Здравейте,Намерих едно ЕКУ като моето и реших да клонирам моето, за да имам резервно.Проблема е, че новото еку го взех без ключовете и няма как да запали колата с това ЕКУ и моя ключ.ЕКУто е EDC15C5 0281001928 с пет букси.хардуерна версия: 0281001928софтуерна версия: 1037352212Ето как става:1. Подаване на захранване на ЕКУто. Може да се всърже и K линията, за да се направи диагностика.2. Проверка на километража (тази кола е била на повече от 500 000 км, трибитовия брояч беше 0xff 0xff 0xff) и версията:3. Намирате EEPROM-a 24C04. Намира се на задната страна на платката долу в ляво (буксите нагоре).4. Запоявате SCL, SDA и VCC на паметта с кабели към програматор.При програмиране и четене на паметта, НЕ СЕ подава захранване на ЕКУто.Може да използвате какъвто искате програматор. Аз използвах самоделен, защото нямам COM порт на компютъра.Ако имате ком порт, може да използвате JDM програматор и ICPROG или PonyProg програмка за него.5. Прочитате EEPROM-a.Ето какво получих аз:http://1drv.ms/1jeAa4DПредполагам, че километража се намира на адреси 0х28 0х29 0х0а. Хардуерната версия е на адреси от 0x5d до 0x65.Програмираните ключове са на адреси от 0x1ea до ox1f8.6. Теглите си новия дъмп от тук или от тук.Фокуса е да се запишат нули в адресите от 0x1ea до ox1f8.7. Програмирате съдържанието и проверявате статуса на имобилайзера.Като нов е. Следващия ключ ще се програмира автоматично при подаване на контакт.https://www.youtube.com/watch?v=4G5yAHhq1V4Километража е нулиран. Ако не искате да се нулира използвайте дъмпа от вашето ЕКУ и просто нулирайте от 0x1ea до ox1f8.8. Слагате новото ЕКУ и палите.https://www.youtube.com/watch?v=yg6TOrmjOdo
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
[HOW TO] ECU EDC15C5 ресет на имо-то.
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар