каква трябва да е новата маска тази с 1 отвор от край до край ли ? Предните капаци имат ли разлика обикновенните и с този моят че моят не ме кефи има изрязани детайли .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1вият ми фиат типо седичи как да го засилим
Collapse
X
-
Да решетка от край до край, трябва ти и обезшумителя на предния капак, вижда се че липсва. Иначе колата може да стане кукла, има потенциал.Капаците нямат разлика.Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Феродов диск за Лада
Има керамичен диск за Лада 212мм , но ако мислиш да спестиш тези 30-тина лева за феродов диск според мен няма смисъл, но си е оригинално. Има вариянт с маховик от Лада, но се преправя на стругар и става номера. http://tuningshopbg.com/123/125/566.htmlЛанчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
jakiro написа:Ако презацепя валовете с по 1 зъб всмукателния напред , а 1зъб на закъснение на изпускателния ще удари ли клапани?Пробвали сме го на фиат типо 1,6 двувалов с 8клапана на място малко неравномерно работи ,но на високи много добре върви.Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
фиат
Колега искаш да го засилиш тоя фиат и да върви, ама без пачка разботата не става. Не става като с ладите пилиш по 2-3 мм от главата въртиш делкото и газ до ламарината, не искам да звуча грубо, но само ще преебеш хубавия двигател. По нагоре има достатъчно мнения как се прави двигател прочети и по добре събери пари и го направи както си трябва за да му се радваш дълго време. П.С. Ако искаш за без пари слагай от устройствата в запалката за пестене на гориво, съпротивление на ламбда сондата, октан бустер и нафталин в резервоара, върни с по 1-2 зъба и махни всичкият интериор от колата. Гарантирано ще тръгне страшно много................ първите 20 метра от гаража, а по натам ще я забуташ направо на вторични. Това че някой си фантазират във форумите и гледат само как да измислят нови начини да върви колата на въздух, не значи че е вярно, аз също съм тръгнал да правя колата и събирам части и знаеш ли какви са първите неща в списъка:1. Спирачки НАЙ ВАЖНОТО НЕЩО В ЕДИН ТУНИНГ ПРОЕКТ2. Окачване 3. Кормилна уредба и тн4 Двигател -Ти си помисли дали този изстрадал двигател на 15-20 години все още има 138 конски сили или са само 103 вече, за това ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛЯТ И ЕФЕКТА ЩЕ Е НАЙ-ОСЕЗАЕМ като се отвори, шлайф, клапани нови ъгли на клапани, фаски, полиране и тн. Колата гарантирано ще качи някой конче. ПоздравиЛанчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Да не звучи като заяждане ,но мотора е ремонтиран от старият собственик в моят гараж преди 2 години и дори имаше затруднения с частите защото не всичко беше налично в магазините.Мотора е доста здрав и запазен.И този мотор няма лабда сонда .Не съм казал че гоня някакви коне които са съпроводени с много пари просто исках ако е възможно да тръгне повече от сега.Не съм си поставял цел примерно 250-300 коня в това състояние и за без пари идеята беше ако е възможно да се оптимизира нещо и да е около 150-160 последно дори обмислях варианта който някой спомена за кол вал с биели от 2.0 за да стане 2,0 само незнам дали няма да трябва и еку и инсталация от 2ката.Пък и в заглавието съм писал как да засилим въпросният мотор,дефакто събирам мнения и съвети .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар