Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1вият ми фиат типо седичи как да го засилим

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1вият ми фиат типо седичи как да го засилим

    Здравейте наскоро се сдобих с въпросният фиат типо 1.8 16в 138к,с 4врат с лощ външен вид но той ще се боядисва напролет.Мотора е перфектен поне за момента. Искам ако е възможно да ми помогнете какъв е варианта да го засиля до към 160-180 коня.

    #2
    една по голяма турбина и един чип няма ли да ти помогне малко или много
    FIAT STILO 1.9 JTD 115hp
    FIAT TIPO 1.6 i.e 75hp
    FIAT MAREA 1.6 16V 103hp

    Коментар


      #3
      Такива, вече много рядко се срещат, ако питаш мене не я пипай или си пази всички части, които ще замениш. Успех!

      Коментар


        #4
        Първо това не е седичи ако е 1.8 а си е ГТ, седичето е 2.00мотор с 16V, но ако е 138 коня си е 2.00 8V мотор, така че последно? Второ по голяма турбина хубаво, ама то и по малка няма , с заигравкана по главата може да се вдигнат конете ама дали си струва изобщо цялата интервенция, иначе с колектор и турбо от купе 2.00 16V, и еку от него нещата заспиват на близо 200 коня. - Евентуално
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          138 коня е мотора 1.8 16в, 1756цц без баланс валове с колянов вал от 1.7 дизел е и по сгъстени бутала от на 2.0 16в, всмукателния е от делта интеграле 16в и големия 8в дросел, с регулатор за налягането на горивото и без ламбда сонда, води се модификация ’’спорт’’ или малкото седичи
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #6
            А 2.00 8V какъв се води и не е ли той 138 коня.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              според ауто дата излиза че е 1,8 16в от 83-93г 138 коня моето е 92г степен на сгъстяване 9.9 а на 2,0 16в 10,5 а за другият мотор който говори колегата 2,0 8в го дават 109 и 115кс

              Коментар


                #8
                Не знам някои хора като не са наясно защо се изказват неподготвени, това е 1.8 16 Спорт, точно както Swat, каза и е 101KW в Ловеч има едно такова и се чуда кога ще събера повечко пари и да ида да го взема ...2.0 8 клапа е двувалка и е 113к.с. а 2.0 16 е вече Sedicivalvole, двувратото седичи е 142к.с. а 4-вратото е 147 Външно двигателите са едни и същи 1.8 16 и 2.0 16, може да се познаят по всмукателния колектор, само който е виждал знае за какво говоря, външно оптиката на Седичи е много променена в сравнение с 1.8 16 спорт, седичи излиза с прагове отстрани, предната решетка е по различна, червените лайстни по броните и праговете са характерните за Седичи, чисто червените стопове и над номера пише с червени букви SEDICIVALVOLE!Вътре може да се познае по километража ма 1.8 16 е до 240, а на 2.0 16 е до 260 и другото е че Седичи излиза оригинално с 15 цолови джанти точно заради големите предни спирачки Колега честита да ти е колата, качи някоя снимка да я видим
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #9
                  Снимки из тия дни нямам кога да я снимам през деня почивните дни събота или неделя километража ми е до 240 оригинални лети 14ки на багажника кадето е ключалката над номера има надпис седичи и е с рекаро.Външният вид е доста зле поучукана доста, но няма гнило никаде това ме учуди.Та по въпроса за засилванеето значи да търся турбо от купе 2,0 16в и колектор с еку и инсталацията предполагам.Блоу офф имам и кулер имам.За атмосверен тунинг явно не е удачен вариант от към пари-коне.

                  Коментар


                    #10
                    jakiro написа:
                    Снимки из тия дни нямам кога да я снимам през деня почивните дни събота или неделя километража ми е до 240 оригинални лети 14ки на багажника кадето е ключалката над номера има надпис седичи и е с рекаро.Външният вид е доста зле поучукана доста, но няма гнило никаде това ме учуди.Та по въпроса за засилванеето значи да търся турбо от купе 2,0 16в и колектор с еку и инсталацията предполагам.Блоу офф имам и кулер имам.За атмосверен тунинг явно не е удачен вариант от към пари-коне.
                    Аз не бих тръгнал да се занимавам, този твоя мотор е железен просто!! Пък и не ми е ясно как ще се настрои като хората и колко време ще кара най-вече, аз например сега бих си взел едно Седичи, всичко сток и ще си го карам и ще си го потдържам като нова кола, не ми трябват никакви турбота, да сменям двигатели и глупости, но все пак всеки сам си решава...
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #11
                      Другата ми кола е астра с ХЕ и сега с типото малко ми е зор..за това искам не мн коне просто приличен вървеж.Пък и знам ли след време като гледам типото и астрата ,типото няма ръжди пък е една и съща година с астрата а тя е кърпена преди мен и от мен...което мн ми допада като идея за развитие на типото.

                      Коментар


                        #12
                        Според мен тогова си го търкаляй с този двигател а за астрата аз лично съм на мнение че самата марка си е фабрично задраскана неискам да обиждам никой просто си казвам моето мнение :D
                        FIAT STILO 1.9 JTD 115hp
                        FIAT TIPO 1.6 i.e 75hp
                        FIAT MAREA 1.6 16V 103hp

                        Коментар


                          #13
                          Задрасканият автомобил оставете настрана не е той тема за размисъл, а как да засилим типото или по какъв начин.

                          Коментар


                            #14
                            Начини много въпроса е колко си готов да дадеш Най-простото което може да направиш е да си намериш всмукателен колектор от Ланча Капа 2.0 16 турбо с твоите си дюзи и дросел от алфа 164 2.0 TS , друго което може да направиш е едно портване на главатаПри 2.0 16 става, би трябвало и при 1.8 16, понеже е същия двигател Изолиране на баланс валовете знам че мотора се развъртва по бързо, но трябва да се включи някой който го е правил и да каже как става
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #15
                              1.8 няма баланс валове и дросела от 2.0 тс се слага ужасно на този мотор
                              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                              '97 Coupe 16VT 262WHP+

                              Коментар

                              Working...
                              X