпазни колани регулируеми по височина, регулируема по височина предна седалка на водача, задна седалка с три подглавници, трета стоп светлина, предни фарове с електрическо регулиране по височина от мястото на водача, централна конзола, оборотомер, имобилайзер, отопляемо задно стъкло с чистачка и умивател, атермично тонирано задно стъкло, брони с цвета на купето, заден фар за мъгла, вътрешно осветление с регулатор на интензивността, автоматично прекъсване на горивото и отваряне на вратите при инцидент, електрически странични огледала, странични огледала с цвета на купето, аеродинамичен профил с цвета на купето, дръжки на вратите с цвета на купето, осветление на задната седалка, сенник на пътника с огледало, лети джанти с гуми 185/60R14 82H, централно заключване, ABS, радио CD.Така изглежда стандартното оборудване при основните модификации на Фиат Брава и Фиат Браво.Отзиви и статииBravo, Brava, BravissimiСтатия на Мила Ненова (в. КЕШ), 12 януари 2001 г.Трудно е да се повярва, но това е самата истина - Фиат Брава и Фиат Браво спечелиха безапелационно теста за най-надеждната кола, проведен от списание "Automotor and Sport". Тестът се провежда в продължение на три години и резултатите от него бяха публикувани във феврурарския брой на списанието през 2001 г. Фиат Брава и Фиат Браво бяха класирани на първо място с удивителни резултати - 89,5 % от автомобилите от тези модели изобщо не са влизали в гаража за ремонт! На второ място се нарежда Mercedes SL с 85,5 %, а на последно място е Chrysler Voyager с 35,5 %.За създателите на двата успешни модела на Фиат - Брава и Браво, това признание не е изненада, по-скоро търсен и упорито преследван ефект. Защото Fiat Bravo и Fiat Brava са резултат от супермодерен механичен дизайн и неподражаем стил, в които уникалната елегантност на италианския опит е комбиниран с изключителна функционалност и рационалност.При всяка от версиите дизайнерите са реализирали важни подобрения. Двигателят 1.2 с мощност от 82 к.с. осигурява на автомобилите естетичен вид и едновременно с това способност да постигат блестящи резултати Турбодизеловият двигател 1.9 JTD с директно впръскване е едно от най-добрите постижения в съвременната автомобилна техника. От една страна, това е дизелов двигател, който хем демонстрира качествата на бензинов, хем намалява осезаемо разходите на гориво на 100 км.Всъщност Фиат Брава и Фиат Браво се предлагат в седем разновидности на двигателя - 4 бензинова и 3 турбодизелови. Всеки от тях представлява идеална комбинация от технически характеристики, нисък разход на гориво, лесна поддръжка и може би най-важното - респект към околната среда.Конструктивната схема на Фиат Брава и Фиат Браво е плод на съвременен проект, осигуряващ лесно управление и в същото време висока сигурност на пътя. Заедно с това автомобилите предлагат редица удобства - мястото на водача разполага с доста възможности за регулиране на волана и седалката и за намиране на идеалната позиция за шофиране; купето е с отлична шумоизолация, а чувството за пространство се усилва от изисканите цветове - антрацит за контролното табло и стелките, светлосиво за страничните колони, тавана и сенниците; всички команди са на една ръка разстояние, командното табло е с мека линия, тапицериите са елегантни, седалките анатомични, а облегалката, абсорбираща енергия, е подсилена с възглавничка против потъване и позволяваща при удар да се избегне плъзгането напред. С една дума - предлаганият комфорт е от класата на лимузина от висок клас.Ако има нещо, с което се славят всички автомобили с марката Фиат, то това е именно сигурността. Фиат Брава и Фиат Браво предлагат най-съвременните стандарти за сигурност. Усиленото недеформируемо купе включва програмирани ударни зони. Страничните лостове на вратите подпомагат защитата при страничен удар. Предпазните колани на предните седалки са със система за пренавиване, а воланът е енергопоглъщащ.Освен въздушната възглавница за водача, която е серийна, се предлагат и въздушни възглавници за пътуващия до шофьора, както и странични.Противопожарната система (FPS) се предлага с всички версии и тя включва пасивно изключване и двойна клапа за прекъсване на горивото.Спирачната система е двойно кръстосана и тя прави възможно спирането от двете страни на колелата, дори когато една от двете системи е неизправна. Четириканалната ABS система е стандартна при Фиат Брава ELX и е допълнителна опция при останалите спецификации.И това не е всичко, Фиат Брава и Фиат Браво е сигурна, дори когато не е в движение, защото разполага със стандартния Фиат CODE - електронен ключ против кражба с функция за блокиране на двигателя, който може да бъде включен само с оригиналния ключ.Климатичната инсталация гарантира автоматичен контрол на температурата и поленов филтър за рециркулация на въздуха. Радиото е специално проектирано за моделите Брава и Браво и е разположено централно върху таблото. Всяко радио работи само с автомобила, в който е монтирано, и не може да се активира в друго купе, поради което кражбата е безсмислена. Аудиосистемата разполага с функцията фон-ин за прослушване на телефонен разговор чрез тонколоните. Големият дисплей предлага и функцията дигитален часовник.Не на последно място моделите Брава и Браво защитават природата, като покриват всички стандарти за изгорели газове, а от технологичните процеси са отстранени всички вредни субстанции. Всички автомобили Фиат Брава и Фиат Браво могат да бъдат рециклирани в края на техния живот чрез модерната система F.A.R.E (Fiat Auto Recycling System).Fiat Brava/o, автомобилът на старо - плюсове и минусиСтатия на Димитър Димитров (в. Авто пазар), 16 август 2002 г.Ако титлата

    #2
    Най - после някой да се потруди за да синтизира всичко полезно за даден модел. Темата е с характер на справочна и затова я почистих и заключих. Това не означава, че е затворена за обновление. Оставям я тук защото това е най посещаваният раздел. Когото някой потребител прецени, че има с какво да се допълни тази тема - да се свърже с някой от модераторитена раздела или с някой от администраторите на форума. Благодаря на wwweb от името на всички потребители! Дано примерът му е заразителен. Поздрави kiro_of_the_day
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар

    Working...
    X