Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разглобяване на средна конзола на Мареа (Браво и Брава)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разглобяване на средна конзола на Мареа (Браво и Брава)

    Някой ако има въпроси ще отговарям с удоволствие.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Някой знае ли къде се продават от тези шибани крушки които осветяват централната конзолаНа снимката по-долу заградена в червено кръгче.P.s. Използвам снимката на колегата Tornado, но при мен на Пунтото са същите. Днес ги смъквах но имах неблагоразумието да ги извадя заедно с гнездата в които влизат крушките и после си изпочупих ръцете докато ги вкарам тези гнезда. Съветвам ако някой сменя тези крушки да пробва да ги издърпа само тях за частта която се подава отпред.
    Прикачени файлове
    Punto SX 1.1 55

    Коментар


      #3
      Навсякъде.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Punto SX написа:
        Някой знае ли къде се продават от тези шибани крушки които осветяват централната конзолаНа снимката по-долу заградена в червено кръгче.P.s. Използвам снимката на колегата Tornado, но при мен на Пунтото са същите. Днес ги смъквах но имах неблагоразумието да ги извадя заедно с гнездата в които влизат крушките и после си изпочупих ръцете докато ги вкарам тези гнезда. Съветвам ако някой сменя тези крушки да пробва да ги издърпа само тях за частта която се подава отпред.
        Калпави са им фасунгите! При Брава и Браво положението е същото! http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4616Между другото провери точно, колко вата пише на крушката, защото на моята кола крушките бяха по 1.2W а на една друга Брава 2W. Не знам, кое е по-близко до оригиналното!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Минавал съм през това демонтиране пролетта. Имах няколко изгорели лампички. Споделям становището на колегата Punto SX, опитайте да извадите посочените лампички от фасунгите с пенсета, защото пластмасата на фасунгите ни е остаряла, чупят им се закопчалките и после се налага ползването на допълнителни материали и Loctite.Тук е момента да задам въпрос на Tornado a разбира се и към всички колеги от Форума: След като подам контакт непосредствено зад панела на централната конзола тръгва вентилатор, който според мен е вентилатора обдухващ термоелемента за измерване на температурата в купето. През първите по-студени дни, в началото на месеца, шумът му се промени и достигна до неприатно шумене, което изчезва след затопляне на купето. Имал ли е някой подобен проблем и какво е най умесното решение?
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #6
            Очаквах въпроса за вентилатора при мен също е така.Сега като бях разглобил всичко го почистих само с четка.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Темата отиде в "често срещани....."
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар

              Working...
              X