Здравейте наскоро се сдобих с въпросният фиат типо 1.8 16в 138к,с 4врат с лощ външен вид но той ще се боядисва напролет.Мотора е перфектен поне за момента. Искам ако е възможно да ми помогнете какъв е варианта да го засиля до към 160-180 коня.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1вият ми фиат типо седичи как да го засилим
Collapse
X
-
Първо това не е седичи ако е 1.8 а си е ГТ, седичето е 2.00мотор с 16V, но ако е 138 коня си е 2.00 8V мотор, така че последно? Второ по голяма турбина хубаво, ама то и по малка няма, с заигравкана по главата може да се вдигнат конете ама дали си струва изобщо цялата интервенция, иначе с колектор и турбо от купе 2.00 16V, и еку от него нещата заспиват на близо 200 коня. - Евентуално
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
138 коня е мотора 1.8 16в, 1756ццбез баланс валове с колянов вал от 1.7 дизел е и по сгъстени бутала от на 2.0 16в, всмукателния е от делта интеграле 16в и големия 8в дросел, с регулатор за налягането на горивото и без ламбда сонда, води се модификация ’’спорт’’ или малкото седичи
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Не знам някои хора като не са наясно защо се изказват неподготвени, това е 1.8 16 Спорт, точно както Swat, каза и е 101KW в Ловеч има едно такова и се чуда кога ще събера повечко пари и да ида да го взема ...2.0 8 клапа е двувалка и е 113к.с. а 2.0 16 е вече Sedicivalvole, двувратото седичи е 142к.с. а 4-вратото е 147Външно двигателите са едни и същи 1.8 16 и 2.0 16, може да се познаят по всмукателния колектор, само който е виждал знае за какво говоря, външно оптиката на Седичи е много променена в сравнение с 1.8 16 спорт, седичи излиза с прагове отстрани, предната решетка е по различна, червените лайстни по броните и праговете са характерните за Седичи, чисто червените стопове и над номера пише с червени букви SEDICIVALVOLE!Вътре може да се познае по километража ма 1.8 16 е до 240, а на 2.0 16 е до 260 и другото е че Седичи излиза оригинално с 15 цолови джанти точно заради големите предни спирачки
Колега честита да ти е колата, качи някоя снимка да я видим
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Снимки из тия дни нямам кога да я снимам през деня почивните дни събота или неделя километража ми е до 240 оригинални лети 14ки на багажника кадето е ключалката над номера има надпис седичи и е с рекаро.Външният вид е доста зле поучукана доста, но няма гнило никаде това ме учуди.Та по въпроса за засилванеето значи да търся турбо от купе 2,0 16в и колектор с еку и инсталацията предполагам.Блоу офф имам и кулер имам.За атмосверен тунинг явно не е удачен вариант от към пари-коне.
Коментар
-
jakiro написа:Снимки из тия дни нямам кога да я снимам през деня почивните дни събота или неделя километража ми е до 240 оригинални лети 14ки на багажника кадето е ключалката над номера има надпис седичи и е с рекаро.Външният вид е доста зле поучукана доста, но няма гнило никаде това ме учуди.Та по въпроса за засилванеето значи да търся турбо от купе 2,0 16в и колектор с еку и инсталацията предполагам.Блоу офф имам и кулер имам.За атмосверен тунинг явно не е удачен вариант от към пари-коне.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Другата ми кола е астра с ХЕ и сега с типото малко ми е зор..за това искам не мн коне просто приличен вървеж.Пък и знам ли след време като гледам типото и астрата ,типото няма ръжди пък е една и съща година с астрата а тя е кърпена преди мен и от мен...което мн ми допада като идея за развитие на типото.
Коментар
-
Начини много въпроса е колко си готов да дадешНай-простото което може да направиш е да си намериш всмукателен колектор от Ланча Капа 2.0 16 турбо с твоите си дюзи и дросел от алфа 164 2.0 TS , друго което може да направиш е едно портване на главатаПри 2.0 16 става, би трябвало и при 1.8 16, понеже е същия двигател
Изолиране на баланс валовете знам че мотора се развъртва по бързо, но трябва да се включи някой който го е правил и да каже как става
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар