Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повече коне на Фиат купе!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Повече коне на Фиат купе!

    Здравейте!Искам да повиша малко конете на моя фиат 2.0 16в 139к.с.Ориентирал съм се към по отворена генерация,горивен регулатор,олекотяване на маховика,интейк,със иридиеви свещи.Има въпрос за главата.Имам въпрос какво друго може да се направи и да има ефект.Примерно главата?Лека вечер!
    Fiat Punto Turbo

    #2
    Re: Повече коне на Фиат купе!

    Georgi_punto написа:
    Здравейте!Искам да повиша малко конете на моя фиат 2.0 16в 139к.с.Ориентирал съм се към по отворена генерация,горивен регулатор,олекотяване на маховика,интейк,със иридиеви свещи.Има въпрос за главата.Имам въпрос какво друго може да се направи и да има ефект.Примерно главата?Лека вечер!
    Колега хубаво си замислил какво да правиш по колата, но идва един момент в който равносметката цена (части, труд и ЯДОВЕ) отнесено към резултата от който съм почти сигурен че няма да си доволен не си заслужава, но ако си толкова голям ентусиаст и ти е дълбок джоба ще помогнеме. Като за начало генерация на 63мм с резонатор и крайно гърне, маховика ако ще го олекотиш после ще ти е по трудно да караш градско, но в до някъде може да се резне но не прави грешката да го олекотиш прекалено много за да няма Фиат Купе разцепено на 2. Иридиеви свеши ще имат ефект с MAGNECORE кабели, Спортен филтър (не от пазарските). Главата я шлайфаш за да може да се вдигне компресията и правиш портване и полиране, като изпускателните може да ги полираш, но всмукателните само се портват иостават леко грапави (има много инфо в Гоогле) най добре да е някой който го е правил за да не получиш обратен ефект. Полиране на клапани и напасване, спортни валове,раздвижни ролки за да може да ги настройш, по-твърди пружини на клапаните и тн. Погледни този сайт направих си труда да го намеря и виж цените ти ще си прецениш http://www.pipercams.co.uk/pipercams...engine=233До тук дори няма да ги смятам парите, но ако вце още не си решил да се отказваш продължаваме: можеш да престъргаш дросела малко, по-големи инжектори например от Астра турбо и естествено помпа Валбро 255Л. Може също да махнеш баланс валовете и да ги затапиш, Нитро система също не е изключена да се сложи, но колко ще издържи двигателят никой незнае. Накрая всичко това се нужаде от настройка демек ЧИП ТУНИНГ или може да се наложи и друго ЕКУ (Мегаскуирт). Помисли за съединителят или поне керамични плочки да се сложат. Преди да направиш всичко това помисли за спирането.... дискове накладки и тн. Та да си дойдеме на думата тука са приблизително 6-7-8 хиляди лева и колата ти ще бъде около 170 конски сили. За това приготвяш парите и отиваш и търсиш турбо мотор и го слагаш в коша, след това ремап на ЕКУ и си на едни 230-240 конски сили само с половината от парите който ще си дал за атмосферният тунинг. Надявам се да съм ти помогнал и да не съм прозвучал грубо. Успех с проекта
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    Коментар


      #3
      Re: Повече коне на Фиат купе!

