Портване, спортни валове, цялостна изпускателна с колектор, чип ако е възможно и трябва да си напред с 20-30к.с., ако някой може да ти сложи дросели предполагам, че и още мощност ще се вдигне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1вият ми фиат типо седичи как да го засилим
Collapse
X
-
Виждам че си от Силистра, почти земляк дет се викаМога да те посъветвам да потърсиш колегата ИЦИ от Русе има си и негова тема тук в раздела. Изключителен мозък на тема ДВГ, а и това си мисля че е един от любимите му мотори, та той би могъл да ти помогне
Успех с мерака.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Сега ровейки се по форумите попаднах на някакъв пич от Хърватска дето кара същият мотор като моя е изкарал 330 к.с на 1,3 бара само не разбрах писал е че слага оригинални бутала и биели ,но на 84,6мм това не са ли размери на 2,0 16в като цяло не е купувал велики работи.Но пък е 4х4 неговото от темпра.
Коментар
-
Ами ако са еднакви блоковете с 2,0 и колянов вал не става ли да взема бутала и биели направо от 2,0 16в? Днес открих малко проблеми по него свети ми багажника и задна дясна врата че са отворени а не са.Когато запаля бензиномера ми отчита че съм с повече от 1/2 бензин като поработи и светва резервата и стрелката пада почти на 0.И има едно прекъсване между 2500 и 3000оборота смисъл като придърпваанне и после продължава да ускорява. Нормално ли е на студен мотор да даржи масло 3 и нещо бара след като загрее да пада до 2,3-2,5 и като подам газ се вдига до 3
Коментар
-
Не вярвай на уреда за маслото. Често дават фира. Ако можеш, закачи механичен манометър за сверка. За блоковете - мисля че само S.W.A.T. може да ти каже дали са еднакви на височина, понеже ги има под ръка и двата ДВГ. Ако височината е еднаква, друго всичко им е 1:1 (без да се броят балансните пръчки)
Коментар
-
Блоковете са еднакви , а разликата е в коляновия вал и биелите( 1.8 е с по дълги биели, а вала е с по-къси шийки от този на 2.0).Ако решиш да я оставиш атмосферка е по добре да я сглобиш с 1.8 буталата.Аз имам дедра 1.8 8в.направена така и да ти кажа не върви никак зле.Не съм мерил конете ,но факта,че я карам с комп. от 2.0 предполагам е достатъчно красноречив.Бях и сложил и дросел от Типо 2.0 GT,но гарнитурата изкара само 1400км.и сега си е пак със стария,но си върви прилично. Въпроса е дали пръскането на едни около 1000лв. ще ти донесе нужното удовлетворение и ще спреш до тук-СЪМНЯВАМ СЕ, защото желанието за повече и повече мощ едва ли ще спре да те човърка(аз вече две години трупам железа в гаража за влизане в по горния клас на батковците
). Ако не ти се правят големи разходи и сложни интервенции си потърси компресор Волумекс.С едно кулерче , блуофче ,коленца и тръби (инвестиция около 500-600лв може и по малко - зависи за колко ще намериш компресора) ще ти реши "проблема" . Има една такава тема пусната във форума на Ланчия.
Коментар
-
Колата е 1.8 16 или малкото седичи, поизмий я малко, задния ти капак е зейнал нещо отворен ли е?Пръчката на предния ти капак направо къртиВътре ти свети лампата на чек-а за ниско ниво на маслото в картера, вземи го провери докъде е, че да не съсипеш хубавата кола или ако маслото е до горе най-вероятно е датчик-а
Иначе вътре салона е супер, е такъв волан си търся в момента, някой ако има да казва
Забравих да спомена, че фаровете са и сменяни, това са новите фарове които ги слагат след 93-та, смени и решетката с новата и заспива отпред
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Отзад няма удар, ако има удар капака се троши директно, защото е пластмасовПо какво познах че не е сменян ли? Ами лайстната над номера с надписа например и задната броня си е с червената лайстничка, отпред имам съмнения за удар особено ако я няма лайстната на предната броня..Не мога да я видя на снимката дали предната броня е с голямата решетка(от халоген до халоген), ако не е то със сигурност е удряно, понеже такива брони не се намират малко са дефицитни
Но както и да е това не е значение, за предния капак пръчката намери някой с телоподаващо да ти я завари, моята също я заварях или другия вариант е два амортисьора от багажник
Забравих да ти кажа че задния капак може да го регулираш да прилепва, като го отвориш долу където се закопчава ключалката за рамката ще видиш самата панта има два болта, разхлабваш ги и пантата е плаваща може да я бутнеш по навътре и капака ще затваря по плътно
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
jakiro написа:Отпред от халоген до халоген е отвора ама е с някаква странна мунинг мрежа. А самият капак е сцепен кадето е лепенката.Лятото като ходих да си прекарам мойто на технически преглед и точно до пункта на един паркинг едно типо 1.8 16, външно много запазено ръжди и такива работи дума да не става, зеленикаво на цвят с железни 14 цола джантички, вътре салона като твоя и питах на кой е обаче момчето отишло лятото на морето да работи, но ми казаха че типото е скъсало ремък и мислех да го вземам, че има и газова уредбичка ама не знам колко "илядо лево" ще ми трябва за да го пусна в движение :D
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар