Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1вият ми фиат типо седичи как да го засилим

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Като по тънкана и безпроблемно возене и даване на газ според мен са едни хубави иридиеви свещи, хубав панелен филтър, и поизправяне на генерацията. Ако искаш коне ептен за без пари ... намаляваш теглото, моторче задна яистачка, седалки, крикове гуми,.. кори на вратите.. рамки върешни на вратите по лек волан. А да и една рейка без серво за 30лв
    Sedicivalvole (Racing Rosso)now
    GTV 2.0 (612 A)now
    E60 530D now.. hate it big time :D
    Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
    Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

    Коментар


      #47
      фиат

      Щом моторът е ремонтиран, няма какво да се чудиш... смъкваш главата и се започва портване и полиране... промяна на ъглите на клапаните, следователно тяхното напасване, полират се само изпускателните колектори, всмукателните е хубаво да с грапавини заради смесообразуването и тн. Режеш от маховика едни 2.5 кила за да става и за градско каране количката, че после се развърта много бързо и няма да зацепва на дъжд или зимата ако не си с хубави гуми . Дросел или го стържеш до малко по голям размер или търсиш такъв по-голям. Спортен филтър и изход от където да дърпа по-студен възух (разбира се хубаво изолиран от топлината в двигателният отсег и натам следва генерация без катализатор и крайно гърне, увиване на колектора с термо лента. Свещи и кабели и после един ремап.... друго по евтинко не се сещам, но и това като събереш всичко дали ще докараш 10-15 коня един господ знае, но ако е умерено всичко ще има някакво подобрение със сигурност и се надявам да си доволен от резултата. П.С. Колектор от Капа ще ти свърши също хубава работа, но при цена от 250 кинта не знам как ще ти се стори, после и едни изпускателни 4-2-1 ако не караш яко в лютеницата или 4-1 ако обичаш да я караш само на високи обороти. За тези 2 неща ще дадеш доста пари и ефекта от тях няма да е чак толкова осезаем както при турбо мотор за това ги оставих последни, аз лично смятам че от по горните който написах може да се вдигнат 15 конски сили за около 1000 лева ако си правиш ти ремонта. Поздрави и ни дръж в течение с проекта.
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #48
        Днес си отварях капака на клапаните с цел оглед на гърбиците в какво състояние са .Защото при извършеният ремонт старият собственик ги смени,но нямам връзка с него.Как да разбера с какви валове съм в момента и техните спецификации и на оригиналните също? И според ауто дата използваното еку е вебер марели iaw следователно би трябвало да може да се мапва предложете някой от окръг Силистра Русе Добрич за манимулация с екуто

        Коментар


          #49
          Русе, ИЦИ
          Sedicivalvole (Racing Rosso)now
          GTV 2.0 (612 A)now
          E60 530D now.. hate it big time :D
          Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
          Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

          Коментар


            #50
            Колега как върви с Фиата има ли напредък..
            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

            Коментар


              #51
              За момента нищо по простата причина има много сняг и е трудно придвижването из града.За валовете не намирам инфо как да разбера с какви съм.За момента замисъла е да сложа колянов вал и биели от 2,0 16в с буталата от 1,8 друг смукател съм започнал да си правя. И генерация на 55-60 ватрешно.Накрая ще видя как работи и може да прибегна до някой да я ремапне ако е възможно.

              Коментар


                #52
                Колега а замислял ли си се да го барнеш малко визуално притежавам много яка маска АБАРТ с 4 фара която продавам и като гледам твоята кола е почти същия цвят като маската.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #53
                  Типо

                  Ще я сгъстиш по този начин малко и дано започне да върви. Всмукател - каква ти е идеята ако може малко информация за него. Няма ли да е по добре с един от Капа 2.0 16в. Ще му трябва и повечко въздух на този двигател за да тръгне, не съм запознат, дросела мисля е по-голям от на 2.0 кубика, ако не от каква кола ше вземеш. Слагай един хубав спортен филтър изолирай го от топлината и навий термолента на колекторите за да не греят толкоз в двигателният отсег. Ако има някой който да направи един хубав ремап предполагам ще стигне 150-155 кончета. Помислил ли си за някакви валове, зашото там парите са доста добри и проблема е че малко хора може да ти ги настроят като хората и да не ти съсипят хубавото двигателче. Поздрави
                  Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                  Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                  Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                  Коментар


                    #54
                    За смукателя идеята ми беше да използвам копие на каповият защото капов трудно се намира.Дросела сегашният външно е доста голям но самата паричка е малка и е на конус вътре.Иначе имам дросел на 65 мм вътрешно от 3,0 мотор .Обмислям порт на главата .За валове доста разглеждах, но са си доста цифра,а аз не мога да разбера още с какви съм защото са сменяни с някакви оригинални но от какво незнам. Някой слагал ли е на фиатов мотор СМТ или друга алтернативна електроника или е по добър вариант оригиналното еку.Колко термо лента влиза горе долу за колектор 4-2-1 .

                    Коментар


                      #55
                      Колега пробвай да го разпилиш от вътре и намери читав стругар да ти го измери и тая "клапа" я дайте на лазерно рязане за да е по сигурно, че иначе после ще имаш проблем с оборотите на празен ход. Моето мнение е първо да пробваш с твоя и ако не ти хареса слагай от 3.0. Валовете наистина са цифра пари и незнам ако е просто за засилване лекичко не си заслужават парите и настройката. Ако ше сменяш дюзите с други, няма ли да минеш само с един ремап? За термо лентата не мога да ти кажа понеже аз още не съм купил тръбен колектор и нямам и термо лентата за да знам точна дължина.П.С Какво е това копие на каповият колектор, ще си го правиш сам ли колега.
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар


                        #56
                        Клапата за какво да я давам на лазерно рязане тя си е заводско на мотор 3,0 направена ,не сам я разширявал.Тръбен колектор си имам аз мойто типо е с такъв. Но след раздаване на газ доста си е жега в моторния отсек сега е зима а при отворен капак като се наведа за нещо над мотора не се трае.Копието на капов колектор е образно казано ще използвам най-вероятно оригинален колектор разглобяем за да може да се разстърже долната част по портовете на главата и вместо горната част ще си направя друг обединител. Така от обединителя до порта на главата пътя ще е по къс от оригиналният и по-прав.За оригиналното еку не съм разпитвал и не съм запонат подлежи ли на ремап за това попитах за пиджибек

                        Коментар


                          #57
                          Аз явно не съм се изразил като хората, имах напредвид да разпилиш твоя дросел на 1.8цата и да му сложиш нова паричка, защото иначе няма да прилепва хубаво и следователно празен ход 4500 оборота.
                          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                          Коментар


                            #58
                            Според мен не си заслужава риска с преправянето при положение че има готови дросели на по голям диаметър.

                            Коментар


                              #59
                              Да питам преди да сам ги платил намерих биели и колянов вал от 2,0 фиат купе пасват ли или да търся друг мотор и има ли някакво преправяне екуто моето ли да оставя или от купето да взема.Идеята е да го направя 2,0 сегашният 1,8. Смукателя разглобяемият от 2,0 или моят си 1,8 като при моят гледам казват всички смяна на дюзи е по лесно.

                              Коментар

                              Working...
                              X