      flippy89 написа:
      Georgi_punto написа:
      Здравейте!Искам да повиша малко конете на моя фиат 2.0 16в 139к.с.Ориентирал съм се към по отворена генерация,горивен регулатор,олекотяване на маховика,интейк,със иридиеви свещи.Има въпрос за главата.Имам въпрос какво друго може да се направи и да има ефект.Примерно главата?Лека вечер!
      Колега хубаво си замислил какво да правиш по колата, но идва един момент в който равносметката цена (части, труд и ЯДОВЕ) отнесено към резултата от който съм почти сигурен че няма да си доволен не си заслужава, но ако си толкова голям ентусиаст и ти е дълбок джоба ще помогнеме. Като за начало генерация на 63мм с резонатор и крайно гърне, маховика ако ще го олекотиш после ще ти е по трудно да караш градско, но в до някъде може да се резне но не прави грешката да го олекотиш прекалено много за да няма Фиат Купе разцепено на 2. Иридиеви свеши ще имат ефект с MAGNECORE кабели, Спортен филтър (не от пазарските). Главата я шлайфаш за да може да се вдигне компресията и правиш портване и полиране, като изпускателните може да ги полираш, но всмукателните само се портват иостават леко грапави (има много инфо в Гоогле) най добре да е някой който го е правил за да не получиш обратен ефект. Полиране на клапани и напасване, спортни валове,раздвижни ролки за да може да ги настройш, по-твърди пружини на клапаните и тн. Погледни този сайт направих си труда да го намеря и виж цените ти ще си прецениш http://www.pipercams.co.uk/pipercams...engine=233До тук дори няма да ги смятам парите, но ако вце още не си решил да се отказваш продължаваме: можеш да престъргаш дросела малко, по-големи инжектори например от Астра турбо и естествено помпа Валбро 255Л. Може също да махнеш баланс валовете и да ги затапиш, Нитро система също не е изключена да се сложи, но колко ще издържи двигателят никой незнае. Накрая всичко това се нужаде от настройка демек ЧИП ТУНИНГ или може да се наложи и друго ЕКУ (Мегаскуирт). Помисли за съединителят или поне керамични плочки да се сложат. Преди да направиш всичко това помисли за спирането.... дискове накладки и тн. Та да си дойдеме на думата тука са приблизително 6-7-8 хиляди лева и колата ти ще бъде около 170 конски сили. За това приготвяш парите и отиваш и търсиш турбо мотор и го слагаш в коша, след това ремап на ЕКУ и си на едни 230-240 конски сили само с половината от парите който ще си дал за атмосферният тунинг. Надявам се да съм ти помогнал и да не съм прозвучал грубо. Успех с проекта
      Само две забележки към поста на колегата - когато шлайфаш глава вдигаш сгъстяването, не компресията.Другото е относно генерацията - всичко над 55мм вътрешно е противопоказно за атмосферен двигател, с подобни характеристики. В дългосрочен период, може дори да е пагубно за двигателя Иначе най-добрия "тунинг" като за начало е да върнеш заводските коне на двигателя. Нека предположим, че мотора е на едни 180000-200000 км. Ревизия на главата, ревизия по коляно-мотовилковия такт, ревизия по дишането (въздушни пътища и прочие) биха имали немалак ефект. От там вече може да влезеш във филма, който описа колегата. Успех
      Nuova Croma - so far...so good
      Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
      Fiat BRAVA JTD - ex love

      Коментар


        #4
        Ако се замислиш да тръгваш в филма на колегата с полиране ,маховици и т.нт не си заслужава ,по добре един мотор 2.0 турбо или на твоя му купуваш буталцета ,биели ,гарнитура турбо и ще летиш :D
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Ако колегата не може да кара добре и не е с хубави гуми, единственото, което ще му донесе това турбо е буксуване и ще го бегат много по-слаби коли и ще го е яд.

          Коментар


            #6
            pyle написа:
            Ако колегата не може да кара добре и не е с хубави гуми, единственото, което ще му донесе това турбо е буксуване и ще го бегат много по-слаби коли и ще го е яд.
            едва ли ще кара колата с цървули ! ,а и това купе не знам дали целта е да се прави състезателно ,но ако се направи с турбо към 220-30коня не повече,ще го бие някоя калинка 1тон и повече от 150коня( от сорта на корса c20xe с генерация ,чип и още някоя тайна под капака ) и то най -вероятно на старт и след 3та и 4 купето ще е пред него ?
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #7
              Човекът дори не се интересува от темата май... видя за какви пари става на въпрос и май не му се нрави. Ако желае най лесното е турбо конверсия, но и там са парички за мотор и прехвърляне защото щом пита как да ги направи ще иде при майстор и разправията е голяма, но поне ако някой друг колега ако се интересува може да погледне темата и да получи малко информация, а не само: "Недей няма смисъл" , "ти луд ли си", и тн. А това за компресията съм го объркал в бързината че нямах много време да пиша. Благодаря за поправката
              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

              Коментар


                #8
                Бих препоръчал на колегата както направих аз: имам купе 1,8, бях решил да му добавям турбо или цял турбо двигател. След обстоен размисъл над това колко пари ще излезнат манипулациите и колко време колата няма да може да се кара, стигнах до решението, че с парите, които трябва да инвестирам за ремонт, по добре да си купя турбо кола и лека по лека да се занимавам с нея. Пък купето си остава така да си се кара за всекидневна кола. Сега купето се кара почти нон стоп, а пък ГТ-то, което си взех се прави и кара лека по лека.
                Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9
                  Според мене също филма с турбо е голям, защото като начало трябва да направи основен на мотора, за да е в кондиция да поеме натоварването от турбото, съединители и гуми стават консуматив и не на последно място, аз съм привърженик на атмосферното пълнене.

                  Коментар


                    #10
                    Колеги мерси за отговорите но вече няма да са нужни.Защото колата имаше лош късмет да се прегърне със едно дърво.Все пак мерси дано някой друг колега му е от полза темата!!Живи и здрави!
                    Fiat Punto Turbo

                    Коментар


                      #11
                      Много гадно колега, надявам се ти да си жив и здрав.

                      Коментар

                      Working...
                      X